Outback 2013
Re: Outback 2013
Viimases TM'is otsitakse ka "parimat talveautot" (vähemalt artikli pealkiri on selline) ja testis on ainult esi ja tagaveolised ...wtf!? Toyobaaru jäi testis viimaseks, võitis miskine Vulva, vabandust, köhh Volvo.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Outback 2013
Kes maksab, tellib ka muusikaTubaru kirjutas:Viimases TM'is otsitakse ka "parimat talveautot" (vähemalt artikli pealkiri on selline) ja testis on ainult esi ja tagaveolised ...wtf!? Toyobaaru jäi testis viimaseks, võitis miskine Vulva, vabandust, köhh Volvo.
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Outback 2013
Ega uutel volvodel midagi viga pole, täitsa tipp-topp autod.Tubaru kirjutas:Viimases TM'is otsitakse ka "parimat talveautot" (vähemalt artikli pealkiri on selline) ja testis on ainult esi ja tagaveolised ...wtf!? Toyobaaru jäi testis viimaseks, võitis miskine Vulva, vabandust, köhh Volvo.
Re: Outback 2013
wiirus77 kirjutas:Ega uutel volvodel midagi viga pole, täitsa tipp-topp autod.Tubaru kirjutas:Viimases TM'is otsitakse ka "parimat talveautot" (vähemalt artikli pealkiri on selline) ja testis on ainult esi ja tagaveolised ...wtf!? Toyobaaru jäi testis viimaseks, võitis miskine Vulva, vabandust, köhh Volvo.
Küll see Volvo hää auto on, aga esindus on ebameeldiv.
Kunagi info-auto hooldealust omanuna, enam sinna vabatahtlikult ei läheks
Vabandust, muidugi ei puutu see antud teemasse küll kuidagi.
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Outback 2013
Sai kah see autolehe number ekstra ainult selle artikli pärast ostetud ja oioioi...annan kah oma viis senti sellesse teemasse.
Vasturääkivus: Insignia sai rohkem punkte kuna on 3k EUR odavam. Artiklis on ära mainitud, et kui soovida Opelile samaväärset varustust nagu Subarul, siis oleks hind lõpuks sama. Nagu WTF?! Loogika: Et kui Subaru pakuks hulga odavamalt lihtsalt nelja ratast ja rooli, siis saaks tema selles osas rohkem punkte?
Insignia vs Outback disain....Insignia sai siin tugevasti kiita. Minu arust on mõlemad sellise märkamatu disainiga. Ja kui üldse mingi vastutulevatest autodest võib mind ära petta ses mõttes, et arvan et vastu sõidab Outback, aga kui lähemale jõuab siis on hoopis Insignia.
Ja see neliveo test. Te peaksite seda ise lugema mis tingimustes seda testiti, ja missuguseid järeldusi autor endale sellest testist lubas. Umbes nii, et kui selles samas meie esimeses lumemärjas asfaldis rattad ringi käima ei hakka, siis töötab nelivedu igas tingimuses rahuldavalt. Ehk siis...neliveo omadused olid nii Subarul kui Opelil võrdväärselt RAHULDAVAD. Mees, too mulle näiteks üks samas hinnaklassis auto, mille nelivedu on parem kui Subarul!
Teate ju et diisel Outbackil tuleb korralik diisli plõgin salongi? Arvake ära. See, et Opelil on see plõgin lausa väljatalumatu, ei oma erilist tähtsust. Ja seda, et Opeli kiirendus on pea 2 sek kehvem ja kütusekulu linnas pea liiter rohkem, pole kah eriline argument Subaru kasuks.
Ainukene argument, millega ta Subaru kahjuks täppi pani oli see, et vedrustus on natukene jäigapoolne ja amortide klobin kostub salongi. See on tõepoolest koht, kus ma ei saa aru, miks Subaru ei pannud mõne euro eest müraisolatsiooni koobastesse, mis minu auto puhul emaldas selle probleemi täielikult.
Ma praeguseks lõpetan. Mina isiklikult sain selle artikli peale väga kurjaks.
Vasturääkivus: Insignia sai rohkem punkte kuna on 3k EUR odavam. Artiklis on ära mainitud, et kui soovida Opelile samaväärset varustust nagu Subarul, siis oleks hind lõpuks sama. Nagu WTF?! Loogika: Et kui Subaru pakuks hulga odavamalt lihtsalt nelja ratast ja rooli, siis saaks tema selles osas rohkem punkte?
Insignia vs Outback disain....Insignia sai siin tugevasti kiita. Minu arust on mõlemad sellise märkamatu disainiga. Ja kui üldse mingi vastutulevatest autodest võib mind ära petta ses mõttes, et arvan et vastu sõidab Outback, aga kui lähemale jõuab siis on hoopis Insignia.
Ja see neliveo test. Te peaksite seda ise lugema mis tingimustes seda testiti, ja missuguseid järeldusi autor endale sellest testist lubas. Umbes nii, et kui selles samas meie esimeses lumemärjas asfaldis rattad ringi käima ei hakka, siis töötab nelivedu igas tingimuses rahuldavalt. Ehk siis...neliveo omadused olid nii Subarul kui Opelil võrdväärselt RAHULDAVAD. Mees, too mulle näiteks üks samas hinnaklassis auto, mille nelivedu on parem kui Subarul!
Teate ju et diisel Outbackil tuleb korralik diisli plõgin salongi? Arvake ära. See, et Opelil on see plõgin lausa väljatalumatu, ei oma erilist tähtsust. Ja seda, et Opeli kiirendus on pea 2 sek kehvem ja kütusekulu linnas pea liiter rohkem, pole kah eriline argument Subaru kasuks.
Ainukene argument, millega ta Subaru kahjuks täppi pani oli see, et vedrustus on natukene jäigapoolne ja amortide klobin kostub salongi. See on tõepoolest koht, kus ma ei saa aru, miks Subaru ei pannud mõne euro eest müraisolatsiooni koobastesse, mis minu auto puhul emaldas selle probleemi täielikult.
Ma praeguseks lõpetan. Mina isiklikult sain selle artikli peale väga kurjaks.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
Ma olen autolehe tellija alates esimesest numbrist. Sarnaseid fopaasid on autolehe testides viimasel ajal hulgi, igasugu autode võrdlustes. Seda sama testi ma lugesin ka ja ajas samuti muhelema ajakirjaniku võhiklikkus. Nad räägivad oma üleeelmisele lausele ise vastu, võrdlevad võrreldamatuid asju ja ilmselgeid eeliseid ei märka jne. Lisaks osadel teemadel võhiklikus. Ma juba mõnda aega olen kaalunud autolehe tellimusest loobumist. Tase on väga alla käinud, või siis mina olen vanaks ja natuke targemaks saanud ja näen artikli üldpilti. Ma saan aru, et kõik ajakirjanikud pole tasemel aga ajakirja peatoimetaja võiks ikka veidi selgroogu omada ja lasta artiklites ilmselged vead ja vasturääkivused parandada.
Ma lisaks artiklile veel juurde, et kurvisõidu võrdlus tuleb üldse välja jätta kuna autode kliirensi erinevus on 5cm, võrrelda võiks tavalise Legacyga.
Tuliselt olen nõus mürasummutusega, ka oma 2013 Foresterile sai seda ohtralt lisatud.
Ma ei mäleta kas artiklis oli kirjas aga ma olen üsna kindel, et opeli istmepadi on tükkmaad pikem kui Subarul, seega mugavam. Subarus istu nagu õrrel ja see on üks nõrkus.
Ma lisaks artiklile veel juurde, et kurvisõidu võrdlus tuleb üldse välja jätta kuna autode kliirensi erinevus on 5cm, võrrelda võiks tavalise Legacyga.
Tuliselt olen nõus mürasummutusega, ka oma 2013 Foresterile sai seda ohtralt lisatud.
Ma ei mäleta kas artiklis oli kirjas aga ma olen üsna kindel, et opeli istmepadi on tükkmaad pikem kui Subarul, seega mugavam. Subarus istu nagu õrrel ja see on üks nõrkus.
Re: Outback 2013
Tegelt pole mõtet erutuda, küll inimesed teevad oma valikud ja ma pakun, et neid müüakse suhtes 1:10. Lisaks on 2014 tulemas ka uus mudel, mis peaks salongi vähe järele aitama.
Aga ajakirjandus on meil tasemel, heaks näiteks on 2011 AA Opel Astra. Samad ajakirjanikud jõudsid varem järeldusele, et 2008 aastast pärit Golf 6 on siiski parem auto, kui uus Astra. Ja siis hiljem valivad selle aasta autoks...kuidas saab aasta auto olla masin, mis saab oma segmendis 3 aastat vanema auto käest tappa?
Mulle meeldib Motor Trendi aasta auhind kõige rohkem, et neil on alati üks ja sama meetod.
Design Advancement
Engineering Excellence
Performance of Intended Function (halloo eesti ajakirjanikud, tulge metsast välja)
Efficiency
Safety
Value
Aga ajakirjandus on meil tasemel, heaks näiteks on 2011 AA Opel Astra. Samad ajakirjanikud jõudsid varem järeldusele, et 2008 aastast pärit Golf 6 on siiski parem auto, kui uus Astra. Ja siis hiljem valivad selle aasta autoks...kuidas saab aasta auto olla masin, mis saab oma segmendis 3 aastat vanema auto käest tappa?
Mulle meeldib Motor Trendi aasta auhind kõige rohkem, et neil on alati üks ja sama meetod.
Design Advancement
Engineering Excellence
Performance of Intended Function (halloo eesti ajakirjanikud, tulge metsast välja)
Efficiency
Safety
Value
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2013
Pole mõtet tõesti ärrituda. Mingisuguse 3-4 aasta pärast tuleb autolehes kasutatud autode rubriik ja seal kirjutatakse nagunii sellest kuidas opel laguneb jne.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Outback 2013
Esimesed lumed ära olnud. Kuidas on siis diisel CVT kogemused libedamates oludes? Manuaaliga igatahes pole mul õrna aimugi, millal ja kuidas need kontrollid käituvad...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Sai laupäeval Tallinnast Aserisse ja tagasi sõidetud selle kõige jubedama lumetormi ajal. Aseris oli igatahes 15cm lund maas. Paar autot kraavis jne. Tõenäoliselt ma sellist vastust ei oska veel anda, mida Tiit ootaks, aga oskan öelda seda, et reavahetused üle lumevaalude ja möödasõidud kiirteel mööda vasakut rida, mis on lund täis sadanud, olid Super. Vanadele Subarukooli meestele pole see tõenäoliselt mingi uudis. Civicuga olid üle lumevaalude sõidud parajad adrenaliinilaksud.
Mäletan, et kui auto juunis sai ostetud, siis olid kõik vedelikutasemed maksimumi piiridel. Tänaseks 13500 sõidetud ja avastasin, et jahutusvedeliku tase on napilt alla "Low" märgi. Arvatavasti pole hea mõte hoolduseni (15k) välja venitama hakata, kuna jahutusvedeliku lisamine pole just teab mis raketiteadus. Täna Autospiritisse ja küsin, mis asi see "spetsiaalne Subaru jahutusvedelik" on, millest raamatus räägitakse ja kallan juurde. Ongi normaalne, et ta sellises tempos kulub? Peaksin seda taset tihedamini jälgima kui kord....poole aasta jooksul?:D
Civicu ajast olen harjunud ainult õli taset jälgima, mis kah mitte kunagi ei muutunud. 20km sõitis hooldusest hooldusesse ilma mingisugust vedelikku peale aknapesu ja kütuse lisamata. Ses mõttes oli ikka väga hea auto.
Mäletan, et kui auto juunis sai ostetud, siis olid kõik vedelikutasemed maksimumi piiridel. Tänaseks 13500 sõidetud ja avastasin, et jahutusvedeliku tase on napilt alla "Low" märgi. Arvatavasti pole hea mõte hoolduseni (15k) välja venitama hakata, kuna jahutusvedeliku lisamine pole just teab mis raketiteadus. Täna Autospiritisse ja küsin, mis asi see "spetsiaalne Subaru jahutusvedelik" on, millest raamatus räägitakse ja kallan juurde. Ongi normaalne, et ta sellises tempos kulub? Peaksin seda taset tihedamini jälgima kui kord....poole aasta jooksul?:D
Civicu ajast olen harjunud ainult õli taset jälgima, mis kah mitte kunagi ei muutunud. 20km sõitis hooldusest hooldusesse ilma mingisugust vedelikku peale aknapesu ja kütuse lisamata. Ses mõttes oli ikka väga hea auto.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
Jahutusvedelikku küll kaduda ei tohi (ilmselt kusagilt siis väga õrnalt peab lekkima). Taset vaatasid mõlemad korrad külma mootoriga ikka?
Re: Outback 2013
Külmalt ikka jah. Esindusest pakuti, et äkki uue auto häda, kus esmakordsel täitmisel oli õhumull vms süsteemi jäänud. Eks kallan täna peale ja jälgin mõnda aega tähelepanelikumalt taset.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
Omapärane on libedal selle CVT-ga sõita küll, päris selgelt ei saa aru, mis rattad teevad, sest see pole pööretega kuigi tihedalt seotud
Ma natuke kahtlen väites, et 2,5i Outbacki veoskeem on 60:40, sest see auto tahab pmst kogu aeg ainult otse minna. Ilma pidurita kaasaaitamiseta suht lootusetu pöörama saada. Lihtsalt gaasiga veo lisamine ka eriti ei aita. Ilmselt tuleb mul Subaru 4veoga alles sõitma õppida
Ma natuke kahtlen väites, et 2,5i Outbacki veoskeem on 60:40, sest see auto tahab pmst kogu aeg ainult otse minna. Ilma pidurita kaasaaitamiseta suht lootusetu pöörama saada. Lihtsalt gaasiga veo lisamine ka eriti ei aita. Ilmselt tuleb mul Subaru 4veoga alles sõitma õppida
Re: Outback 2013
Mis sulle seal Autospiritis siis vastati selle kohta, et mis see "spets jahutusvedelik" on? Peaks endale ka juurde lisama, aga pole kindel mida, ja kunagi ei jõua kuskile esindusse või siis lihtsalt läheb meelest...Ljeeppa kirjutas: ...Täna Autospiritisse ja küsin, mis asi see "spetsiaalne Subaru jahutusvedelik" on, millest raamatus räägitakse ja kallan juurde...
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Outback 2013
"Meie paneme tavaliselt seda punast jahutusvedelikku" oli nende vastusXanath kirjutas:Mis sulle seal Autospiritis siis vastati selle kohta, et mis see "spets jahutusvedelik" on? Peaks endale ka juurde lisama, aga pole kindel mida, ja kunagi ei jõua kuskile esindusse või siis lihtsalt läheb meelest...Ljeeppa kirjutas: ...Täna Autospiritisse ja küsin, mis asi see "spetsiaalne Subaru jahutusvedelik" on, millest raamatus räägitakse ja kallan juurde...
Nagu täpsemalt aru sain, siis (Automaailma, Polarise jt) Long Life -36 jahutusvedelik on täitsa õige asi.
Low ja High taseme vahe on paagis heal juhul 100ml - see võib tõesti ühe suure õhumulli mõõdu kätte anda
Subaru Outback 2.0D CVT