Ez30 mure

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Ez30 mure

#1 Postitus Postitas Tribeca » T, 22 Dets 2020 14:49:13 +0300

Tere!

Mul väike mure oma ez30 mootoriga. Ta on mul küll 2009 3.0 tribeca peal aga tean et ka outbackil kasutatakse sama mootorit. Mure selles, et mootori taga arvatavasti sisselaske nuka andurite lähedal, mõlemal pool mootorit, asuvad miskitsugused õli korgid(pimedad) kuuskantidega(mootori peal pool mitte all) ja need lekivad sealt natuke. Käisin ka audis probleemiga aga nad ei julgend neid keerata arvates et äkki on mõeldud veel mingiks reguleerimiseks. Et kui teaks et pole siis võtaks lahti, puhastaks ära ja paneks keermeliimiga uuesti kinni.
Äkki keegi oskab aidata selle koha pealt? Pilte suhteliselt keeruline sealt saada aga kui keegi teab ilma pilte nägemata mis ma mõtlen oleks super.
Ette tänades.

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#2 Postitus Postitas Tribeca » K, 23 Dets 2020 00:14:09 +0300

Leidsin netist ka ühe pildi selle kohta. Pildil näha ilusti üks kuuskant seal solenoidi kõrval. poldi(kruvi) vms vahelt lekib, eriti kui soojaks läheb siis rohkem. Ja mõlemal pool mootorit sama probleem ehk siis teine polt samamoodi lekib. Tea kas neid võib avada ja liimiga uuesti kinni panna? Küsiks veel kas selline leke sealt võib 2 ja 3 silindri misfire põhjustada?
Manused
H6 VVL oil switching valve.jpg
H6 VVL oil switching valve.jpg (137.12 KiB) Vaadatud 6593 korda

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ez30 mure

#3 Postitus Postitas eimoR » N, 31 Dets 2020 00:25:35 +0300

Miks sa käid subaruga audis? Tallinna ja tartu mariines on olemas mehed(tehnikud) kes on mõne mootori sisse piilunud. Nad ilmselt teavad öelda, mis korgid need on ja kas saab leket peatada ja kuidas saab.
Ära saa pahaseks, aga miks krt peab hakkama asju keerulisemat pidi lahendama?

Head vana lõppu!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#4 Postitus Postitas Tribeca » L, 02 Jaan 2021 00:10:17 +0300

Asi selles et saaremaal pole subaru hooldust/tehnikut.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ez30 mure

#5 Postitus Postitas eimoR » E, 11 Jaan 2021 23:42:13 +0300

Arusaadav sel juhul. :oops:
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#6 Postitus Postitas Tribeca » K, 17 Veebr 2021 14:35:19 +0300

Tere!

Kuna ei ole vahepeal asjaga tegelenud siis nüüd uuendan teemat. Nüüd lähevad mõlema poole solenoidide korpused vahetusse uute vastu. Maksavad 92 euri tükk. Kuna autot ka vaja siis ei julge kruvisid lahti keerama hakata. Need ilmselt tehase poolt paika reguleeritud(all võib olla reguleerimisvedru mis pole kindel muidugi). Loodetavasti kaob ka siis misfire viga mis võib olla tingitud õlirõhu langusest korpuse kruvi vahelt.
Sest nuka reguleerimine käib õlirõhuga solenoidi poolt.
Muidugi keerab vanad korpused lahti ja uurib mis kruvi all on.
Võibolla kui kellegil kunagi sama probleem juhtub olema ei pea uut ostma kui õnnestub parandada.

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#7 Postitus Postitas Tribeca » R, 26 Mär 2021 22:09:02 +0300

Solenoidileke nüüdseks peatatud. Uued korpused küljes. Kunagi kui aega on vaatan vanad korpused ka üle kas oleks saanud neid ka remontida. Nüüd aga on palju suurem probleem. Nimelt kolmandas silindris on surve vaid 5,9bari(peaks olema 14 bari) ja tühikäigul silinder ei tööta kuid kusagil 2000 pöörde peal tuleb järgi. Kas kellegil on varem sellise probleemiga kokkupuudet olnud ja mis oli põhjus ja lahendus.???Arvatavasti ilma mootorit maha võtmata ei pääse nagunii.

nelivedu
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 258
Liitunud: L, 11 Sept 2004 06:18:47 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ez30 mure

#8 Postitus Postitas nelivedu » L, 27 Mär 2021 00:41:03 +0300

Kas on paigaldatud ka gaasiseade?

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#9 Postitus Postitas Tribeca » L, 27 Mär 2021 09:29:59 +0300

Jah Lpg on peal.

Xanath
Mechanic
Postitusi: 264
Liitunud: N, 21 Juul 2011 01:44:23 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Ez30 mure

#10 Postitus Postitas Xanath » L, 27 Mär 2021 12:51:35 +0300

Siis on mootor maha ja kaaned töösse. Gaas põletab klapipesad ära. Subaru tehas ütleb ka tegelt, et ei tohi gaasi peale panna. Aga noh, öko ju.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...

Tribeca
Postitusi: 7
Liitunud: E, 21 Dets 2020 16:45:31 +0300

Re: Ez30 mure

#11 Postitus Postitas Tribeca » L, 27 Mär 2021 15:09:00 +0300

Aga huvitav on see et ainult ühe silindri surve on madal. Teistes on surve ok(14 bari). Äkki on rõngas kinni jäänud või klapi külge nn. kaaries tekkinud mis ei lase klapil korralikult sulguda. Vb mõtekas diislipesu teha ennem kui mootorit maha hakata kakkuma.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Ez30 mure

#12 Postitus Postitas Tubaru » L, 27 Mär 2021 16:45:01 +0300

Xanath ütles juba kõik ära.
Mootor maha ja kaaned küljest minimaalselt.
Gaasiga sõitmise rõõmud...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Puusepp
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 188
Liitunud: T, 19 Sept 2017 11:28:37 +0300

Re: Ez30 mure

#13 Postitus Postitas Puusepp » E, 29 Mär 2021 09:20:31 +0300

Lase kõigepealt lekketest teha, et näha, kust läbi laseb. Usun et Saaremaal nii mõnelgi töökojal asi olemas. Kuid kahtlemata kõlab asi mootori eemalduse moodi.

kylaline23
Postitusi: 3
Liitunud: R, 17 Dets 2010 20:46:44 +0300

Re: Ez30 mure

#14 Postitus Postitas kylaline23 » N, 08 Apr 2021 20:59:28 +0300

Oli ca 2 aastat tagasi sama probleem. LPG peal b9 tribecal ja kui sellega oli vuratud umbes 80k gaasitoitel, tekkis süvenev ja lõpuks pidevalt 4 silindri misfire. Silindrite surveid mõõtma hakates üllatus-üllatus- ülejäänud 5 sil surved 8,... bar ringis ja 4-s sil surve oli juba alla 8. Selle teadmisega sai tellitud kanadast teine mootor kuna majas 2 täpselt sama mootoriga isendit, millest 1 lpg joodik ja teine puhas stock. Põlenud klappidega moto kapp rem tegemine on nüüd järjekorras ja siis hea emmale-kummale kasutusele võtta, kui vajadus tekib. https://enginelandinc.com/en/ nimeline koht kui kellelgi huvi/ vajadust. Väga heas korras, väikese läbisõiduga ja kontrollitud survetega südamed ja kastid jaapanlastele seal saada. Ei lasnud sealt küll otse eestisse sealt saata vaid sai natuke susserdatud ringiga et tollid jm jama võrra odavamalt saaks :) Edasi sai lastud ringi visata aiste vahel ja nüüdseks sõitnud kokku 150k gaasiga. Kogu see pull läks kokku 3k maksma (teine mootor+ vahetus). Kaante tegemisest väga suure tõenäosusega ei pääse.

Vasta