Outback VS Allroad

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Outbäk
Postitusi: 49
Liitunud: T, 11 Mär 2014 13:53:03 +0300

Outback VS Allroad

#1 Postitus Postitas Outbäk » R, 11 Mär 2022 02:00:09 +0300

Tervitused kõikidele Subaarikutele.
Mõtlesin et teen väikese kokkuvõtte oma seiklustest erinevate nelivedulistega. Eriti selles mõttes, et pea aasta tagasi läksin siis üle A6 Allroadi peale juhuse tahtel, kuna oma kauni Outbacki kraavi sõitsin, nii et padjad lahti ja sealt välja seda autot normaalselt ei saanud, päädis sellega et mu suht vähesõitnud 2017 Outback diisel siis tõmmati sealt kraavist välja nii valesti, et ta läks mahakandmisele. See oli siis mu kolmas uuena soetatud Subaru, loodetavasti mitte viimane aga sedasi siis juhtus.

Omal ajal ka siin foorumis olen sõna võtnud et Allroad on alternatiiv Outbackile aga kallis ta on. Juhtus sedasi et järgmiseks ostsingi A6 Allroad Biturbo isendi, 235kw, kasutatud 40K ls. Outback diisel oli 110kw, selles mõttes on ikka vahe sees. Nali naljaks, aga hind oli sama, mis uuel Outbackil. Ca 39K.

Nüüd on pea aasta sõidetud ja saan ka mingi kokkuvõtte teha erinevuste osas.

Asjad, mis puudutavad mugavust jm, selle jätaks välja, sest siin ei ole palju võrrelda.
Aga võin öelda, et tunnen puudust teatud Subaru omadustest, nagu näiteks juhitavus, stabiilselt kõrge kliirens ja see robustsus millega sai toimetada erinevatel pinnastel. Kui 2014a facelift Outback juhitavus oli selline kaheldav, siis 2017 Outback oli juba väga hea juhitavusega. Rääkimata sellest, et seal oli ikka kõvasti ruumi nii tagaistmetel kui ka pagassis nii õngedele kui ka muule tavaarile. Tervikuna oli väga hea auto, eriti diisel.

A6 Allroad peaks siis olema sarnasele sihtgrupile...vist. Aga ta on õhkvedrustusega, ehk ei ole stabiilselt sama kõrge kliirensiga, Audiga sa ei lähe Männiku karjääri maid avastama, kuna võid stange nurga ära kriipida ja ta on ka nii raske ja kallis et see isu sinna minna kaob ära. Lisaks mulle ei meeldi A6 juhitavus, auto on pikk ja raske. Midagi on seal veits valesti, eriti selle pikkuse tunnetusega, kokku olen kolm korda kaskoremondis käinud, kuna lihtsalt raske on tajuda neid mõõte ja pöörderaadiust, asi võib ka selles olla et mürasummutus on viidud miinimumi ja ei taju lihtsalt või ma ei oska sõita.

Kui Subaruga sai mudas mütatud nii et traktor pidi välja tõmbama, siis Audiga seda ei julge, asi on lihtsalt ka selles et selle masina remont on kallim.

Paar asja mis Audil on siiski eeskujulikumad; hea ventilatsioonisüsteem, eriti siis kui magad autos suvel kuskil, aknad ei udustu ja õhk käib igalt poolt läbi. Mootorist ja kiirendusest rääkimata, sest korralikke ja võimsamaid Subaru mootoreid miskipärast EU turule ei lubata. Jube kahju, miks on endiselt saadaval vaid 110KW diisel? Sellega võid vanaemal õunakorve suvel vedada jne. Outback on ikka selline auto, juhul kui ta katki ei lähe, mis peaks tagavaraks igas majapidamises olema.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#2 Postitus Postitas merchant » R, 11 Mär 2022 10:39:42 +0300

Kui jätta suurem mass ja soov julgelt mudas mütata välja, siis ei olegi midagi võrrelda. Selge see, et hind teeb tehnoloogilises mõttes suure vahe sisse.
Juhitavusega on nii, et Subaru on raskesti juhitav, aga Audi on nagu tagaveoline auto - hästi juhitav. Muidugi massiga peab arvestama: külglibisemine on pikk ja alajuhitavuse korral on vaja korralik vedu taha vajutada. Pidurid tuleb ära unustada ja probleemi korral on vaja mune, et gaasi anda, muidugi kuskil maal tuleb ka sellele piir ette. 235kW mudelitel peaks olema lukustuv sportdiffer taga, autol on jõudu piisavalt ja väga hästi annab selle üle 2t masinaga libedal mängida. Lisaks 2,5t haagise veovõimekus.
Miks peaks seda pidevat kõrget kliirentsit igatsema? Maanteel 100km+ kiiruste juures on mida madalam, seda stabiilsem. Samas annab Allroadi tõsta ikka korralikult. Ma olen 2,4t raske korvtõstuki mudast välja tõmmanud, kui Avant väiketraktor sellega hakkama ei saanud. Suverehvidega kusjuures. Kui põhja peal kinni ei istu, siis läheb nagu tank.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Outback VS Allroad

#3 Postitus Postitas eimoR » P, 13 Mär 2022 23:37:09 +0300

merchant kirjutas:
R, 11 Mär 2022 10:39:42 +0300
Juhitavusega on nii, et Subaru on raskesti juhitav, aga Audi on nagu tagaveoline auto - hästi juhitav.
Kõva huumor! Tõsiselt.

Tõesta oma väiteid.
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#4 Postitus Postitas merchant » E, 14 Mär 2022 11:52:25 +0300

Oled Sa Outbackiga libedal sõitnud? ESP välja lülitada ei saa, mootor on suht jõuetu ja CVT-ga auto liikumise korrigeerimine on paras trikk, et tagarataste automaatset pidurdamist vältida. Lihtsalt räme alajuhitavus kummitab pidevalt, Audiga need probleemid puuduvad. Arvestada tuleb vaid suurema massiga. Ja vahet pole, kas lamell või naelrehv.
Kogemused 2,5L 127kW bensuka CVT kastiga Outbackiga 4+ aastat ja 4x C7 põlvkonna Allroadiga nii facelift eelsest 230kW ja hilisemast 235kW mudelitest.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback VS Allroad

#5 Postitus Postitas Boot » E, 14 Mär 2022 14:51:54 +0300

merchant kirjutas:
E, 14 Mär 2022 11:52:25 +0300
Kogemused 2,5L 127kW bensuka CVT kastiga Outbackiga 4+ aastat
Esialgne postitus, millele sa vastasid, oli peamiselt uuema (2015-) aasta OB kohta. Muuseas oli seal ka lause:
Kui 2014a facelift Outback juhitavus oli selline kaheldav, siis 2017 Outback oli juba väga hea juhitavusega.
127kW on enne 2015a mudel ehk siis põhimõtteliselt kinnitad eelkõneleja juttu aga vormistasid oma jutu sellisena nagu vaidleksid hoopis vastu...

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Outback VS Allroad

#6 Postitus Postitas eimoR » E, 14 Mär 2022 21:23:28 +0300

merchant kirjutas:
E, 14 Mär 2022 11:52:25 +0300
Oled Sa Outbackiga libedal sõitnud? ESP välja lülitada ei saa, mootor on suht jõuetu ja CVT-ga auto liikumise korrigeerimine on paras trikk, et tagarataste automaatset pidurdamist vältida. Lihtsalt räme alajuhitavus kummitab pidevalt, Audiga need probleemid puuduvad. Arvestada tuleb vaid suurema massiga. Ja vahet pole, kas lamell või naelrehv.
Kogemused 2,5L 127kW bensuka CVT kastiga Outbackiga 4+ aastat ja 4x C7 põlvkonna Allroadiga nii facelift eelsest 230kW ja hilisemast 235kW mudelitest.
Olen sõitnud subarutega 12 talve(12aastat). 95a. legacy 4eat, 05a. obk 4eat, nüüd 14a. obk cvt. Audidega kogemus väike. Enne 95a. legacyt oli audi 90Q. <enam ei taha, sain subaruga sõita.
On jah alajuhitavad. Sellega peab arvestama. Kui oskad, siis pole midagi hirmsat. Audide legendaarne raske-mootor-kaugel-üle-esi-silla on korralikum alajuhitavuse tekitaja.
Audi käitub tagaveolisena vaid siis, kui võtta C3 100-l ära eest poolteljed ja dif-luku nupu tagant vaakumvoolikud ümber tõsta nii, et enne läheb lukku kesk-diff. Siis on audi tagaveoline. Kõikidel muudel juhtumitel on audi alajuhitava esiveolise moodi või vahest ka neliveolise moodi.
Teiseks sa võrdled 127-129kw ja 230-235kw mootoreid. Ise ei hakka kahtlema, et veits ebavõrdse olukorra tekitasid? Loomulikult ei jõua see hädine 127kw 100 pealt külge ette rebida. Pole lootustki.
Küsin sinult, kas sa mõne legacy GT-ga(195kw) oled sõitnud, või isegi 3.0 obk-ga(180kw). Mina olen. Käis jah külg ette lihtsamalt, jõudu ju rohkem.
Aga kas külje ette saamine on hea juhitavuse märk? Mitte igakord.
Hea juhitavus tähendab minu jaoks seda, kui sajab lund-lörtsi ja maanteel 95 sõites ei teki hirmu ja ma tean-tunnen, mis auto teeb. Pohlad kas seal on peal VDC(audidel ESP), VDC toimetab subarutel erinevalt kaa. Forester XT-l(177kw) piirab väga palju. 11a. Legacyl peaaegu ei piira midagi(kodus olemas, katsetatud palju) ja 14a. obk piirab mõõdukalt(kui hullata, siis on ta tüliks jah).
Seega, võta mõni pussu mootoriga audi quattro ja tule räägime veel juhitavustest.

Ja kust arusaam, et subaru tagarattaid pidurdab nii meeletult et sõita ei saa sellega? Talv läbi, aga tahaks sulle siis sõitu teha, kuidas CVT-ga hakkama saada. Võibolla sa lihtsalt ei oska. :roll:




Kena kevadet
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#7 Postitus Postitas merchant » T, 15 Mär 2022 13:46:37 +0300

Mul oli ka 90-nendatel aastatel mikromootoriga esiveoline Audi 100, aga see pole teemas Outback vs Allroad oluline. Ka C3 ja sellega seotud legendid on on ammu ajalugu.
Pussu mootoriga Allroadi on keeruline võtta, sest alates 2011 pole neid väiksema kui 3L mootoriga toodetud. Legacy GT on üsna haruldane ja seda Outbackiga vist päris võrrelda ka ei saa, Imprezast rääkimata. Isegi 3,0L Outbacke on pigem vähe, umbes nagu 150kW Allroadegi :D Mõistlik oleks vist võrdlemisel jääda viimase 10 aasta piiresse ja reliktidega enam mitte tegeleda ning keskenduda pigem enamlevinud versioonidele.
Jah, 180/200kW Allroadidel pole enamasti sportdiffrit, ning ma pole nende osas nii hästi kursis, kuidas nad libedal käituvad, aga 230/235kW mudelitel käib tekkiva alajuhitavuse ravimine kerge parema jala vajutusega. Koheselt kuulab hästi rooli ja võid mängida, kuidas tahad. 2013 Outback läks alati ja pikalt otse. Konsulteerisin just sõbraga, kellel on kogemusi nii 4. kui ka 5. gen Outbackidega ja tema hinnangul pole kuigi palju muutunud. Ilmselt manuaalkastiga isenditel oleks juhitavuse osas eelis.
Nõus, et hea juhitavus pole ainult külje libistamine, mis Outbackiga on juhiabide tõttu üsna tülikas. Võib olla ma tõesti ei oska, aga kui ma tahtsin Subaruga külksi lasta, tuli selleks piisava hoo pealt eelnevalt piduriga esirattaid koormata, et keerama saada ja siis järsu gaasivajutusega taga pidamist kaotada, et kõigile ratastele vedu taha saada ja mingigi juhitavus oleks. Kui piisavalt jõhkralt ei võimelnud, siis sekkus stabiilsuskontroll tagarataste ühepoolse pidurdamisega ja see käis ikka päris kuuldava pauguga. Ning hetkega oli su planeeritud trajektoor pekkis. Outback seda VDC välja lülitada ka ei lase. Audiga sellist jama pole, õnneks laseb ta ESP välja lülitamisel suhteliselt vabalt tegutseda. Muideks, ma sõidan talvel enamjaolt kogu aeg ESP välja lülitatud, see välistab küll püsika kasutamise, aga ma tunnen end palju kindlamalt, kui auto ei sekku oma äranägemise järgi minu tegemistesse. Kehtib eriti lobjakas: kui mul on vedu vaja, siis see on ka olemas. Tegelikult oleks mulle üsna üllatav, kui mõni C7 Allroadi omanik ütleks, et talle ei tundu see auto lumes-lobjakas sõites stabiilne ja ta peaks kiiremal sõidul hirmu tundma. Lamellidega kiilakal käänulisel teel tuleb muidugi auto 2,1t massiga arvestada, aga maanteel pole lobjakas hirmu ka 100+kmh kiirustel.

Kasutaja avatar
eimoR
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: K, 15 Apr 2009 17:42:57 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: Outback VS Allroad

#8 Postitus Postitas eimoR » T, 15 Mär 2022 17:20:08 +0300

Kui sul subarul mingid paugud käisid ja pidid ootama millal tagarattad vedama hakkasid, siis tundub, et su autol oli midagi viga üldse.
Aga las see teema jääb.

Suvel on kõik autod head!
Outback '14
Legacy ´11 (naisrahva käsutuses)
Outback ´05 (ex)
Legacy ´95 (ex)

FreeSSM

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#9 Postitus Postitas merchant » T, 15 Mär 2022 21:49:39 +0300

eimoR kirjutas:
T, 15 Mär 2022 17:20:08 +0300
Kui sul subarul mingid paugud käisid ja pidid ootama millal tagarattad vedama hakkasid, siis tundub, et su autol oli midagi viga üldse.
Aga las see teema jääb.

Suvel on kõik autod head!
Kui auto tuvastas külglibisemise, siis sekkus stabiilsuskontroll tagapiduriga ühel poolel ja piiras sinna minevat jõudu, kusjuures see käis üsna järsku ning täiesti kuuldavalt. Kui said enne kõik rattad läbilibisedes üle vedama, siis oli võimalik kurvi "joonistada". Ilmselt see oli jah auto "viga", sest ohutuse pärast ei tohi ju autot libisema lasta :D

PS. Kuidas uuemal Outbackil tagakoobaste mürasummutusega on, vanal kostis kruusateel hull kiviklobin sisse? Mürasummutus on ka minu arvates märgatavalt Allroadi kasuks.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Outback VS Allroad

#10 Postitus Postitas Tubaru » K, 16 Mär 2022 21:40:18 +0300

Ma olen nüüd mõne aasta kasutanud naise 2010a 3.6 outbacki tänavu talvel tuli perre võrdlusmomendiks 2008 STI. Outbacki juhitavuse kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda. Kui võrrelda neid kahte omavahel, siis outbacki külglibisemise vastane seade sekkub jõulisemalt ja varem. Samas kui piisavalt pohhuistlikult parema jalaga käituda, siis ei saa eriti arugi, et keegi kuskil pidurdab.
STI laseb väga mõnusalt ja loogiliselt ka ilma "piduritest üle raiumata" libisema ja hoida seda.
Outback päästab ikka igast imelikust olukorrast oma juhiabidega (jah ta teeb seda üsna rohmakalt, aga ohuolukorras graatsilisuse eest lisapunkte ei jagata) ja masin sõidab üllatava kindlusega suunas, kuhu rool on suunatud.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#11 Postitus Postitas merchant » N, 17 Mär 2022 10:36:25 +0300

Tubaru kirjutas:
K, 16 Mär 2022 21:40:18 +0300
Ma olen nüüd mõne aasta kasutanud naise 2010a 3.6 outbacki tänavu talvel tuli perre võrdlusmomendiks 2008 STI. Outbacki juhitavuse kohta ei oska ühtegi halba sõna öelda. Kui võrrelda neid kahte omavahel, siis outbacki külglibisemise vastane seade sekkub jõulisemalt ja varem. Samas kui piisavalt pohhuistlikult parema jalaga käituda, siis ei saa eriti arugi, et keegi kuskil pidurdab.
STI laseb väga mõnusalt ja loogiliselt ka ilma "piduritest üle raiumata" libisema ja hoida seda.
Outback päästab ikka igast imelikust olukorrast oma juhiabidega (jah ta teeb seda üsna rohmakalt, aga ohuolukorras graatsilisuse eest lisapunkte ei jagata) ja masin sõidab üllatava kindlusega suunas, kuhu rool on suunatud.
Ma täpselt ei tea, aga eeldan, et 3,6 obk ei kasuta CVT kasti. Mulle tundub, et see 2011+ obk CVT veojõu jaotus 60% esisilla kasuks ei ole just parim lahendus. Ilmselt manuali mehed räägivad teist juttu. Küsitlesin just ühte tuttavat, kellel enne oli 2012 manual obk ja praegu on 2020 CVT ja tema arvates pole tavakasutuses nende autode juhitavusel erilist vahet.

Boot
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300

Re: Outback VS Allroad

#12 Postitus Postitas Boot » N, 17 Mär 2022 13:08:30 +0300

3.6 on klassikaline tomat.
CVT 60:40 pole staatiline jaotus (tegu pole diffriga) vaid auto peaks suutma selle siduripaki täiesti lukku tõmmata vajaduse korral AFAIK.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Outback VS Allroad

#13 Postitus Postitas Tubaru » R, 18 Mär 2022 21:50:15 +0300

Tõsi... see (3.6L) on veel viimane mohikaanlane 5eat kastiga. Vabandust asjakohatu võrdluse eest.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Ljeeppa
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: L, 16 Mär 2013 16:16:27 +0300

Re: Outback VS Allroad

#14 Postitus Postitas Ljeeppa » K, 30 Mär 2022 14:06:02 +0300

Omasin ise 2013a Outbacki (korralik müraisolatsioon peale pandud) eelmise aasta sügiseni ning vahetasin selle 2020a A4 2.0TFSI Allroadi vastu välja. Olen saanud sõita ka sõbra 2019a Outbackiga.
Kuna mootori võimsus ja minek on niivõrd erinev neil masinatel, siis seda osa ei hakka üldse arutamagi.

Käisin 2013a Outbackiga Horvaatias ja ega üle 8h korraga väga sõita kannatanud; kõik tunnid mis tulid peale kaheksa tunnist sõitu tulid räige väsimuse ja vaevaga. Peres on meil ka 2014 A4 sedaan, millega sai käidud Itaalias ja oh üllatus, 12h sõidud tulid nagu nalja. Katowicest Tallinnasse sõita polnud mingi probleem. Ja millest selline vahe on tingitud? Arvan, et see on tingitud sellest, et ühel on 90+ kiirusel salongis tuulemühin ja teine on mõnusalt vaikne. Uus Allroad on omakorda hulga vaiksem kui vanem A4 sedaan. Tegelikult kui nüüd aus olla, siis on uus A4 Allroad vaiksem kui 2007a X5 või 2021a BMW kolmas seeria, millel on lisavarustusena heli summutavad aknad; need on ka ära proovitud võrdluseks. Et siis jah, salongimüra on üks kontrastsetest erinevustest.
Vastukaaluks räägib Outbacki puhul avarus; oma vanal Outbackil hindasin alati just seda suurt juhi kohal olevat vaba ruumi nii jalgadel kui pea kohal + ülihea nähtavus igas suunas. Uuem mudel on selles osas vähe kehvem/kitsam minu arvates, aga siiski omajagu avaram kui mistahes A4.
Allroadiga kuskil jäärajal see aasta ei käinud, ega kuskile sügavale ka ei raatsinud ronida, aga justkui tundub, et Outbackiga oli maanteel lumevaalude vahel või vähe paksemas lumes kindlam sõita. Püsis kuidagi kindlamalt oma sõidujoonel. Ei saa öelda, et Allroadil midagi pahasti oleks vms, aga Outbackiga saavutatud talvine tunnetus oli igatahes super. Võimalik, et piisabki lihtsalt sellest, et 2013 diisel Outbackil on veojõud vähemasti alati 90:10 ja siis regullib vs Allroad on "mingi hetkeni" puhas esiveoline ja siis "imekiiresti" lülitab end neliveoliseks kui vaja. Konkreetselt pole kunagi ise veel tundnud, et ümberlülitus toimuks Allroadil aeglaselt või jätaks justkui hätta, aga äkki sellest "pisiasjast" piisabki, kus ühega on talvel siiski tunnetus parem kui teisega.
2013a Outbacki vedrustus ja sellega kaasnev "sõidumugavus" ei kannata mingit kriitikat. 2019a Outback on samas edasi teinud väga tubli ja tugeva sammu, kus võiksin öelda, et täna näiteks Outbackil ja A4 Allroadil väga vahet pole, kui sõita mööda konarusi ja tavalisi Tallinna teid. Siinjuures pean ära mainima, et oman adaptiivse vedrustuseta Allroadi. Adaptiivse vedrustusega on hoopis teine tera. Ok, üks erinevus siiski võibolla on - Outback kipub suuremate konaruste juures ikkagi kuskilt kolisema/nagisema/klobisema olgu see kuskil salongis või veermikus.
Viimasena, need pidurid Subarul on lihtsalt masendavad! Minu vanal Outbackil krigises parem esimene pidur kõik 150tuh minu käes oldud kilomeetrit ja see ei saanudki korda ei esinduses ega Nipponis. Peale määrimist mingi paar tuhat oli vaikus ja siis jälle krigisesid. Ja oh üllatust, sõbra 2019a 35 tuh sõitnud krigiseb täna sama koledasti. Et siis jah....
Subaru Outback 2.0D CVT

merchant
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 111
Liitunud: T, 22 Okt 2013 17:47:59 +0300

Re: Outback VS Allroad

#15 Postitus Postitas merchant » K, 30 Mär 2022 16:46:56 +0300

Outbacki pidurid on omaette teema, vaid 70t sõitnud masinal olid kelgud nii kulunud, et raputavamal teel kostis pidev hull kolin. Läksid garantiisse.
A4 ja A6 Allroad on veel omaette teema, mul on A6 C7 õhkvedruga, seda ei saa Subaruga üldse võrrelda. Sitika C5 muudetava kõrgusega hüdraulilise vedrustusega vbolla läheb sinnakanti.
Väsitamise teemas võiks tuua näite: tulin Audiga saksast, 2,5t treila sabas, 2200km jutti vahepealse ööbimisega Poolas ja siis otse koju jõudes pittu - pold häda midagi :)

Vasta