Tagaosa
Re: Tagaosa
aga miks sa tahad seda kõrgemaks saada ja kui palju on nats?
ma arvan et kui cm või 2 siis piisab uutest vedrudest ja amortidest
ma arvan et kui cm või 2 siis piisab uutest vedrudest ja amortidest
Re: Tagaosa
Eraldi mingid vahetüki klotsid on ka olemas - nii 2cm piires võib nendest ka piisata.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Tagaosa
Kusjuures vedrusid on tootjatel ka kaks varianti - ühed on originaali koopiad ja teised oluliselt jäigemad. Viimased lahendaks ilmselt taga oleva raskuse korral läbivajumise. Ainus jama on selles, et Eestist on ükskõik milliseid praktiliselt võimatu saada. Isegi Mariine andis päris pika tellimisaja.
Re: Tagaosa
Tahaks ka oma 1997 aasta Outbacki tagaosa kõrgemaks. Praegu on see madalam kui esiosa ja talvel paksema lumega sõidab end nii kergemini kõhu peale kinni. Oskab keegi soovitada, kuhu pöödruda teada saamaks, kas piisab uutest vedrudest/amortides või peaks mingid vahetükid vahele lükkama.
Re: Tagaosa
Kas Outbackil pole ka mitte nivoovedrustus? Kui pandud tavalised amordid, siis ongi lääpas.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Tagaosa
See väide küll paika ei pea. Oma Outback'il tagumiste nivoode asemel harilikud amordid koos vedrudega ja ülemiste patjadega ning kõrgus vastab igati tehase poolt antule. Ka nivoo amortidele saab eraldi uued vedrud tellida. Mul oli kõrguste vahe 2,5 cm (vanade ja uute vahel).Tiit kirjutas:Kas Outbackil pole ka mitte nivoovedrustus? Kui pandud tavalised amordid, siis ongi lääpas.
EX Outback H6 01
Re: Tagaosa
Foresterid lähevad igatahes väga lääpa kui panna nivooamortide vedrude külge tavalised amordid.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Tagaosa
Foresteri mehed arutlesid siin viewtopic.php?f=18&t=5544&hilit=lift+kit pikalt ja laialt auto kergitamise üle. Aga selge on see, et kui miskid vahetükid paned vahele, siis auto muutub kõrgemaks ja ka reeglina jäigemaks, sõltuvalt sellest, kuhu vahetüki vahele istutad. 3-4 cm tõsta on täiesti ok, aga mida rohkem kergitad, seda suurema nurga alla hakkavad tööle veovõllid ja seda kiiremini nad ka kuluvad.
Re: Tagaosa
Veovõllide nurkadel on piisav varu enamikul subaritest, et kuni 2" tõsta. Kui me räägime vahetükkidest, siis need ei muuda jäikust mitte grammigi, jäävad ju nn tugilaagri ja kere vahele. Uute vedrudega võiksid saada ca 2-3 cm juurde, kui nad sul just pooldusmas juba pole. Ise paneksin sinna tõenäoliselt uued vedrud ja kui tarvis, siis ka vahetükid lisaks, kuid viimaste vajalikusesse ma eriti ei usu. Forekale on müügis ju 2 tüüpi vedrusid- uued nivookatele mõeldud vedrud ning uued tavalistele mõeldud vedrud, nivoo omadega tavalisi amorte ristada ei saa-jääbki lääpa.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.