Outback 2013
Re: Outback 2013
Kui keegi veel ühest nipist pole aru saanud, siis on selliste külmade puhul soovitatav külm auto suletud õhuringlusega töötama panna. St puhurid võtaksid õhku salongist mitte väljast.
Huvitaval kombel mul Civic pani AUTO režiimil külmade ilmade puhul kohe seest tõmbama, aga Subaru seda ei mõika.
Ja siis kui mootor soe või aknad hakkavad uduseks minema, siis väljastvõtule ümber lülitada.
Huvitaval kombel mul Civic pani AUTO režiimil külmade ilmade puhul kohe seest tõmbama, aga Subaru seda ei mõika.
Ja siis kui mootor soe või aknad hakkavad uduseks minema, siis väljastvõtule ümber lülitada.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
2.5 GT, soojaks läheb ikka imekiirelt, tundub, nagu oleks veel elektriline soojendi sisse pandud, sest sooja puhkumist alustab ikka juba peale 2 minutit ja isegi siis, kui mootori sinine tuluke pole ära kustunud. Istmesoojendus on küll suht pointless, soojeneb alles siis mõnusaks, kui on tööle jõutud. VW grupi omadel hakkab ikka üsna kohe mõnu pakkuma.
Re: Outback 2013
2.5T soojenebki väga kiirelt. Foresteril hakkas sooja tulema juba ca. 2-3km sõidu järgi.
Prouale võid öelda, et päris külmalt pole tarvis tööl hoovist külg ees lahkuda
Prouale võid öelda, et päris külmalt pole tarvis tööl hoovist külg ees lahkuda
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Outback 2013
Ei ole just päris 8h taga hoidnud aga see ca' 500W plokisoojenduselement lihtsalt rohkem ei suuda soojendada. Ehk võid ka 8h taga hoida, kuid plokk enam soojemaks ei lähe.JP kirjutas:Lihtsalt uudishimust, miks ta sul ainult 2h taga on, kas sellest piisab?
Miks ma esinduse minekut küsisin - kas plokisoojendus peaks suurt ringi soojendama? Hommikul on jahutusradika ülemised lõdvikud ikka mõnusalt soojad - plokisoojendus peaks ikka väikest ringi soojendama ja termostaati ei tohiks isegi "käega katsudes kuum vesi" (ca' 50°C) lahti teha.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Outback 2013
mart050 kirjutas:2.5T soojenebki väga kiirelt. Foresteril hakkas sooja tulema juba ca. 2-3km sõidu järgi.
Prouale võid öelda, et päris külmalt pole tarvis tööl hoovist külg ees lahkuda
Mul kaasa sõidab paremini, kui enamus mehi siin pealinnas . Kuskil keegi müüb vist juhilubasid
Re: Outback 2013
Siis on mingi jama, mu eelmine oli ka VW ja iste soojenes samakaua kui Subarul, ainult reguleerimisastmeid oli rohkem.indre1 kirjutas:Istmesoojendus on küll suht pointless, soojeneb alles siis mõnusaks, kui on tööle jõutud. VW grupi omadel hakkab ikka üsna kohe mõnu pakkuma.
Re: Outback 2013
Mul tööalaselt üks Skoda ja sellel läheb heal juhul 30 sekundit ja praeb mõnusalt - teises astmes siismerchant kirjutas:Siis on mingi jama, mu eelmine oli ka VW ja iste soojenes samakaua kui Subarul, ainult reguleerimisastmeid oli rohkem.indre1 kirjutas:Istmesoojendus on küll suht pointless, soojeneb alles siis mõnusaks, kui on tööle jõutud. VW grupi omadel hakkab ikka üsna kohe mõnu pakkuma.
Re: Outback 2013
Pigem pidasin seda silmas et külma mootoriga kohe pähe andaindre1 kirjutas:mart050 kirjutas:2.5T soojenebki väga kiirelt. Foresteril hakkas sooja tulema juba ca. 2-3km sõidu järgi.
Prouale võid öelda, et päris külmalt pole tarvis tööl hoovist külg ees lahkuda
Mul kaasa sõidab paremini, kui enamus mehi siin pealinnas . Kuskil keegi müüb vist juhilubasid
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Outback 2013
Kas stabiilsuskontrolli väljalülimiseks on ainus võimalus ABS-i kaitse välja võtta? Sellega mingeid muid anomaaliaid ei kaasne, kui toide tagant ära jääb?
No ei saa niimoodi jäärada sõita, kui ta iga libisemise peale pauguga tagarattaid pidurdama hakkab ja sedasi kõige valemal hetkel veojõu tagant ära võtab - trajektoor kohe pekkis
No ei saa niimoodi jäärada sõita, kui ta iga libisemise peale pauguga tagarattaid pidurdama hakkab ja sedasi kõige valemal hetkel veojõu tagant ära võtab - trajektoor kohe pekkis
Re: Outback 2013
Võib-olla oleks lihtsam endale osta mingisugune vastav auto või siis nn. "pühapäevaauto" selleasemel, et vaest perevagunit retsida?merchant kirjutas:Kas stabiilsuskontrolli väljalülimiseks on ainus võimalus ABS-i kaitse välja võtta? Sellega mingeid muid anomaaliaid ei kaasne, kui toide tagant ära jääb?
No ei saa niimoodi jäärada sõita, kui ta iga libisemise peale pauguga tagarattaid pidurdama hakkab ja sedasi kõige valemal hetkel veojõu tagant ära võtab - trajektoor kohe pekkis
Re: Outback 2013
2008 a diisel forekal aitas kapoti alt abs solenoid kaitsme välja tõmbamine. Samas sutomaat kastiga xv'l ei pannud ta sellepeale enam tagurpidi käiku sisse.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2013
Pühapäevaautoks on 325i aga tahaks 4veoga kah normaalselt sõitma õppida, ega see liberajal uisutamine just eriline retsimine pole, kui suured vallid puuduvad.JoonasJJ kirjutas: Võib-olla oleks lihtsam endale osta mingisugune vastav auto või siis nn. "pühapäevaauto" selleasemel, et vaest perevagunit retsida?
Just selliseid toredaid nüansse ma mõtlesingi, et äkki on keegi juba sama tee läbinudTubaru kirjutas:2008 a diisel forekal aitas kapoti alt abs solenoid kaitsme välja tõmbamine. Samas sutomaat kastiga xv'l ei pannud ta sellepeale enam tagurpidi käiku sisse.
Re: Outback 2013
Käisin täna uue Outbackiga proovisõidul ning muidu on lill aga...wtf nad mõtlesid kui nad selle kelladevahelise värvilise display tegid?
Pmts kellade vahel suur display selleks, et kuvada aega kaua auto sõitnud on? Ja 3 nuppu selleks, et seda sisse välja lülitada? (Mingites setingutes saab kah sorada aga see on teisejärguline)
Ja olulisem info (kütusekulu, mitu km veel sõita saab jms) asub üldse keskkonsoolil kitsal pimedal ribal, millel info vahetamine käib peenikesest pikast nupust, mis asub rooli taga kellade kõrval?
XV ja Forresteri infoekraani ja selle kasutusmugavus on pea jagu üle Outbacki omast.
PS: Ma loodan, et keegi ütleb mulle, et ma ei osanud seda lihtsalt õigesti kasutada
Aga peaaegu kõigist muudest aspektidest oli Outback ägedam kui XV
Pmts kellade vahel suur display selleks, et kuvada aega kaua auto sõitnud on? Ja 3 nuppu selleks, et seda sisse välja lülitada? (Mingites setingutes saab kah sorada aga see on teisejärguline)
Ja olulisem info (kütusekulu, mitu km veel sõita saab jms) asub üldse keskkonsoolil kitsal pimedal ribal, millel info vahetamine käib peenikesest pikast nupust, mis asub rooli taga kellade kõrval?
XV ja Forresteri infoekraani ja selle kasutusmugavus on pea jagu üle Outbacki omast.
PS: Ma loodan, et keegi ütleb mulle, et ma ei osanud seda lihtsalt õigesti kasutada
Aga peaaegu kõigist muudest aspektidest oli Outback ägedam kui XV
Re: Outback 2013
Said sellest "pardakompuutrist" täiesti õigesti aru. See seal lihtsalt selleks, et varustuse all linnukene kirja saada. Kõige olulisem funktsioon sellel ülitisel on minu jaoks tervituse ja hüvastijätu funktsioon Ainukesed hetked, kui seda tähele panen....auto nagu suhtleks minuga vms
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
USA autodel on automaatse pikivahe ja äkkpidurduse funktsioon. See info on ka selle ekraani peal. Kuna meil neid funktsioone ei pakuta, ongi ekraani funktsionaalsus väga küsitav.
Mind on tõsiselt häirima hakanud pisiasi, et esiklaasil ei ole ülemist tumedat päikeseriba. Kui päike on madalal, siis on tõsiselt rõve sõita, kui sirmide vahelt aegajalt pimestab. 2004 aasta Outbackil oli sama häda. Samas eelnevatel eelmise sajandi sõidukitel on mul need toonribad tehase poolt olemas olnud ja pole see pimestamise häda väga kummitanud, hakka või mingit toonkleepsuriba esiklaasi ülaserva aretama...
EDIT: Lisan youtube lingi ka automaatsest pikivahesüsteemist. Ja USA versioonil on see roheline riba ka klaasi peal olemas, mis siis et hästi kitsas, aga ikkagi olemas
http://youtu.be/lf89nOE8W0U
Mind on tõsiselt häirima hakanud pisiasi, et esiklaasil ei ole ülemist tumedat päikeseriba. Kui päike on madalal, siis on tõsiselt rõve sõita, kui sirmide vahelt aegajalt pimestab. 2004 aasta Outbackil oli sama häda. Samas eelnevatel eelmise sajandi sõidukitel on mul need toonribad tehase poolt olemas olnud ja pole see pimestamise häda väga kummitanud, hakka või mingit toonkleepsuriba esiklaasi ülaserva aretama...
EDIT: Lisan youtube lingi ka automaatsest pikivahesüsteemist. Ja USA versioonil on see roheline riba ka klaasi peal olemas, mis siis et hästi kitsas, aga ikkagi olemas
http://youtu.be/lf89nOE8W0U
Subaru Outback 2,5 CVT MY13