Endised Outback 3.0 (2007-2009) omanikud
Postitatud: P, 23 Juun 2019 11:58:54 +0300
Tere!
Küsimus neile, kes varem 3-liitrisite Outback'idega sõitsid: missuguste autode peale te nüüd ümber istunud olete?
Mulle tundub pilt üsna nutune olevat. Outback 3.0 automaat (2004-2009) oli teatavasti väga korraliku nelikveoga, s.t. keskdiferentsiaaliga, veojõud suhtega 45:55 ette/taha, tagasillal LSD (limited slip differential). Tänapäeva Outback'id on aga ilma keskdifrita ehk sellised nagu vanasti odavamad ehk 2.5-liitrised Outback'id olid. Mootoriks on nõrguke 2.5 alles jäänud. Seetõttu, kiirendus pole samuti enam see.
CVT kastiga kogemus puudub. Nii et selle kohta (eelkõige töökindlus) ei oska midagi arvata - ei head ega halba.
Sellest, et plastist rattakoopa- ja uste alaäärte kaitsed kadunud on, on samuti kahju.
Olen 3-liitrisega praeguseks 10 aastat sõitnud ja lähiajal välja vahetada ei kavatse, aga selge on see, et kui veel 5 aastat mööda läheb, siis juba ilmselt peab.
Tahaks leida midagi, mis täpselt samamoodi igast hangest alati liikuma pääseks ja jäisest tõusust üles roniks, talvel maanteel lumetormis sõites sama stabiilne oleks ja ka üldiselt samasugust sõidurõõmu pakuks.
Küsimus neile, kes varem 3-liitrisite Outback'idega sõitsid: missuguste autode peale te nüüd ümber istunud olete?
Mulle tundub pilt üsna nutune olevat. Outback 3.0 automaat (2004-2009) oli teatavasti väga korraliku nelikveoga, s.t. keskdiferentsiaaliga, veojõud suhtega 45:55 ette/taha, tagasillal LSD (limited slip differential). Tänapäeva Outback'id on aga ilma keskdifrita ehk sellised nagu vanasti odavamad ehk 2.5-liitrised Outback'id olid. Mootoriks on nõrguke 2.5 alles jäänud. Seetõttu, kiirendus pole samuti enam see.
CVT kastiga kogemus puudub. Nii et selle kohta (eelkõige töökindlus) ei oska midagi arvata - ei head ega halba.
Sellest, et plastist rattakoopa- ja uste alaäärte kaitsed kadunud on, on samuti kahju.
Olen 3-liitrisega praeguseks 10 aastat sõitnud ja lähiajal välja vahetada ei kavatse, aga selge on see, et kui veel 5 aastat mööda läheb, siis juba ilmselt peab.
Tahaks leida midagi, mis täpselt samamoodi igast hangest alati liikuma pääseks ja jäisest tõusust üles roniks, talvel maanteel lumetormis sõites sama stabiilne oleks ja ka üldiselt samasugust sõidurõõmu pakuks.