1. leht 1-st

Endised Outback 3.0 (2007-2009) omanikud

Postitatud: P, 23 Juun 2019 11:58:54 +0300
Postitas suba100
Tere!

Küsimus neile, kes varem 3-liitrisite Outback'idega sõitsid: missuguste autode peale te nüüd ümber istunud olete?

Mulle tundub pilt üsna nutune olevat. Outback 3.0 automaat (2004-2009) oli teatavasti väga korraliku nelikveoga, s.t. keskdiferentsiaaliga, veojõud suhtega 45:55 ette/taha, tagasillal LSD (limited slip differential). Tänapäeva Outback'id on aga ilma keskdifrita ehk sellised nagu vanasti odavamad ehk 2.5-liitrised Outback'id olid. Mootoriks on nõrguke 2.5 alles jäänud. Seetõttu, kiirendus pole samuti enam see.
CVT kastiga kogemus puudub. Nii et selle kohta (eelkõige töökindlus) ei oska midagi arvata - ei head ega halba.
Sellest, et plastist rattakoopa- ja uste alaäärte kaitsed kadunud on, on samuti kahju.

Olen 3-liitrisega praeguseks 10 aastat sõitnud ja lähiajal välja vahetada ei kavatse, aga selge on see, et kui veel 5 aastat mööda läheb, siis juba ilmselt peab.

Tahaks leida midagi, mis täpselt samamoodi igast hangest alati liikuma pääseks ja jäisest tõusust üles roniks, talvel maanteel lumetormis sõites sama stabiilne oleks ja ka üldiselt samasugust sõidurõõmu pakuks.

Re: Endised Outback 3.0 (2007-2009) omanikud

Postitatud: E, 24 Juun 2019 13:47:40 +0300
Postitas Tubaru
Järgmise põlve ( 09-13) 3.6L outback, sellel on veel mõistlik käigukast viimasena, uutel ainult cvt. Minu silmis ainuke loogiline järg, kahjuks need kipuvad ka juba vanaks jääma.

Re: Endised Outback 3.0 (2007-2009) omanikud

Postitatud: T, 25 Juun 2019 21:03:51 +0300
Postitas mado73
Viimased järgmise põlve (09-14) 3.6 liitrised Outbackid müüdi Eestis 2012. Nii, et needki juba 7 aastat vanad. Kuigi jah, see on ainuke loogiline jätk 3.0-le . Ise sõidan 2011 aasta 3.6 OB-ga ja siiani väga rahul. Kui kunagi peaks uuemat autot vaatama, siis läheb keeruliseks. Subarut ilmselt enam ei ostaks.