2.5 115 kw outback
2.5 115 kw outback
Tervist, sooviks uurida kuidas oleks võimalik 2.5 115 kw vabalt hingav teravamalt liikuma saada siis ilma turbota esialgu.
- Tänavakunstnik
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 207
- Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 2.5 115 kw outback
Kerge velg+ kerge rehv parandab dünaamikat. Oz, Volk, Work, Vils, Enkei toodavad kergeid velgi. Michelinil on kohati kerged rehvid.
Odavam on kohe kiire auto osta, see on kuldreegel.
Odavam on kohe kiire auto osta, see on kuldreegel.
Re: 2.5 115 kw outback
seda ma usun, et on lihtsam kohe kiirem osta aga näiteks 121 kw väljalaske kolle panna kas aitaks ?
Re: 2.5 115 kw outback
STI kleepsud, sõidu ajaks lülita konditsioneer välja, prouat ega lapsi ära autosse võta, ise võib ka mõned kümned kilod alla võtta, kütust pane 95E asemel 98E ning vahe peaks olema "tuntav"
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: 2.5 115 kw outback
krt ei ole tuntav 98 kohuaeg paagis olnud vb peaks 95 sõitma mõnda aega siis tundub hiljem rakett äkki.
Re: 2.5 115 kw outback
Kui automaat, siis seal pole juba eos seda pauku
Kui manuaal ja aeglustiga, siis lülita aeglusti sisse ja naudi kõrgeid pöördeid ja paremat kiirendust
Kui manuaal ja aeglustiga, siis lülita aeglusti sisse ja naudi kõrgeid pöördeid ja paremat kiirendust
Re: 2.5 115 kw outback
Manual on ikka, aga ega aeglusti teda teravamalt käima ei pane ju
Re: 2.5 115 kw outback
Üldiselt mõni adekvaatne vastus ka tuleb ? kannatab see blokk yldse mingit valu ?
Re: 2.5 115 kw outback
Enam adekvaatsemaks ei lähe ükski vastus.Tänavakunstnik kirjutas: ↑K, 29 Juul 2020 01:51:44 +0300Odavam on kohe kiire auto osta, see on kuldreegel.
N/A auto keskmise eestlase mõistes "kiiremaks ehitamine" on tõelise hobiisti pärusmaa. Jõudu tuleb 5-10-15kw kaupa sõltuvalt modifikatsioonist.
Osavad näpud või rahakott - kumb olemas on?
Re: 2.5 115 kw outback
Olemas on nii näpud kui rahakott järsku õnnestuks 15 kw-gi juurde saada ?
Re: 2.5 115 kw outback
Kuidas siis oleks kas 121 väljalaske kolle oleks miski mis võiks anda midagi juurde ja ylejäänud pihlaka pyss ka jämedamaks ajada ning kas äkki ka mingi mootori sisselaske kolle oleks sobilik ?
- Tänavakunstnik
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 207
- Liitunud: K, 22 Okt 2014 18:47:51 +0300
- Asukoht: Pärnumaa
Re: 2.5 115 kw outback
Oeh, ma pole ekspert, aga toetame siis veidi:
Dünaamika (terav liikumine) seisneb võimes massi liigutada, seega kiirendus, aeglustus, kurviläbimisvõime. Kaks muutujate osakonda, et sooritust parandada- suurendada võimekust agregaatidel või vähendada massi. Massi vähendamine on odavam esimene samm ja annab igale dünaamikaparameetrile juurde. Seega:
1) Tee auto seest puhtaks, tulekustuti jäta, aga paiguta tagavararatta juurde. Kui tagaistmeid pole tarvis, viska välja. Pöörleva vedrustamata massi vähendamine on järgmine samm, mis vähendab auto kulumist ning parandab kõiki dünaamilisi omadusi. Kerge velg, kerge rehv seega.
2) Kuna see 115kw on pigem haihtunud màlestus uuest autost, siis tehniline kontroll: küünalde vahetus, vahed paika, süütepoolid üle vaadata, pundunud siis vahetusse, kaablid kontrollida, kontaktid puhastada, massijuhtmete kinnituste puhastus. Sportlik korralik paneelfilter sisselaskesse parandab hingamist. Carb cleaneriga maf anduri puhastamine. Pidurite hooldus/liugurite mäárimine, et kindlasti peal ei oleks.
3) Hingamise parandamine- kui targad on öelnud et 121kw väljalaskekolle on parem, siis vaheta välja. Sisselaskes ei ole suurt midagi teha, nr 1 takistus töenäoliselt 115kw seade ajus, siis kaane madal voolavus, mis takistab rohkem kui n/a piisavalt lühike sisselasketorustik/kolle. Väljalaset väga ei tasu puutuda, vabalthingaval on vaja teatavat vastusurvet tekitada, et mootor paremini toimiks. Lõpupüti võid 2-2.5’’ simmonsi elemendi vastu vahetada, jääb vaikne aga lõputakistust vähendab mõistlikus mahus.
4) Vaata auto24.ee, seal on üks valge impreza gt @3600eur tingimisvõimalusega- ülaltoodud nu*s ununeb koos faktiga et üldse kunagi Outbacki omasid, kui koondad finantsi ja soetad auto, mis sarnase kütusekulu juures täidab kõiki soove paremini. Ei ole selle autoga kuidagi seotud, lihtsalt loo moraal jätkuvalt kehtib.
Dünaamika (terav liikumine) seisneb võimes massi liigutada, seega kiirendus, aeglustus, kurviläbimisvõime. Kaks muutujate osakonda, et sooritust parandada- suurendada võimekust agregaatidel või vähendada massi. Massi vähendamine on odavam esimene samm ja annab igale dünaamikaparameetrile juurde. Seega:
1) Tee auto seest puhtaks, tulekustuti jäta, aga paiguta tagavararatta juurde. Kui tagaistmeid pole tarvis, viska välja. Pöörleva vedrustamata massi vähendamine on järgmine samm, mis vähendab auto kulumist ning parandab kõiki dünaamilisi omadusi. Kerge velg, kerge rehv seega.
2) Kuna see 115kw on pigem haihtunud màlestus uuest autost, siis tehniline kontroll: küünalde vahetus, vahed paika, süütepoolid üle vaadata, pundunud siis vahetusse, kaablid kontrollida, kontaktid puhastada, massijuhtmete kinnituste puhastus. Sportlik korralik paneelfilter sisselaskesse parandab hingamist. Carb cleaneriga maf anduri puhastamine. Pidurite hooldus/liugurite mäárimine, et kindlasti peal ei oleks.
3) Hingamise parandamine- kui targad on öelnud et 121kw väljalaskekolle on parem, siis vaheta välja. Sisselaskes ei ole suurt midagi teha, nr 1 takistus töenäoliselt 115kw seade ajus, siis kaane madal voolavus, mis takistab rohkem kui n/a piisavalt lühike sisselasketorustik/kolle. Väljalaset väga ei tasu puutuda, vabalthingaval on vaja teatavat vastusurvet tekitada, et mootor paremini toimiks. Lõpupüti võid 2-2.5’’ simmonsi elemendi vastu vahetada, jääb vaikne aga lõputakistust vähendab mõistlikus mahus.
4) Vaata auto24.ee, seal on üks valge impreza gt @3600eur tingimisvõimalusega- ülaltoodud nu*s ununeb koos faktiga et üldse kunagi Outbacki omasid, kui koondad finantsi ja soetad auto, mis sarnase kütusekulu juures täidab kõiki soove paremini. Ei ole selle autoga kuidagi seotud, lihtsalt loo moraal jätkuvalt kehtib.
Re: 2.5 115 kw outback
1. 121 kw väljalaske kolle(nõuab ka vastavalt mootorilt karterit ja õlivõttu). Sumpa jämedaks ajamine unusta ära, sinna kaovad kilovatid,mitte ei tule juurde.
Vabalthingaval mootoril pole vaja mingit müstilist vastusurvet vaid gaaside liikumiskiirust. Väljalaske takti ajal peab olema gaasidel piisav kiirus,et selle abiga tõmmata sisse ja osa sisselaske segu, siis tuleb pauku. Peenike toru=suurem kiirus.Kat minema,selle asemele venturi. Soovitan lugeda: Four-Stroke Performance Tuning by G. Bell
2. Mootori remont. Kõik tasakaalu ja kust saab,kaalu maha võtta.
3. Kaante remont-portimine. Kanalid sigeks,mitte suureks!!! Klapipesa õigesse mõõtu klapi suhtes jne. Kaani kergelt maha kah lihvida, surveastet nagunii eriti pole.
4. Kangema kraadi ja tõusuga nukad.
5.Progreaju.
6. ITB-d.
*Peaülekanne/aeglasema ülekandega kast paigaldada. Teeb ka auto kohe äkilisemaks. 3,9 asemel 4,1 või 4,44 panna. Miinusena kaotad kütusekulus.
Ahjaa,veel meenus et jaapanisse toodeti ka mingit 140-150 kw kandis vabalthingavat mootorit,tegi teine 8500 pööret veel vms. Aga pean brožüürist järgi kontrollima.
Vabalthingaval mootoril pole vaja mingit müstilist vastusurvet vaid gaaside liikumiskiirust. Väljalaske takti ajal peab olema gaasidel piisav kiirus,et selle abiga tõmmata sisse ja osa sisselaske segu, siis tuleb pauku. Peenike toru=suurem kiirus.Kat minema,selle asemele venturi. Soovitan lugeda: Four-Stroke Performance Tuning by G. Bell
2. Mootori remont. Kõik tasakaalu ja kust saab,kaalu maha võtta.
3. Kaante remont-portimine. Kanalid sigeks,mitte suureks!!! Klapipesa õigesse mõõtu klapi suhtes jne. Kaani kergelt maha kah lihvida, surveastet nagunii eriti pole.
4. Kangema kraadi ja tõusuga nukad.
5.Progreaju.
6. ITB-d.
*Peaülekanne/aeglasema ülekandega kast paigaldada. Teeb ka auto kohe äkilisemaks. 3,9 asemel 4,1 või 4,44 panna. Miinusena kaotad kütusekulus.
Ahjaa,veel meenus et jaapanisse toodeti ka mingit 140-150 kw kandis vabalthingavat mootorit,tegi teine 8500 pööret veel vms. Aga pean brožüürist järgi kontrollima.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: 2.5 115 kw outback
raig0 kirjutas: ↑R, 21 Aug 2020 21:22:16 +03001. 121 kw väljalaske kolle(nõuab ka vastavalt mootorilt karterit ja õlivõttu). Sumpa jämedaks ajamine unusta ära, sinna kaovad kilovatid,mitte ei tule juurde.
Vabalthingaval mootoril pole vaja mingit müstilist vastusurvet vaid gaaside liikumiskiirust. Väljalaske takti ajal peab olema gaasidel piisav kiirus,et selle abiga tõmmata sisse ja osa sisselaske segu, siis tuleb pauku. Peenike toru=suurem kiirus.Kat minema,selle asemele venturi. Soovitan lugeda: Four-Stroke Performance Tuning by G. Bell
2. Mootori remont. Kõik tasakaalu ja kust saab,kaalu maha võtta.
3. Kaante remont-portimine. Kanalid sigeks,mitte suureks!!! Klapipesa õigesse mõõtu klapi suhtes jne. Kaani kergelt maha kah lihvida, surveastet nagunii eriti pole.
4. Kangema kraadi ja tõusuga nukad.
5.Progreaju.
6. ITB-d.
*Peaülekanne/aeglasema ülekandega kast paigaldada. Teeb ka auto kohe äkilisemaks. 3,9 asemel 4,1 või 4,44 panna. Miinusena kaotad kütusekulus.
Ahjaa,veel meenus et jaapanisse toodeti ka mingit 140-150 kw kandis vabalthingavat mootorit,tegi teine 8500 pööret veel vms. Aga pean brožüürist järgi kontrollima.
Kolmanda punkti juures on juba odavam ja mõtekam võtta eelpool mainitud 3600 maksev GT. Tehniliselt korda teha ja lõbu palju.
Juhul kui raha ja ettevõtmist palju, võib ju Raigo poolse nimekirja ette võtta. Saab kõvasti kogemust juurde, rohkem kui valmis autoga sõites.
Piiss!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM