VDC 2010 2,5 Outback (AT)

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#16 Postitus Postitas obkinc » E, 05 Nov 2012 13:56:32 +0300

Huvitav on veel see et subaru.com kasutusjuhendit lugedes ütleb see et kui painad VDC OFF-i alla siis ka ABS on disabled, but all normal braking functions are still active. Sel juhul misasi see seda autot otseks kraabib? Pole proovinud lihtsalt libedal pidurdada VDC OFF-iga, kas võtab rattad blokki või mitte?

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#17 Postitus Postitas Duster » E, 05 Nov 2012 14:07:23 +0300

ABS'i see nupp ei puutu, ainuke asi mis off versus on muutub on see, et libisema lastes kas minnakse mootori poweri kallale või mitte.
Seal videos on kõik ok ju, piits põhjas ja neli sussi mähivad sama kiirusega, kontrollidel polegi sellises situatsioonis midagi teha, sest rataste kiirusanduritelt saadakse sama kiirus ning midagi polegi vaja pidurdada...
Võiks veel proovida nii, et võtate absi pumbalt pistiku maha, mis siis juhtub versus abs kaitsme eemaldamine, sest paljudele masinatele ei meeldi too kaitsmete näppimine?
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

obkinc
Postitusi: 30
Liitunud: N, 05 Apr 2012 16:05:26 +0300

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#18 Postitus Postitas obkinc » E, 05 Nov 2012 14:48:49 +0300

Duster kirjutas:ABS'i see nupp ei puutu, ainuke asi mis off versus on muutub on see, et libisema lastes kas minnakse mootori poweri kallale või mitte.
Seal videos on kõik ok ju, piits põhjas ja neli sussi mähivad sama kiirusega, kontrollidel polegi sellises situatsioonis midagi teha, sest rataste kiirusanduritelt saadakse sama kiirus ning midagi polegi vaja pidurdada...
Võiks veel proovida nii, et võtate absi pumbalt pistiku maha, mis siis juhtub versus abs kaitsme eemaldamine, sest paljudele masinatele ei meeldi too kaitsmete näppimine?
Vaatan manuali ja seal on selline lause rasvase hüüumärgi järel: "The Vehicle Dynamics Control system provides its ABS control
through the electrical circuit of the ABS system. Accordingly, if the ABS is inoperative, the Vehicle Dynamics Control system becomes unable to provide ABS control. As a result, the Vehicle Dynamics Control system becomes inoperative, causing the warning light to illuminate. Although both the Vehicle Dynamics Control and ABS systems are inoperative in this case, the ordinary functions of the brake system are still available. You will be safe while driving in this condition, but drive carefully and have your vehicle checked at a SUBARU dealer as soon as possible."
Videost, võibolla tõesti, et kui kõik rattad sama kiirusega pöörlema saada siis ju tõepoolest arvuti ei tea kas auto käib külg ees või mitte, arusaamatu ainult et kuidas ta minu omal pidurit vahele tampima hakkab kui VDC OFF. Võibolla polnud siis piisavalt libe:)

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#19 Postitus Postitas K24 » E, 05 Nov 2012 17:11:21 +0300

VDC kohta on siin erinevate teemade all juba räägitud ja tundub et ainus viis sellest jagu saada ongi ABSi kaitse (nr.30 vist oli) välja.
Muidu ta toimetabki sõltuvalt sellest kui risti auto on ja kui palju peal hoiad, kord rohkem kord vähem. Selge on see, et korralikult külgees jäärada VDCga sõita ei saa.

ir
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 376
Liitunud: K, 11 Mai 2005 10:05:06 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#20 Postitus Postitas ir » E, 05 Nov 2012 23:36:59 +0300

Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#21 Postitus Postitas sulapekk » T, 06 Nov 2012 11:35:33 +0300

ir kirjutas:Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.
Täpsustaksin - esimese vajutuse peale tulevad veojõu ja külglibisemise kontrollid maha ning ABS jääb ja tuli läheb kollaseks. All hoides läheb tuli roheliseks - ABS läheb ära, veojõu kontroll läheb ära aga jääb külglibisemise kontroll.
MY09 STi

ir
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 376
Liitunud: K, 11 Mai 2005 10:05:06 +0300
Asukoht: Harjumaa

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#22 Postitus Postitas ir » T, 06 Nov 2012 14:19:58 +0300

sulapekk kirjutas:
ir kirjutas:Minu 2008a STi-l käis asi nii, et nuppu vajutades võttis maha ainult veojõu kontrolli ja märgutuli läks roheliseks. Kui aga hoidsid nuppu mõne sekundi all, siis võttis ka VDC maha ja märgutuli läks kollaseks. ABS jäi ikka tööle.
Täpsustaksin - esimese vajutuse peale tulevad veojõu ja külglibisemise kontrollid maha ning ABS jääb ja tuli läheb kollaseks. All hoides läheb tuli roheliseks - ABS läheb ära, veojõu kontroll läheb ära aga jääb külglibisemise kontroll.
Ju on siis midagi muudetud, minu omal ei kadunud ABS ühelgi moel ära. Muidugi täpsustuseks, et kui tuli oli kollane, siis olid mõlemad väljas nii VDC kui veojõu kontroll.

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#23 Postitus Postitas sulapekk » T, 06 Nov 2012 14:58:45 +0300

ir kirjutas:Ju on siis midagi muudetud, minu omal ei kadunud ABS ühelgi moel ära. Muidugi täpsustuseks, et kui tuli oli kollane, siis olid mõlemad väljas nii VDC kui veojõu kontroll.
Ilmselt siis MY08->MY09 seal vahed sees jah.
MY09 STi

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1078
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: VDC 2010 2,5 Outback (AT)

#24 Postitus Postitas sulapekk » N, 15 Nov 2012 12:24:53 +0300

Süvenesin natuke ja kurat ma ei saa enam midagi aru. Ootame ära kui järved jäässe lähevad, siis krutin kõik uuesti läbi.
Manuaalis on selline jutt:
Pilt
Pilt

Siin on selline jutt:
http://driveperformance2.subaru.com/ver ... eprint.asp

Ja kurat minu mäletamist mööda käitus nii nagu ma eelnevalt kirjeldasin...
MY09 STi

Vasta