Subaru Outback 2015.
Subaru Outback 2015.
Tere. Mul on subaru outback 2015a aga mitte üleminekukere ( sama aasta tuli uus mudel välja ). Kas kellegil veel sellist mure, et kui manööverdad ( keerad rattad välja ja hakkad keerama ) siis esirattad nagu tõmbab lohisema. Sai mariines käidud ja öeldi, et esisild on korras ( v.a. roolilatt mis ``peabki kolisema`` ). Järgmisena pakuti, et mure võiks olla vahediffris, mis käigukasti otsas. Kuna seal öeldi müstiline summa millest alates nemad hakkavad käigukasti parandama või vahetama siis nendega seal jutt sellega lõppes. Läksin nipponisse. Seal võeti siis käigukast maha, võeti juppideks ja tehti täielik läbipesu. Vahetati mõlemad õlifiltirid, õli, võeti lahti vahediffer ja puhastati ka see, puhastati hüdromuhv ja solenoidid ( ploki sisse ei näe ja seda puhastada ei saa nemad) . Panti uuesti alla tagasi. Diagnostikaga õpetati uuesti käigukasti. Samas sai kinnitust,et kasti ja diffri mehaaniline osa korras aga ikka lohistab rattaid. Nüüd arvatakse, et peaks ära vahetama selle hüdromuhvi ja solenoidi ploki. Kuna need ulme hinnaga esinduses siis kas äkki keegi siin teab kus neid vähegi normaalsema hinnaga saada? Kas kellegil on sama probleemiga kogemusi?
Re: Subaru Outback 2015.
Päris neljaratta veolised sõidukid lohistavadki või kakuvad erinevaid rattaid(oleneb pidamisest, konkreetse ratta kaalust jms) kui rattad on lõpuni välja keeratud. Kui palju nad kakuvad/lohistavad, see sõltub juba ülekandest. Lukus olevate sildade ja keskdiffriga on päris kole vaatepilt tavakasutaja jaoks. Igasugused LSD(piiratud libisemisega diffrid) kakuvad/lohistavad vähem. Isegi lahtiste silla diffritega AGA lukus keskdiffriga masinad kakuvad päris koledasti. Näide: Vanemad väikesed maasturid- vitara, pajero, kõik väiksed "kastikad". Tegelt neil keskel polegi diffrit. Jäik ühendus.
Siit küsimus sulle: kui hullusti sul ta teeb nii? Pane mõni video.
Näiteks: 4eat kastiga subarud, kui panna manuaalselt 1 või 2 käik, siis seal kasti lõpus olev siduripakk on "lukus". Kakub päris tuntavalt kui parklas kuiva asfalti peal manööverdada.
PS: kas rehvi on õiged all. Rehvirõhud?
Siit küsimus sulle: kui hullusti sul ta teeb nii? Pane mõni video.
Näiteks: 4eat kastiga subarud, kui panna manuaalselt 1 või 2 käik, siis seal kasti lõpus olev siduripakk on "lukus". Kakub päris tuntavalt kui parklas kuiva asfalti peal manööverdada.
PS: kas rehvi on õiged all. Rehvirõhud?
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)
FreeSSM
Re: Subaru Outback 2015.
Rehvirõhud on õiged. Rehvimõõdud tehase ettekirjutuste järgi. Seda on auto tegema hakanud viimastel kuudel. Ennem seda ei pannud tähele. Peale seda käigukasti maha võtmist ja läbipesemist on see lohistamine vähemaks läinud ja nüüd selle asemel mingi vibrasees hoopis keerates, mida ennem ei olnud. Nipponis ütlesid, et nüüd 2 võimalust kas see hüdromuhv mis käigukasti ja mootori vahel või siis see solenoidiplokk mis käigukastipõhjas. Solenoidid ise on korras aga plokki sisse ei näe. Diffrid kah kõik korras ( tehti lahti, puhatati ära ja määriti uuesti ära). Katsun selle kohta kuidagi video teha. Muidugi videos ei õnnestu hästi edasi anda seda, mis tunned käega rooli hoides.
Re: Subaru Outback 2015.
Tere, kas oled selle mure osas mingi lahenduse leidnud. Käisin ise vaatamas üht masinat, ning oli ka selline vibra asja tunda ning omanik rääkis sellest hüdromuhvist, aga et kuna otseselt ei sega kui rahulikult sõita ning esindus tahab üüratu raha eest seal midagi teha, 3-4 tuhat euri, siis pole seda ettevõtnud. Samas mõtlen, et kas siis täna ei ole võimlik vaid seda hüdromuhvi osta ja vahetada?
minu huvipakkuv masin 2010 2,5bens.atm
minu huvipakkuv masin 2010 2,5bens.atm
Re: Subaru Outback 2015.
Paistab suvepuhkusel foorum olema Aga jätkuvalt, kas oskab keegi infot jagada teema osas.miilits kirjutas: ↑N, 07 Juul 2022 15:27:20 +0300Tere, kas oled selle mure osas mingi lahenduse leidnud. Käisin ise vaatamas üht masinat, ning oli ka selline vibra asja tunda ning omanik rääkis sellest hüdromuhvist, aga et kuna otseselt ei sega kui rahulikult sõita ning esindus tahab üüratu raha eest seal midagi teha, 3-4 tuhat euri, siis pole seda ettevõtnud. Samas mõtlen, et kas siis täna ei ole võimlik vaid seda hüdromuhvi osta ja vahetada?
minu huvipakkuv masin 2010 2,5bens.atm