Outback 2021
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: P, 11 Okt 2015 22:29:29 +0300
Outback 2021
Tere
Kas ka Eestisse on uut 2021 mudelit oodata, on kellelgi täpsemat infot?
https://www.dailyrevs.com/listings/2021 ... an-version
.
Kas ka Eestisse on uut 2021 mudelit oodata, on kellelgi täpsemat infot?
https://www.dailyrevs.com/listings/2021 ... an-version
.
Re: Outback 2021
https://mariineauto.ee/subaru-outback21/
https://youtu.be/nIKWAcdZdw0
Tundub kena pildilt vaadates vöi mis?
Huvitav, mida see nn. uus 2,5 liitrit ka endast täpsemalt välja annab!?
https://youtu.be/nIKWAcdZdw0
Tundub kena pildilt vaadates vöi mis?
Huvitav, mida see nn. uus 2,5 liitrit ka endast täpsemalt välja annab!?
Re: Outback 2021
Ühes yuutube ülevaates oli kirjas, et 138kw ja 245Nm väändemomenti.
Re: Outback 2021
Paistab, et ameeriklased saavad "hardcore" Outbacki varsti: 24cm kliirensit ja veel igasugu muid pisikesi muudatusi:
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4
Re: Outback 2021
Jah, on küll kõrgem ja mõeldud veelgi karmimatesse tingimustesse, aga miks endiselt CVT kast? Vähemasti ameerkilased, kes käivad off-roadimias, pole CVT kastist erilises vaimustuses.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2021
Europasse tuleb 2.5 motor, aga 124kw/252Nm väändemomenti, ehk 5Kw isegi vähem, kui hetkene BS, kahju.
Re: Outback 2021
Vaatasin seda videot suht hajameelselt ja siis torkas, et miskit oli pildil valesti. Kapoti tugi on traadist, kas gaasvedrude kadumisel on mingi sügavam põhjus? Retro, nagu Moskvitš 407?
Re: Outback 2021
Paistab, et see 124kw info on tõesti õige, Mariine kodukal nüüd hinnakiri ka üleval:
https://mariineauto.ee/subaru-outback21/
Outback 2.5i Adventure, 124kW Lineartronic 34 990€
Outback 2.5i Field, 124kW Lineartronic 36 990€
Outback 2.5i Limited, 124kw Lineartronic 37 490€
Outback 2.5i Touring, 124kW Lineartronic 40 490€
https://mariineauto.ee/subaru-outback21/
Outback 2.5i Adventure, 124kW Lineartronic 34 990€
Outback 2.5i Field, 124kW Lineartronic 36 990€
Outback 2.5i Limited, 124kw Lineartronic 37 490€
Outback 2.5i Touring, 124kW Lineartronic 40 490€
- mihhail1988
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: N, 14 Sept 2017 10:30:20 +0300
- Asukoht: Tallinn-Mustamäe
Re: Outback 2021
Märkasin, et topiti nüüd väljalase süsteemile GPF tahmafilter (Gasoline Particulate Filter). Huvitav palju peavalu see filter hakab tooma kui umbe hakkab minema
Filtri kohta lugemist saab siin: https://www.onlyrevo.com/blog/gpf-gasol ... oes-it-do/
Filtri kohta lugemist saab siin: https://www.onlyrevo.com/blog/gpf-gasol ... oes-it-do/
Subaru Forester 2.0XE MY2017 033BVK
Re: Outback 2021
Loodetavasti ei pea ette võtma "tühisõitu" 50 km kõrgemate pööretega, nagu soovitati DPF omanikele, kui keemilised ja elektroonilised abinõud väga hästi siiski ei toiminud. Ja seda kord nädalas:)
Re: Outback 2021
USA-s arvutatakse kliirensit teistmoodi kui Euroopas. USA-s mõõdetakse keskelt. Ehk siis 0,8 tolli kõrgem, 22cmBoot kirjutas: ↑T, 30 Mär 2021 18:15:45 +0300Paistab, et ameeriklased saavad "hardcore" Outbacki varsti: 24cm kliirensit ja veel igasugu muid pisikesi muudatusi:
2022 Subaru Outback Wilderness - World Premiere First Look
https://www.youtube.com/watch?v=Q-Q8CknaZX4
Viimati muutis pähkel, T, 27 Apr 2021 23:34:57 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: Outback 2021
Ameeriklastel saadaval ka 2.4 liitrise turbona (sama, mis Subaru Ascentil), 2 tükki olid vahepeal isegi mobile-s müüa 37000 euri või muu taolise hinnaga.
Re: Outback 2021
Palun jagage 2021 Outbacki kogemusi:
- kuidas ekraanimajandus töötab?
- kas 10,2 sek-100ni on päriselus probleemiks? Võrdluses 2018-2020. a. mudeliga - kas maanteel möödasõidud on hullem/sama/parem?
- mis lastehaigusi on välja tulnud?
- salongi soojenemine -5 ja madalamate temperatuuridega?
- kas on midagi, mis võrdluses vanemate OBK-dega häirib?
- muu info, mis võib ostjale huvi pakkuda.
Aitäh!
- kuidas ekraanimajandus töötab?
- kas 10,2 sek-100ni on päriselus probleemiks? Võrdluses 2018-2020. a. mudeliga - kas maanteel möödasõidud on hullem/sama/parem?
- mis lastehaigusi on välja tulnud?
- salongi soojenemine -5 ja madalamate temperatuuridega?
- kas on midagi, mis võrdluses vanemate OBK-dega häirib?
- muu info, mis võib ostjale huvi pakkuda.
Aitäh!
Re: Outback 2021
Kuna see on minu esimene Subaru siis vanemate mudelitega võrrelda ei oska. Sõitnud sellega ainult mõned kuud.
Touring Outback varustuses on peaaegu kõik mida vaja ja natuke rohkem veel.
Positiivne on väga võimekas nelivedu, kisub maastikul naeratuse näole. Mugav salong ja rohke lisavarustus. Kiirendust täiesti piisavalt suure ja raske autokohta. Juhiabisüsteemid on head ja toimivad. Sõiduraja hoidmis süsteem võiks vahest natuke sujuvamalt rooli keerata ja pidevalt on tunne, et vaidleme temaga sõidutrajektooriosas. Väga hea ja mugav auto eriti pikkade otsade ja maastikusõiduks. Led esituled on väga head, vastutulijad vahel avaldavad arvamust, et liigagihead. Salong läheb ilusti soojaks, nahkistmed on nagu ikka miinuskraadidega alguses külmad. Suur ekraan on pärs edav kasutamine tahab natuke harjutamist kuid ega tavaliselt peale telefoni raadio ja kaardi sealt midagi näppid ei ole vaja.
Negatiivse poolepealt on lisada suht vähe kuid siiski on.
Raadio ja audiosüsteem on paar korda kokku jooksnud. Esimesel korral jäi kohe käivitades vait ja mitte ükski audiovõimalus ei teinud häält. Seismajätmine ja parkimine ei aidanud. Sõitsin otse Autospiritise rääkisin loo ära lubati kohe üle vaadata. Kui meister autosse läks oli kõik korras. Teisel korral sisuliselt minut peale sõidu alustamist sarnane lugu kuid kostis mingi inin. Jätsin seisma parkisin ära, ei aidanud sõitsin edasi ja 10 minutit hiljem hakkas jäll tööle.
Külmaga kippuvad küljeklaasid ja katuseluuk nagisema ja suure miinusega korjab rattakoopase korralikud jääkamakad mida jalaga lahti ei löö.
Kes iganes pagasiruumi valgustuse välja mõtles ei planeerinud seda koos kattega kasutamiseks. Pagasiruumi luugile lasin paigaldada lisavalgustite kiti see tegi valgustuse väga heaks.
Istmesoojenduse nupud oleks võinud ka füüsiliseks jääda, digitaalselt on nupud natuke kohmakad kasutada.
Carplay juhtmega ühendus võiks siiki üle bluetoothi toimida kuid Carplay on siiski väga hästi tehtud.
Navigatsioonisüsteem ei luba sõiduajal aadressit sisestada, see muudab selle igapäevaliikluseks suht kasutuks. Aadressiotsinguks peab auto peatama.
Panipaigad on suhteliselt väikesed. Samas joogipudelihoidjad on vägahea mõõduga.
Kütusekulu võiks olla natuke väiksem kuid auto on suur ja neljaratta vedu. Maanteel 6,5l, linnas 11l, kui jalga kergemaks lasta on kindlasti kütuse kulu väiksem.
Julgen täitsa soovitada
Touring Outback varustuses on peaaegu kõik mida vaja ja natuke rohkem veel.
Positiivne on väga võimekas nelivedu, kisub maastikul naeratuse näole. Mugav salong ja rohke lisavarustus. Kiirendust täiesti piisavalt suure ja raske autokohta. Juhiabisüsteemid on head ja toimivad. Sõiduraja hoidmis süsteem võiks vahest natuke sujuvamalt rooli keerata ja pidevalt on tunne, et vaidleme temaga sõidutrajektooriosas. Väga hea ja mugav auto eriti pikkade otsade ja maastikusõiduks. Led esituled on väga head, vastutulijad vahel avaldavad arvamust, et liigagihead. Salong läheb ilusti soojaks, nahkistmed on nagu ikka miinuskraadidega alguses külmad. Suur ekraan on pärs edav kasutamine tahab natuke harjutamist kuid ega tavaliselt peale telefoni raadio ja kaardi sealt midagi näppid ei ole vaja.
Negatiivse poolepealt on lisada suht vähe kuid siiski on.
Raadio ja audiosüsteem on paar korda kokku jooksnud. Esimesel korral jäi kohe käivitades vait ja mitte ükski audiovõimalus ei teinud häält. Seismajätmine ja parkimine ei aidanud. Sõitsin otse Autospiritise rääkisin loo ära lubati kohe üle vaadata. Kui meister autosse läks oli kõik korras. Teisel korral sisuliselt minut peale sõidu alustamist sarnane lugu kuid kostis mingi inin. Jätsin seisma parkisin ära, ei aidanud sõitsin edasi ja 10 minutit hiljem hakkas jäll tööle.
Külmaga kippuvad küljeklaasid ja katuseluuk nagisema ja suure miinusega korjab rattakoopase korralikud jääkamakad mida jalaga lahti ei löö.
Kes iganes pagasiruumi valgustuse välja mõtles ei planeerinud seda koos kattega kasutamiseks. Pagasiruumi luugile lasin paigaldada lisavalgustite kiti see tegi valgustuse väga heaks.
Istmesoojenduse nupud oleks võinud ka füüsiliseks jääda, digitaalselt on nupud natuke kohmakad kasutada.
Carplay juhtmega ühendus võiks siiki üle bluetoothi toimida kuid Carplay on siiski väga hästi tehtud.
Navigatsioonisüsteem ei luba sõiduajal aadressit sisestada, see muudab selle igapäevaliikluseks suht kasutuks. Aadressiotsinguks peab auto peatama.
Panipaigad on suhteliselt väikesed. Samas joogipudelihoidjad on vägahea mõõduga.
Kütusekulu võiks olla natuke väiksem kuid auto on suur ja neljaratta vedu. Maanteel 6,5l, linnas 11l, kui jalga kergemaks lasta on kindlasti kütuse kulu väiksem.
Julgen täitsa soovitada
Re: Outback 2021
Tänu, Kilby! Ekraani mittekäivitumist tuli omal ajal 2018. aasta mudelil ka paar korda ette. Jäi mulje, et see ei suuda auto käivitamise momendil tempos püsida ning siis loobub üldse. Ühel korral oli ekraan pikemalt rivist väljas, aga enam ei meenu, kas "headunit" vahetati või saadi tarkvara uuendamisega korda. 99,8% ajast asi toimis.
Kas sõiduraja hoidmise süsteemi ja auto-stop-starti saab püsivalt välja lülitada või tuleb seda pärast iga käivitamist uuesti teha?
Kas sõiduraja hoidmise süsteemi ja auto-stop-starti saab püsivalt välja lülitada või tuleb seda pärast iga käivitamist uuesti teha?