Tere,
Käisin Outbacki vaatamas ja tugev vibra oli kui käik sees oli ja seisin foori taga. Ning ka tühikäigul oli ka päris suur vibra. Oskab keegi arvata et millest see tulla võib?
Esinduse ostueelsesse kontrolli saaks alles 2 nädala pärast.
Auto oli 200k läbisõit ja CVT kastiga.
https://www.auto24.ee/used/3313087
Heino
2014 diisel outback vibra
Re: 2014 diisel outback vibra
Tugev vibra? Kahjuks ei oska nii öelda, kuna see on Subaru CVT diisel, mis näiteks külmast peast tühikäigul hoiab kõrgemaid pöördeid (üle tuhande rpm-i) ja see võib mõne uue tulija ära ehmatada küll. See tähendab seda, et selles olekus on mõningat vibratsiooni võimalik tajuda küll, mis enamuste teiste autode puhul tunduks täiesti mõeldamatuna. Kui vee näidik on tõusnud ja pöörded on tühikäigul alla tuhande läinud, siis võiks auto nö vibratsioonivaba olla.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: 2014 diisel outback vibra
Olen ka teisi, sama kasti ja mootoriga, isendeid proovinud aga nendel pole vibra olnud. See on kindlasti selle konkreetse masina probleem.
Re: 2014 diisel outback vibra
Mul on hetkel sama jama, kuid võin natuke rohkem öelda
Outback 2014, diisel, cvt. Kui mootor on külm, siis pöörded on 1000. Kui jään seisma valgusfooril, siis tuntakse tugev vibratsioon. Kui lülitad salongi soojendi välja ( off), siis kohe pöörded lähevad 800-850 ja vibratsioon puudub. Kui lülitad sisse salongi sojendit, siis kohe tõusevad pöörded 1000-ni. Kütusekuulud on kõrged, um 9-9.6 liitrit linnas. Kui mootor läheb soojaks 85 kraadini, siis pöörded lähevad korda oma 800-850 tasemele ja vibratsiooni ei ole ( salongi soojendi on ka lülitatud sisse). Mootor läheb soojaks linna sees liikumisega umbes 30 minutiga…tundub, et ikka peab kiiremini soojaks minema.
Outback 2014, diisel, cvt. Kui mootor on külm, siis pöörded on 1000. Kui jään seisma valgusfooril, siis tuntakse tugev vibratsioon. Kui lülitad salongi soojendi välja ( off), siis kohe pöörded lähevad 800-850 ja vibratsioon puudub. Kui lülitad sisse salongi sojendit, siis kohe tõusevad pöörded 1000-ni. Kütusekuulud on kõrged, um 9-9.6 liitrit linnas. Kui mootor läheb soojaks 85 kraadini, siis pöörded lähevad korda oma 800-850 tasemele ja vibratsiooni ei ole ( salongi soojendi on ka lülitatud sisse). Mootor läheb soojaks linna sees liikumisega umbes 30 minutiga…tundub, et ikka peab kiiremini soojaks minema.