Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
freakadell
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300

Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#1 Postitus Postitas freakadell » N, 20 Juun 2019 12:54:34 +0300

Subaru OEM väljalaset ei tahaks, kui just korralikku (korras katid jne) väga mõistliku hinnaga.

Ehk on kokkupuuteid olnud Magnaflow bolt-on komplektiga?
https://www.magnaflow.com/products/5581 ... -converter
https://www.magnaflow.com/products/5581 ... -converter

Ja teine küsimus millised katlüsaatorite nõuded sobivad kokku USA ja EUR? USAs on California norm (kallim) ja 49 osariigi oma (odavam).

Teine mõte on lasta teha mootorist kuni keskele, võibolla kasutades Raptor kollektoreid/pükse. Kogemusi?
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)

Xanath
Mechanic
Postitusi: 264
Liitunud: N, 21 Juul 2011 01:44:23 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#2 Postitus Postitas Xanath » N, 20 Juun 2019 22:33:18 +0300

Tee ise, aga kolled telli Raptori omad, sest kvaliteet väga hea. Mul endal ka Raptori kolle ja ülejäänud kõik keevitasin ise roostevabast. Sumpa pütid on HKS Silent Hipowerid ainult. ÜV mõistes võid panna vahele mingid sportkatid, siis saad heitgaasid ka kätte.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...

freakadell
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#3 Postitus Postitas freakadell » N, 20 Juun 2019 22:55:34 +0300

Xanath Kas tellisid otse Raptorist?

Ja ehk saab keevituse osas ka jutule, kui sul juba sellega kogemust? Mul endal suurem keevitamise kogemus puudub kahjuks.

On veel huvilisi? Telliks mitu :).
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#4 Postitus Postitas raig0 » R, 21 Juun 2019 16:03:40 +0300

Võta kindlasti Raptor. Magnaflow disain tundub väga kehv,sama hästi võid orginaaliga ka edasi sõita.
Raptoril on "anti reversion" kambrid ja puha. Tundub,et poisid väheke teavad ka mida kokku keevitavad.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Xanath
Mechanic
Postitusi: 264
Liitunud: N, 21 Juul 2011 01:44:23 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#5 Postitus Postitas Xanath » L, 22 Juun 2019 01:32:16 +0300

Ikka otse Raptorist, Austraaliast. Mul selle keevitamisega see jama, et ega ma ka mingi spetsialist pole. Tava keevitust ikka tööl teen, see olemas, aga endal tigi pole ja selle laenasin, et saaks endale ikka roostevaba valmis keevitada. :P
Raptori torukolle on jah, kes ikka väga peenelt häälestavad ja rikka kütusega ja särgid-värgid, seda viimast taga ajanud, siis seadistusega on ikka 30kw ilusti juurde saadud + ka väänet. Seadistus ise ka teeb stockiga võrreldes asja kõvasti paremaks muidugi. :idea:
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...

freakadell
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#6 Postitus Postitas freakadell » L, 22 Juun 2019 10:29:14 +0300

Raptorisse kirjutasin. Vastas et OBKle pakuvad teistsugust kollet kui Legacyle ja augustis saadaval.
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)

freakadell
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 100
Liitunud: K, 30 Apr 2014 11:26:52 +0300

Re: Küsin nõu: H6 väljalase mootorist lõpuni

#7 Postitus Postitas freakadell » K, 26 Aug 2020 23:01:37 +0300

Mõtlesin, et updaten veidi. Ainult aasta ja veidi peale ning Raptori kolled all. Vahepeal oli mootori keti vahetus ja siis polnud Raptoril laos kaupa. Lõpuks sain omale Chargertech'ist. Ülejäänud torustiku lasin teha tava terasest. Jäid originaal esimesed katid ja tagumise kati (mis oli juba eelnevate omanike poolt tühjaks tehtud) sai 2 sisse 1 välja resonaator (see sai drooni ennetamiseks pandud, Automaat+Raptorid+jämedam toru pidi muidu hulluks ajama) ja siis veel üks pikk resonaator. Mõlemad Simonsi omad, ise neile sisse ei vaadanud aga peaks otse läbi olema. Praegu jäid originaal taga pütid kuna ei osanud midagi mõistlikku valida sinna praegu. Seega võib midagi pakkuda :D.

Aga muidu Raptoritel teistmoodi heli ja tagumiku tunnetus, tõenäoliselt see tuleb pigem peast :D aga nagu oleks õige natuke särtsakam.
'05 2.0 NA 4EAT Legacy LPG >> '07 3.0 NA 5EAT Lowered OBK (Legacy Bilstein swap)

Vasta