1. leht 1-st

Outback 2011 turbiini vahetus

Postitatud: L, 05 Okt 2019 11:08:15 +0300
Postitas seltsimees
Sai hiljuti turbiinivahetus Mariines ette võetud ja jagaks muljeid. Tuleb välja, et CVT kastidel on laialdane probleem ja USAs on sellepärast isegi CVT kastide garantiid pikendatud 10 aasta peale, aga mitte Euroopas :). Kindel sümptom turbiini probleemile on moootori väljasuremine äkilisel pidurdusel. Võib esineda ka "libisemise" häält pöörete muutumisel ühtlasel kiirusel. Viimast sümtomit ma ei julge otseselt turbiini süüks ajada, aga hetkel tundub, et turbiini vahetusega sai ka see probleem lahendatud. Võibolla aitas ka õli vahetus või nt. mingi õlikanal vabanes ummistusest (kasti sisse pole keegi vaadanud). Teatavasti on CVT kastidel mingi 10+ õlikanalit ja kindlalt ei oska väita, mis siis täpselt antud juhul aitas. Mariinest väideti ka, et keegi teine Outbacki omanik on sõitnud selle libisemise häälega 90K ja siiamaani sõidab. Samas olen netiavarustest lugenud ka, et kui CVT kast "libiseb" siis kindlasti kastivahetus. Mina igaljuhul soovitan esiteks kindlaks teha kas turbiin on terve ja siis edasi vaadata, mis variandid on. Turbiini parandust Lätis või kusiganes kindlasti ei soovita, kuna see on poolik lahendus ning uus autoomanik vaevalt õnnelik selle üle on. Hind Mariines kogu tööle 1,5K (uus turbiin, kasti õlivahetus). Kõike head!

Re: Outback 2011 turbiini vahetus

Postitatud: E, 07 Okt 2019 13:04:49 +0300
Postitas mado73
Ei ole küll kursis konkreetse cvt kasti turbiiniga, aga taastatud turbiin ei ole kindlasti poolik lahendus ja kestab selline asi üldjuhul veel sadu tuhandeid kilomeetreid. Kõik taandub siiski rahale. Kui kogu krempli eest küsis esindus 1.5 k (turbiin ise pidi maksma suhteliselt vähe), siis ei olegi mõtet remontida, kuna hinnavahe uuega ei ole enam märkimisväärne (eeldusel, et ise käsi õliseks ei tee).