1. leht 1-st

Ez30 mure

Postitatud: T, 22 Dets 2020 14:49:13 +0300
Postitas Tribeca
Tere!

Mul väike mure oma ez30 mootoriga. Ta on mul küll 2009 3.0 tribeca peal aga tean et ka outbackil kasutatakse sama mootorit. Mure selles, et mootori taga arvatavasti sisselaske nuka andurite lähedal, mõlemal pool mootorit, asuvad miskitsugused õli korgid(pimedad) kuuskantidega(mootori peal pool mitte all) ja need lekivad sealt natuke. Käisin ka audis probleemiga aga nad ei julgend neid keerata arvates et äkki on mõeldud veel mingiks reguleerimiseks. Et kui teaks et pole siis võtaks lahti, puhastaks ära ja paneks keermeliimiga uuesti kinni.
Äkki keegi oskab aidata selle koha pealt? Pilte suhteliselt keeruline sealt saada aga kui keegi teab ilma pilte nägemata mis ma mõtlen oleks super.
Ette tänades.

Re: Ez30 mure

Postitatud: K, 23 Dets 2020 00:14:09 +0300
Postitas Tribeca
Leidsin netist ka ühe pildi selle kohta. Pildil näha ilusti üks kuuskant seal solenoidi kõrval. poldi(kruvi) vms vahelt lekib, eriti kui soojaks läheb siis rohkem. Ja mõlemal pool mootorit sama probleem ehk siis teine polt samamoodi lekib. Tea kas neid võib avada ja liimiga uuesti kinni panna? Küsiks veel kas selline leke sealt võib 2 ja 3 silindri misfire põhjustada?

Re: Ez30 mure

Postitatud: N, 31 Dets 2020 00:25:35 +0300
Postitas eimoR
Miks sa käid subaruga audis? Tallinna ja tartu mariines on olemas mehed(tehnikud) kes on mõne mootori sisse piilunud. Nad ilmselt teavad öelda, mis korgid need on ja kas saab leket peatada ja kuidas saab.
Ära saa pahaseks, aga miks krt peab hakkama asju keerulisemat pidi lahendama?

Head vana lõppu!

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 02 Jaan 2021 00:10:17 +0300
Postitas Tribeca
Asi selles et saaremaal pole subaru hooldust/tehnikut.

Re: Ez30 mure

Postitatud: E, 11 Jaan 2021 23:42:13 +0300
Postitas eimoR
Arusaadav sel juhul. :oops:

Re: Ez30 mure

Postitatud: K, 17 Veebr 2021 14:35:19 +0300
Postitas Tribeca
Tere!

Kuna ei ole vahepeal asjaga tegelenud siis nüüd uuendan teemat. Nüüd lähevad mõlema poole solenoidide korpused vahetusse uute vastu. Maksavad 92 euri tükk. Kuna autot ka vaja siis ei julge kruvisid lahti keerama hakata. Need ilmselt tehase poolt paika reguleeritud(all võib olla reguleerimisvedru mis pole kindel muidugi). Loodetavasti kaob ka siis misfire viga mis võib olla tingitud õlirõhu langusest korpuse kruvi vahelt.
Sest nuka reguleerimine käib õlirõhuga solenoidi poolt.
Muidugi keerab vanad korpused lahti ja uurib mis kruvi all on.
Võibolla kui kellegil kunagi sama probleem juhtub olema ei pea uut ostma kui õnnestub parandada.

Re: Ez30 mure

Postitatud: R, 26 Mär 2021 22:09:02 +0300
Postitas Tribeca
Solenoidileke nüüdseks peatatud. Uued korpused küljes. Kunagi kui aega on vaatan vanad korpused ka üle kas oleks saanud neid ka remontida. Nüüd aga on palju suurem probleem. Nimelt kolmandas silindris on surve vaid 5,9bari(peaks olema 14 bari) ja tühikäigul silinder ei tööta kuid kusagil 2000 pöörde peal tuleb järgi. Kas kellegil on varem sellise probleemiga kokkupuudet olnud ja mis oli põhjus ja lahendus.???Arvatavasti ilma mootorit maha võtmata ei pääse nagunii.

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 27 Mär 2021 00:41:03 +0300
Postitas nelivedu
Kas on paigaldatud ka gaasiseade?

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 27 Mär 2021 09:29:59 +0300
Postitas Tribeca
Jah Lpg on peal.

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 27 Mär 2021 12:51:35 +0300
Postitas Xanath
Siis on mootor maha ja kaaned töösse. Gaas põletab klapipesad ära. Subaru tehas ütleb ka tegelt, et ei tohi gaasi peale panna. Aga noh, öko ju.

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 27 Mär 2021 15:09:00 +0300
Postitas Tribeca
Aga huvitav on see et ainult ühe silindri surve on madal. Teistes on surve ok(14 bari). Äkki on rõngas kinni jäänud või klapi külge nn. kaaries tekkinud mis ei lase klapil korralikult sulguda. Vb mõtekas diislipesu teha ennem kui mootorit maha hakata kakkuma.

Re: Ez30 mure

Postitatud: L, 27 Mär 2021 16:45:01 +0300
Postitas Tubaru
Xanath ütles juba kõik ära.
Mootor maha ja kaaned küljest minimaalselt.
Gaasiga sõitmise rõõmud...

Re: Ez30 mure

Postitatud: E, 29 Mär 2021 09:20:31 +0300
Postitas Puusepp
Lase kõigepealt lekketest teha, et näha, kust läbi laseb. Usun et Saaremaal nii mõnelgi töökojal asi olemas. Kuid kahtlemata kõlab asi mootori eemalduse moodi.

Re: Ez30 mure

Postitatud: N, 08 Apr 2021 20:59:28 +0300
Postitas kylaline23
Oli ca 2 aastat tagasi sama probleem. LPG peal b9 tribecal ja kui sellega oli vuratud umbes 80k gaasitoitel, tekkis süvenev ja lõpuks pidevalt 4 silindri misfire. Silindrite surveid mõõtma hakates üllatus-üllatus- ülejäänud 5 sil surved 8,... bar ringis ja 4-s sil surve oli juba alla 8. Selle teadmisega sai tellitud kanadast teine mootor kuna majas 2 täpselt sama mootoriga isendit, millest 1 lpg joodik ja teine puhas stock. Põlenud klappidega moto kapp rem tegemine on nüüd järjekorras ja siis hea emmale-kummale kasutusele võtta, kui vajadus tekib. https://enginelandinc.com/en/ nimeline koht kui kellelgi huvi/ vajadust. Väga heas korras, väikese läbisõiduga ja kontrollitud survetega südamed ja kastid jaapanlastele seal saada. Ei lasnud sealt küll otse eestisse sealt saata vaid sai natuke susserdatud ringiga et tollid jm jama võrra odavamalt saaks :) Edasi sai lastud ringi visata aiste vahel ja nüüdseks sõitnud kokku 150k gaasiga. Kogu see pull läks kokku 3k maksma (teine mootor+ vahetus). Kaante tegemisest väga suure tõenäosusega ei pääse.