1. leht 4-st

Outback esisilla kolin-login (lahendus leitud!)

Postitatud: L, 26 Mai 2007 16:58:40 +0300
Postitas ccruz
Tere.

Sai just ostetud uus Outback. Esisild koliseb jubedalt. Tegelikult nii hullu kolint ma ei olegi veel kuulnud ja sõitnud olen ma ikka igasuguste autdega. Esindusest õeldi, et see peabki nii olma??? Kas keegi on sellist asja ka täheldanud?

Postitatud: L, 26 Mai 2007 20:36:16 +0300
Postitas Mihhailovits
No tere tulemast klubisse :cry: Enesel 07 Legacy ja kuna tegu praktiliselt sama autoga; Outback lihtsalt vähe kõrgem siis paraku ka mured samad. Sama viga oli minu eelmisel 04-06 Legacyl (läbisõiduga 140K) ja väidetavalt pidi olema roolilati ehituslik kiiks. Võin kihla vedada, et see koliseb sul munakiviteel või kruusal keerates :?: Oli selline lolli lootus, et uuel see jama lahendatud aga võta näpust. Pärast seda kui eelmine aasta septembris sai enesele uus 07 ostet oli ka kohe algusest peale sama jama ja mida suuremaks läbisõit läheb seda suuremaks kolin. Millalgi septembris oktoobris sai Delfi Subaru foorumis ka oma kurba saatust kurdetud ja noh siis ma ei olnud rahul ka xenoonidega. Tänaseks olen küll tuledega harjunud aga päris rahuloluks põhust ka pole. :cry: Ja kolinat võtan kui paratamatust. Suvel plaan Jäämere äärde sõita, siis peaks vist Soomes teenindusest läbi keerama.

Postitatud: P, 27 Mai 2007 11:50:39 +0300
Postitas JP
kas ta koliseb koguaeg või siis kui rattad on väljakeeratud?

Postitatud: P, 27 Mai 2007 19:13:15 +0300
Postitas Mihhailovits
Otse sõites ei ole midagi aga keeramise peal ja ei pea olema viimse piirini väljakeeratud vaid hakkab juba varem. Siis kui rooli asend on kusagil 90-180 kraadi vahel ja loomulikult ükskõik kummale poole. Praegu ei viitsi kuhugi vanalinna või kruusa peale selle pärast sõita, et täpselt vaadata kuulata.

kolin

Postitatud: P, 27 Mai 2007 22:00:35 +0300
Postitas ccruz
otse sõites koliseb vähem, aga keerates ikka väga räigelt. Seda ei osanud küll proovisõidul kontrollida kuidagi. Vähe sellest et tuttavad ei usu, et tegu on uue autoga... ma hakkan ise ka juba selles kahtlema... See ei ole mitte selline üksik kolks, vaid ratta liikumisel kiirest üles-alla tekkiv kolin, nagu esimene ots tahaks küljest ära kukkuda. Ja väga tugevalt taob rooli ja käsi. Kui keegi siis peaks avastama nipi, et see vana auto kolin ära kaotada, siis andke siia kah teada!

Postitatud: P, 27 Mai 2007 22:36:09 +0300
Postitas vaska
Tiba OT aga mida aeg edasi, seda hullemaks ka Outbackiga asjad lähevad:
Pilt
http://www.topspeed.com/cars/subaru/sub ... 617-0.html

Postitatud: P, 27 Mai 2007 23:44:41 +0300
Postitas sheik
Kle vaska, see on USA turu jaoks tehtud OBK, mis on Impreza baasil, neil Legacy OBK ka olemas, meil ainult Legacy OBK...või mida sa oma lingiga öelda tahtsid?!

Teemast, mul ka roolilatt koliseb, kuid pole täheldanud, et see progresseeruv oleks. Vanalinnas koliseb kõige hullemini, aukus kruusateel sõidan harva ja üldiselt otse sõites kolinat ei märka. Lahenduseks oleks roolilati pealekeeramine tõenäoliselt, aga see ajab tehase settingud paigast ära ja krt teab, kuhu ja kuidas mõjuda võib pikema aja vältel...

Postitatud: E, 09 Juul 2007 14:13:10 +0300
Postitas Mihhailovits
Ei tea kas kegi on hiljuti Mariines selle kolina kohta pärinud ka? Mis on viimane nende/ametliku esindaja versioon asjast?

Postitatud: E, 09 Juul 2007 14:44:08 +0300
Postitas Ar21
See on nüüd küll vale jutt, et on sellise ehitusega, et peabki kolisema.
Ükski roolilatt ei pea ehituslikult kolisema.
Nii arvas ka roolilati hammaslati ftoroplastist tugipukse vahetanud tegelane Topservis. Peale selle keerati ka "roolikarbi käbi" teise, kulumata külje peale ringi. Varem oli ühest rooliotsast kinnivõttes risti lõtk sees - enam ei ole.
Mul vana Legacy 1993 esisild küll enam ei kolise, ei väljakeeratud ega otse ratastega.
Ujuvad pidurisadulad võivad väga rõvedalt koliseda mõnel juhul.
Aga nii uuel autol teeb selline probleem nõutuks.
Kui ikka rõve kolin on taga, peab seda kontrollimisel ka näha ja tunda olema, vii mõne usaldusväärse sillamehe juurde.
Stabikavarda otsakondi puksid on need, mis esisillas kõigepealt otsad annavad. Need võivad kah päris hästi koliseda.

Postitatud: N, 12 Juul 2007 11:44:35 +0300
Postitas saar
sama siin: 2006 sügisel soetatud Legacy.

Otse ei ole midagi, aga kui munakiviteel on kurv, siis on sihuke kolin, et hirm tuleb peale...


Oma 1970ndate hobimasinatel pole ka sihukest kolksu kuulnud...

kolin

Postitatud: E, 30 Juul 2007 23:28:18 +0300
Postitas ccruz
käisin just esimese 5000 km hoolduses ja uurisin uuesti asja. Nende vastus oli, et nad on selle kolina pärast kaotanud palju kliente ja kaotavad ka tuleviks. Kui ei meeldi siis müü maha. Way to go...

Postitatud: T, 31 Juul 2007 01:37:58 +0300
Postitas vaska
Kurb, kas keegi mujal ka taolist probleemi kurdab? NASIOC foorumis mõni teema või keegi mujal?

Postitatud: P, 30 Sept 2007 19:53:15 +0300
Postitas BAD43
Tere ja ühinen klubiga...et kolina klubiga. Viimase 2 aasta jooksul on olnud 5 eri autot ja see kolin esisillas oli karm. Aru ei saa miks nad enne ära ei vaheta mingit roolilati vedru kui müüki panevad. Siis pidurikettad ka veel kõverad olid sest pidurdades hakkasid käed rooli küljest ära hüppma :? ja auto läbisõit nende vigurite hetkel oli 50 (loe viiskummend)km. Nüüd on kettad vahetatud ja OK. Saab näha mis veel tuleb..Aaaa automaatkast ka rapsib vahel :shock:

Postitatud: P, 30 Sept 2007 20:48:37 +0300
Postitas vaska
BAD43 kirjutas:Tere ja ühinen klubiga...et kolina klubiga. Viimase 2 aasta jooksul on olnud 5 eri autot ja see kolin esisillas oli karm. Aru ei saa miks nad enne ära ei vaheta mingit roolilati vedru kui müüki panevad. Siis pidurikettad ka veel kõverad olid sest pidurdades hakkasid käed rooli küljest ära hüppma :? ja auto läbisõit nende vigurite hetkel oli 50 (loe viiskummend)km. Nüüd on kettad vahetatud ja OK. Saab näha mis veel tuleb..Aaaa automaatkast ka rapsib vahel :shock:
Auto24 subaru teemas teavad ju rääkida, et mure olevat mingi kitiga lahenenud, ehk on aeg korra esindusest üle küsida hetkeolukordA?