Outback 2010
Re: Outback 2010
Kuigi mulle tundub samuti uus Outback inetum ning vana palju kenam, siis OK, see on maitse asi.
Mis aga tõsiselt 2010. aasta Outbacki puhul kurvastas, on see, et
* Tiivaäärte plastikkaitsmed on vaid tagumistele ratastele alles jäänud. Esimestel on need vist kokkuhoiu mõttes ära kaotatud.
* Samuti, nii iluliistud ustel (mis parklas teiste autode uste poolt antavate kõksude eest kaitsesid) kui ka uste alumisel osal olnud laia plastikriba.
Kuidas see küll võimalik on? See auto on peaks ju sellistele inimestele mõeldud olema, kes looduses oma vaba aega veeta armastavad, s.t. peavad aegajalt ka kruusateedel sõitma. Väikesed kivid peksavad paljad tiivaääred ja uste alumised osad kiiresti katki, mis ajab nad omakorda roostetama.
* Varuratta asemel on rehviparandusballoon kaasa pandud. Eelmisel Outbackil oli ikkagi täismõõdus varuratas!
* Esinduses väljas olnud auto sisu jättis kuidagi odavama mulje. Vana mudeli kvaliteetsem (paksem ja pehmem) plast oli odavama (kõvema ja õhema) vastu välja vahetatud. Samuti võis uste sulgemisel täheldada, et nad ei sulgunud enam sellise mõnusa summutatud mütsuga, vaid pigem odavamatele autodele omase plänniga (võibolla ma pingutan üle, kui seda "plänniks" nimetan, aga fakt on see, et eelmine mudel jättis kvaliteetsema mulje).
* Kahju oli ka sellest, et Subaru raamita uksed ära kaotas, aga see on tõenäoliselt jällegi vaid harjumist vajav asi.
Mis aga tõsiselt 2010. aasta Outbacki puhul kurvastas, on see, et
* Tiivaäärte plastikkaitsmed on vaid tagumistele ratastele alles jäänud. Esimestel on need vist kokkuhoiu mõttes ära kaotatud.
* Samuti, nii iluliistud ustel (mis parklas teiste autode uste poolt antavate kõksude eest kaitsesid) kui ka uste alumisel osal olnud laia plastikriba.
Kuidas see küll võimalik on? See auto on peaks ju sellistele inimestele mõeldud olema, kes looduses oma vaba aega veeta armastavad, s.t. peavad aegajalt ka kruusateedel sõitma. Väikesed kivid peksavad paljad tiivaääred ja uste alumised osad kiiresti katki, mis ajab nad omakorda roostetama.
* Varuratta asemel on rehviparandusballoon kaasa pandud. Eelmisel Outbackil oli ikkagi täismõõdus varuratas!
* Esinduses väljas olnud auto sisu jättis kuidagi odavama mulje. Vana mudeli kvaliteetsem (paksem ja pehmem) plast oli odavama (kõvema ja õhema) vastu välja vahetatud. Samuti võis uste sulgemisel täheldada, et nad ei sulgunud enam sellise mõnusa summutatud mütsuga, vaid pigem odavamatele autodele omase plänniga (võibolla ma pingutan üle, kui seda "plänniks" nimetan, aga fakt on see, et eelmine mudel jättis kvaliteetsema mulje).
* Kahju oli ka sellest, et Subaru raamita uksed ära kaotas, aga see on tõenäoliselt jällegi vaid harjumist vajav asi.
Re: Outback 2010
Kas sellel siis tsingitud keret enam ei olegi või?suba100 kirjutas:s.t. peavad aegajalt ka kruusateedel sõitma. Väikesed kivid peksavad paljad tiivaääred ja uste alumised osad kiiresti katki, mis ajab nad omakorda roostetama.
Re: Outback 2010
Tsingitud kere ei tähenda, et kivitäketega lõpuks roosteuss sisse ei tule. Tsingi kiht on metallil õhuke peal ning füüsiliste kahjustuste korral on metall kaitseta.
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Outback 2010
Tsink ei ole värv, mille kaitseomadus põhineb lihtsalt metalli keskkonna eest varjamises. Tsinkimise mõte selles ongi, et iga väike kivitäke roostetama ei läheks. Kuidas see protsess täpsemalt töötab, õpetati kusagil keskkooli keemiatunnis.
Re: Outback 2010
Tsink kaitseb küll paremini värvi kihi all kui mitte midagi, aga ma olen näinud autot, millel oli värvi tükk maha koorunud ning tsingitud ala oli kaks aastat ilmastikuolude käes, lõpuks roostetas kenasti. Tsink on lihtsalt täiendav kaitsekiht, kui on ikka all metall mis roostetab, siis kaitsekihtide kahjustumisel ta seda ka tegema hakkab. Ei söö tsink ennast pinnale kandmisel metalli sisse ega muuda terase füüsikalisi omadusi, keskkooli keemiatund või mitte. Kui ei usu küsi vanade käest, kes paigaldavad tsingitud katuseplekke näiteks.tnx kirjutas:Tsink ei ole värv, mille kaitseomadus põhineb lihtsalt metalli keskkonna eest varjamises. Tsinkimise mõte selles ongi, et iga väike kivitäke roostetama ei läheks. Kuidas see protsess täpsemalt töötab, õpetati kusagil keskkooli keemiatunnis.
"Although galvanizing will inhibit attack of the underlying steel, rusting will be inevitable, especially if the local rainfall is at all acidic in nature. For example, corrugated iron sheet roofing will start to degrade within a few years despite the protective action of the zinc coating. Galvanized car frames may also be at risk, especially where road salting is used extensively."
http://en.wikipedia.org/wiki/Galvanizat ... c_coatings
Oleks ma sama tark kui mu naine takkajärgi
Re: Outback 2010
Hei. Olen vastne uue Outbacki omanik ja varem muude markidega sõitnuna on mul tekkinud küsimus selle päevatulede osas - kas see on normaalne et tal automaatseid päevatulesid kui selliseid ei ole? St lüliti peab olema kogu aeg tulede sisselülitatud asendis ja ära kustuvad nad siis kui võtme välja võtad? Paraku aga kustub siis ka raadio ära. Kui mootor seisma jätta ja autos tahta raadiot kuulata, siis põlevad tuled rõõmsasti edasi ja peab nupust maha keerama.
Kui see on mingi Subaru omapära, siis kas on keeruline seda veidi inimlikumaks teha - et tuled kustuks mootori seisates või et raadio töötaks ka siis kui võti välja võtta?
Kui see on mingi Subaru omapära, siis kas on keeruline seda veidi inimlikumaks teha - et tuled kustuks mootori seisates või et raadio töötaks ka siis kui võti välja võtta?
Re: Outback 2010
See on tõesti normaalne ja Subaru (ka ameeriklaste) eripära!... kas see on normaalne et tal automaatseid päevatulesid kui selliseid ei ole?
Kui see on mingi Subaru omapära ...
Tõesti, kui senini harjunud eurooplastega, siis tundub häirivat, kuid see on tegelikult tühine mure sellise hea ostu puhul - tunne autost rõõmu ja tere tulemast!
P.S Umbes 7a tagasi oli ka mulle mureks kuid hetkel olen sedavõrd ära harjunud, et kui näiteks juhtun naise autoga sõitma, siis keeran seisma jäädes juba instinktiivselt ka tema päevatuled parkide/seisutulede peale. Tema jaoks on, aga tihtilugu nn "kõrgem pilotaaž" tuled uuesti päeva- või lähitulede asendisse saada!
* Kui ma ei eksi, siis on vist uues liiklusseaduses ka midagi sellelaadset kirjas, et teel/maanteel pimedal ajal seisma jäädes/peatudes tuleb lülitada sisse seisutuled (nn gabariidid) koos ohutuledega. Nii, et hakkame tulede lülitamist varakult harjutama! ..., aga võibolla ma hoopiski eksin siin oma oletustega?!
- Kas nii uuel autol on ikka vaja midagi ümber tegema hakata ...?!
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Outback 2010
kõige lihtsam vast oleks raadiole toide vedada kuskilt (süütelukust?) kus kogu aeg vool peale on. eraldi pisike kaitse ka muidugi juhtmele vahele. omal ajal lihtsamate autodega sai neid asju ise tehtud, kahtlus aga on et tänapäeval ei ole enam skeemid nii lihtsad, kõiki asju aetakse ilmselt läbi mingite ajude...
Re: Outback 2010
Kusjuures see imeb ikka täiega, et see tulede lahendus on selline tehtud. Kuna tulede süütamisel muutuvad kõik indikaatorid -50%, st. päikeselise ilmaga on võmatu tuvastada, kas kont on sees või mitte ja mis jaama raadio mängib.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2010
... ei oska kõige uuema Legacy/Outback`i indikaatorite heleduse/tumeduse reguleerimist kommenteerida kuid enne MY10 mudelit oli lisaks indikaatorite heleduse/tumeduse reguleerimise võimalusele (seal roolist vasakul armatuuril, kus tulede ja peeglite regull) ka keskkonsoolis kella juures nupp BRIGHT. Selle sisselülimisest piisas, et näha indikaatoreid ka kõige eredama päikesega (vähemasti minu jaoks). Tõsi, kottpimeduses/öösel oli, aga sellise "jõulupuuga" liikuda üsna halb ja tuli kindlasti maha keerata.Kusjuures see imeb ikka täiega, et see tulede lahendus on selline tehtud. Kuna tulede süütamisel muutuvad kõik indikaatorid -50%, st. päikeselise ilmaga on võmatu tuvastada, kas kont on sees või mitte ja mis jaama raadio mängib.
* Impreza MY06 mudelil (vabalthingaval) oli/on, aga indikaatorite värvilahendus sedavõrd halb, et seal ei aidanud/aita isegi reguleerimine. MY08 indikaatorid on küll kenakesti punase tooniga kuid ei küündi nad ammugi Legacy/Outback`i segmentsiooni luksusesse, kus isegi tagumiste aknatõstukite lülitis väike LED siramas.
Asi on maitses ja mulle meeldis eelmise generatsiooni (kuni MY09) Legacy/Outback`i indikaatorite värvilahendus ja võimalused!
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Outback 2010
loen ja imestan! Olen viimased 11 aastat legacyte/OB'dega sõitnud, praegune 2008 aastast, seega off-topic, vabandan. Süüde/päevatuled/raadio lahendus on seni alati täiesti OK olnud - tulede lüliti pidevalt ON asendis. Kui vaja seisvas autos raadiot kuulata, siis võti süüte ja väljavõtmise vahelisse asendisse ja kõik toimib nagu igal teisel autol. Armatuuri/raadio/näidikute valgustus töötab ka väga loogiliselt - roolist vasakul on rullik-nupp millest saab tulestiku heledust reguleerida (st öisel maanteesõidul jõulupuud rahustada)...
Re: Outback 2010
Isegi 92 aasta masin oli rullikuga ja tuled lülitas alles süüte põhja keeramisel sisse. Ülepingutatud "massiauto" lahendus uuel generatsioonil või DLR seadistus peale panemata jäänud?
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Outback 2010
OB 2010 puhul hakkavad tuled põlema kui võti on süütelukus ka nullasendis. kui ta nulli ja süüte vahele keerata, siis jah raadio töötab aga ka tuled.baarutaja kirjutas:loen ja imestan! Olen viimased 11 aastat legacyte/OB'dega sõitnud, praegune 2008 aastast, seega off-topic, vabandan. Süüde/päevatuled/raadio lahendus on seni alati täiesti OK olnud - tulede lüliti pidevalt ON asendis. Kui vaja seisvas autos raadiot kuulata, siis võti süüte ja väljavõtmise vahelisse asendisse ja kõik toimib nagu igal teisel autol. Armatuuri/raadio/näidikute valgustus töötab ka väga loogiliselt - roolist vasakul on rullik-nupp millest saab tulestiku heledust reguleerida (st öisel maanteesõidul jõulupuud rahustada)...
Armatuuri heleduse koha pealt asi peab paika - kui tuled süüdata, siis läheb armatuurivalgustus ise tooni võrra tumedamaks, seega on üritatud inimestel asja mugavamaks teha - pimedas ei pea ise maha keerama. ma pole sellest seni probleemi näinud, kuna pole selle autoga veel eredasse päikesevalgusesse sattunud. võibolla seal tõesti oleks probleemne...
Re: Outback 2010
Minuarust muutub tulede sisselülitamisel armatuurivalgus täpselt selliseks, nagu on seadistatud. Kui on keeratud kõige heledamaks, siis näidikute, raadio ja kliima heledus ei muutu.JP kirjutas:Kusjuures see imeb ikka täiega, et see tulede lahendus on selline tehtud. Kuna tulede süütamisel muutuvad kõik indikaatorid -50%, st. päikeselise ilmaga on võmatu tuvastada, kas kont on sees või mitte ja mis jaama raadio mängib.
Tulede lahendus on sellel autol arusaamatu küll, ma eeldaks, et lähituled lähevad auto käivitamisel automaatselt põlema ja pimeduse saabudes lülitaks automaatika armatuurivalgustuse sinna juurde. Üleüldse võiks 2010. aasta autol olla juba eraldi LED päevasõidu tuled. Ma saan aru,et Jaapanis on teised nõuded, aga siin ei ole Jaapan.
Ulvar