Outback 2013
Re: Outback 2013
Raadio kohta ma Reixi jutu peale kommenteerin, et ka minu 2013 Foresteri raadio tegi täiesti puudulikku heli.
Sai tehtud korralik mürasummutus ustele, +nii palju kui ligi pääses ka rattakoobastele ja pagasniku põhjale tagavara ratta alla ja ümber. Uksed said kaks kihti nii, et tekkis kõlaritele kinnine kõlakoda. Korralikult sai tohedalt uksed üle liimitud. Tulemus on see, et kõlarid hakkasid tööle! Teevad üllatavalt head häält, eriti üllatasid tagumiste uste väiksemad kõlarid mis hakkasid ka bassi mängima. Lisaboonusena on nüüd tuulemüra palju vähem ja auto üldine salongimüra on madalam ja meeldivam. Ka maanteel saab kaasreisijatega täiesti rahulikult rääkida. Pean samas mainima, et eks ma ootasin veelgi vaiksemat tulemust aga siis peaks ilmselt rohkem salgi lahti lammutama.
Sai tehtud korralik mürasummutus ustele, +nii palju kui ligi pääses ka rattakoobastele ja pagasniku põhjale tagavara ratta alla ja ümber. Uksed said kaks kihti nii, et tekkis kõlaritele kinnine kõlakoda. Korralikult sai tohedalt uksed üle liimitud. Tulemus on see, et kõlarid hakkasid tööle! Teevad üllatavalt head häält, eriti üllatasid tagumiste uste väiksemad kõlarid mis hakkasid ka bassi mängima. Lisaboonusena on nüüd tuulemüra palju vähem ja auto üldine salongimüra on madalam ja meeldivam. Ka maanteel saab kaasreisijatega täiesti rahulikult rääkida. Pean samas mainima, et eks ma ootasin veelgi vaiksemat tulemust aga siis peaks ilmselt rohkem salgi lahti lammutama.
Re: Outback 2013
Kas vihmaandur on ikkagi õigele poole keeratud? Subarul on see tähistus nagu liikuv kirikupüha. Forekal on kõige õhem kriips, et kõige tihedamalt käib ja Legacy-l on kõige õhem kriips, et anduri tundlikus on maas, ehk väga harva käib.Reix kirjutas: Peamised miinused:
- Vihmaanduri režiimis liiga närvilised kojamehed. Mul on kõige tuimemaks keeratud, aga sellegipoolest on nad liiga agarad - häirib, kui nühib kord sekundis klaasi, kus on 2 tilka vett. Kahjuks ei ole enam võimalik aegintervalli kasutada. Esinduse sõnul jällegi ma esimene klient kellel sellega probleeme on olnud, kuigi mu töökaaslasele käis sama teema pinda. Ühel nädal aega väga vahelduva pilvisusega ilmaga piirkonnas kasutatud Peugeot 208 see teema toimis ideaalselt.
Jubedalt segadust tekitab kui pidevalt ühest autost teise istuda.
Ahjaa, Subaru pole üldse loogiline auto - püsika kiirus ekraanil ja spido seier ei lange kokku. 100 km/h juures on vahe ca 2-3 km/h.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
On ikka õigele poole tuimaks keeratud, teisele poole keerates läheb asi päris hulluks äraTiit kirjutas: Kas vihmaandur on ikkagi õigele poole keeratud? Subarul on see tähistus nagu liikuv kirikupüha. Forekal on kõige õhem kriips, et kõige tihedamalt käib ja Legacy-l on kõige õhem kriips, et anduri tundlikus on maas, ehk väga harva käib.
Kõige rohkem häirib uduvihmas, kui 2 pühkimise vahe on enamasti maksimaalselt 1 sekund, selle asemel, et võiks vabalt 10 sekundit olla (mõttetult kratsib seda poolkuiva klaasi).
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2013
Jagan muret, et ennastki häirib see liiga tihe režiim kõige aeglasemal tasemel. Uduvihmas olen harjunud sõitma nii, et ise käega tõukan üheks puhastuseks korra kangi ülemisse asendisse, kust kang tuleb ise tagasi neutraalsesse.
Ma ei tea kas asi psüühikas või on Subaru tõesti ebaloogiline auto, aga olen ka tähele pannud seda, et kui sõita pikemalt selles samas uduvihmas kõige aeglasemas vihmasensori režiimis ning alguse ära kannatada, kus ta pidevalt kuiva akent nühib, siis ajapikku ta hakkab isegi mõistlikult tööle, kus intervalid võivad muutuda lausa 10+ sekundi pikkuseks ja aken ise on jõudnud minna üpriski märjaks. Aga nii pea kui kangi kuhugile ära liigutad ja siis tagasi vihmasensori režiimi tõukad, nii hakkab kohe akent lappama ja pead jälle mõnda aega ootama.
Ma ise nagu ei saanudki sellest kohe aru, aga naine märkas sellise iseärase käitumise üpriski kähku lahti. Ma veel algul arvasin, et lolli juttu ajab, et see pole LOOGILINE! aga võta näpust...Subaru!
Ma ei tea kas asi psüühikas või on Subaru tõesti ebaloogiline auto, aga olen ka tähele pannud seda, et kui sõita pikemalt selles samas uduvihmas kõige aeglasemas vihmasensori režiimis ning alguse ära kannatada, kus ta pidevalt kuiva akent nühib, siis ajapikku ta hakkab isegi mõistlikult tööle, kus intervalid võivad muutuda lausa 10+ sekundi pikkuseks ja aken ise on jõudnud minna üpriski märjaks. Aga nii pea kui kangi kuhugile ära liigutad ja siis tagasi vihmasensori režiimi tõukad, nii hakkab kohe akent lappama ja pead jälle mõnda aega ootama.
Ma ise nagu ei saanudki sellest kohe aru, aga naine märkas sellise iseärase käitumise üpriski kähku lahti. Ma veel algul arvasin, et lolli juttu ajab, et see pole LOOGILINE! aga võta näpust...Subaru!
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
Kusjuures panin nüüd ka seda algset vihmasensori närvilisust tähele, aga minul kaob see kohe ära, kui korraks aknapesu klaasile lasta.
Kreisiraadio: "Põhjapõder on väga loogiline loom - tal on 4 jalga, kõik ulatuvad maani."
Parafraseering: "Subaru on väga loogiline auto - tal on 4 ratast, kõik veavad."
Kreisiraadio: "Põhjapõder on väga loogiline loom - tal on 4 jalga, kõik ulatuvad maani."
Parafraseering: "Subaru on väga loogiline auto - tal on 4 ratast, kõik veavad."
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Ebaloogilistest asjadest rääkides on xenon lähituled ülimalt ebaloogilised ning kohati lausa ohtlikud (kuna suvel pimeda aega eriti ei olnud, on see teema hakanud viimasel ajal tõsiselt häirima).
Täpsemalt seisneb probleem automaatses tulede kõrguse reguleerimises. Sõites maanteekiirusel, krutitakse tuled automaatselt väga nina ette näitama. Ma ei tea, äkki on viga minu masinas, aga täna pimeda kõrvaltee peal testisin seda tuledevärki, sõidu ajal näitavad tuled ca 20-30m kaugusele auto nina eest (auto nina ette tekib väga järsk tuledevihu piirjoon). Seisma jäädes, regullitakse tuled mõne sekundi vältel peale seismajäämist kõrgemale (nähtavus paraneb u poole võrra ning see järsk piirjoon valgustatud ala ning pimeduse vahel hägustub).
Pimedas lähituledega sõites on turvaline liikumiskiirus seal linnakiiruste kandis. Kui vastutuleva sõiduki tõttu tuleb kaugtuled maha võtta, on sisuliselt 2 varianti - sõita nagu kotis või pidurdada linnakiiruseni. Siiani olen valinud selle kotivariandi, paar päeva tagasi õnnestus napilt seetõttu juba allaaetud rebasest mööda põigata. Ei taha eriti sellele mõeldagi, kui allaaetud rebase asemel oleks seisnud täies elujõus põdrapoiss...
2004 aasta outbacki halogeentuledega oli oluliselt turvalisem pimedatel maanteedel liigelda. Kuidas teistel isereguleeruvad lähixenonid toimivad? Surfasin natukene netis ka, et kas leidub kuskilt Outbacki valgusvihu diagrammi, ei õnnestunud leida...
Täpsemalt seisneb probleem automaatses tulede kõrguse reguleerimises. Sõites maanteekiirusel, krutitakse tuled automaatselt väga nina ette näitama. Ma ei tea, äkki on viga minu masinas, aga täna pimeda kõrvaltee peal testisin seda tuledevärki, sõidu ajal näitavad tuled ca 20-30m kaugusele auto nina eest (auto nina ette tekib väga järsk tuledevihu piirjoon). Seisma jäädes, regullitakse tuled mõne sekundi vältel peale seismajäämist kõrgemale (nähtavus paraneb u poole võrra ning see järsk piirjoon valgustatud ala ning pimeduse vahel hägustub).
Pimedas lähituledega sõites on turvaline liikumiskiirus seal linnakiiruste kandis. Kui vastutuleva sõiduki tõttu tuleb kaugtuled maha võtta, on sisuliselt 2 varianti - sõita nagu kotis või pidurdada linnakiiruseni. Siiani olen valinud selle kotivariandi, paar päeva tagasi õnnestus napilt seetõttu juba allaaetud rebasest mööda põigata. Ei taha eriti sellele mõeldagi, kui allaaetud rebase asemel oleks seisnud täies elujõus põdrapoiss...
2004 aasta outbacki halogeentuledega oli oluliselt turvalisem pimedatel maanteedel liigelda. Kuidas teistel isereguleeruvad lähixenonid toimivad? Surfasin natukene netis ka, et kas leidub kuskilt Outbacki valgusvihu diagrammi, ei õnnestunud leida...
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2013
Mul oli analoogiline probleem. Kuna Legacy on madalam, siis valgustas 15 m. Lasin paar korda tulesid reguleerida. Esimese reguleerimise järel oli ca nädalake korras, siis ronisid tuled jälle alla. Pärast teist reguleerimist õnnestus tuvastada selline huvitav asi, et pärast ca 1 km prooviringi olid tuled seinal (rataste kohtadesse sain maha märgid tehtud) ca 10 cm alla poole kolinud, seda siis 5 m kauguselt... Igatahes pärast seda sai lastud uuesti õigeks kruvida ja pärast seda enam nii palju trikke ei ole teinud. Tõsi, viimati pimedas sõites tundus, et nüüd hakkavad jälle nina alla ronima. Tuldedel peab olema 1,0-1,2% langemisnurk. Mõõdad tasasel pinnal läätse tsentri kõrguse mõõdulindiga ära ja siis seina peal 5 m kauguselt 5-7 cm allapoole.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Täna tegin seda seismajäämise katset mitu korda ja alati oli nii, et peale peatumist loetud sekundite vältel reguleerisid tuled ennast silma järgi hinnates normaalsesse asendisse. Sõitu alustades keerasid jälle nina maha. Ma kahtlustan, et seina äärde pannes võib mu auto puhul isegi kõik ok olla.
Oehh, ma kohe üldse ei viitsi kellelegi kusagilt esindusest seda probleemi kirjeldama hakata, aga pinda käib ka kui pimedas tuleb näpud ristis hoida, et keegi sulle 90km/h pealt ootamatult 20m kauguselt ette ei ilmu. Millegipärast mul on tunne et see asi peabki nii olema ja on sama loogiline, et kojamehed "auto" asendis töötavad kõige tuimemal režiimil nõrgas uduvihmas kord sekundis...
Oehh, ma kohe üldse ei viitsi kellelegi kusagilt esindusest seda probleemi kirjeldama hakata, aga pinda käib ka kui pimedas tuleb näpud ristis hoida, et keegi sulle 90km/h pealt ootamatult 20m kauguselt ette ei ilmu. Millegipärast mul on tunne et see asi peabki nii olema ja on sama loogiline, et kojamehed "auto" asendis töötavad kõige tuimemal režiimil nõrgas uduvihmas kord sekundis...
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2013
Pane paar turskemat meest tagaistmele istuma ja vaata mis siis saab. Automaatse tulede reguleeringu korral peaks säiluma reguleeritud kalle.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Käisin täna esindusest läbi. Krutiti tuled kõrgemale, nüüd on päris hea pimedas maanteel kulgeda. Ilmselt tehasesetting on minusuguse vinguviiuli jaoks pisut liiga madalal.
Teine meeldiv asi, et tänase nõrga vihmaga toimis vihmasensor ka päris korralikult. Kuna täna sattusid kõik sõidud pimeda peale, siis on äkki päevavalgus see tegur, mis vihmasensori liiga tundlikuks ajab?
Igatahes oli juba päris hea sõita, nüüd võix lumi ka veel maha tulla
Teine meeldiv asi, et tänase nõrga vihmaga toimis vihmasensor ka päris korralikult. Kuna täna sattusid kõik sõidud pimeda peale, siis on äkki päevavalgus see tegur, mis vihmasensori liiga tundlikuks ajab?
Igatahes oli juba päris hea sõita, nüüd võix lumi ka veel maha tulla
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2013
Mul läks vihmasensor jällegi liiga laisaks. Isegi kõige suurema tundlikuse peal lasi klaasi väga märjaks. Sai korraks Off peale keeratud ja tagasi Auto peale, nüüd toimetab aktiivsemalt
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2013
Kuna naine sõidab mul selle autoga igapäevaselt Mustamäelt Muuga sadamasse tööle ja tagasi, siis viimase paari päeva uduvihma kogemuse põhjal oskas seda öelda, et see kojameeste töötamise sagedus sõltub ka sõidukiirusest! Et mida kiiremini sõidad seda tihedamini töötavad ja vastupidi. Ei oska hetkel omalt poolt midagi komenteerida:D
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Outback 2013
Võiks nagu loogiline ka olla Andur saab ka kiiremini märjaks ju?Ljeeppa kirjutas:Kuna naine sõidab mul selle autoga igapäevaselt Mustamäelt Muuga sadamasse tööle ja tagasi, siis viimase paari päeva uduvihma kogemuse põhjal oskas seda öelda, et see kojameeste töötamise sagedus sõltub ka sõidukiirusest! Et mida kiiremini sõidad seda tihedamini töötavad ja vastupidi. Ei oska hetkel omalt poolt midagi komenteerida:D
8x Subaru, Subaru Impreza WRX STi MY06
Re: Outback 2013
Tänases Autolehes on huvitav Outback vs Opel Insignia Country test, mille viimane võidab aga samas on kirjas, et kui maastikuomadusi arvesse võtta siis võidaks Subaru...
Mis kuradi pärast ma peaks üldse omale kõrgema auto ostma, kui mul poleks taga plaanis vähe keerulistemas tingimustes sõita? Siis ma ostaks ju Legacy või tava Insignia 4wd.
Mis kuradi pärast ma peaks üldse omale kõrgema auto ostma, kui mul poleks taga plaanis vähe keerulistemas tingimustes sõita? Siis ma ostaks ju Legacy või tava Insignia 4wd.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outback 2013
Vabandust meie autoajakirjanike ees, aga see on vägagi oodatud tulemus. Subaru ei saa ju võita, sest siis ostetakse neid veel rohkem.
Tegelikult on väga huvitav üldiselt lugeda Eesti autoajakirjades tutvustavaid artikleid (sama ajakirja erinevates numbrites) ja siis mõne aja möödudes võrdlusteste. Millegi pärast on tutvustuses ühte omadust kiidetud, kuid võrdluses saab pigem negatiivse vastukaja. Saksa autodega on jällegi enamasti vastupidi. Tutvustuses kirutakse päris palju, samas testis saab väga hea tulemuse.
Mingis ajakirjas otsiti kunagi head talveautot ning Subaru sai suhteliselt kesise koha (võitja oli esivedune), kuna nelikvedu ja sõiduomadused polnud seal olulised, vaid hoopis follow home tuled ja pehme armatuur vms. Põhjendused pärinevad mälust ega ei pretendeeri tõele, kuid sisu umbes selline oli.
Tegelikult on väga huvitav üldiselt lugeda Eesti autoajakirjades tutvustavaid artikleid (sama ajakirja erinevates numbrites) ja siis mõne aja möödudes võrdlusteste. Millegi pärast on tutvustuses ühte omadust kiidetud, kuid võrdluses saab pigem negatiivse vastukaja. Saksa autodega on jällegi enamasti vastupidi. Tutvustuses kirutakse päris palju, samas testis saab väga hea tulemuse.
Mingis ajakirjas otsiti kunagi head talveautot ning Subaru sai suhteliselt kesise koha (võitja oli esivedune), kuna nelikvedu ja sõiduomadused polnud seal olulised, vaid hoopis follow home tuled ja pehme armatuur vms. Põhjendused pärinevad mälust ega ei pretendeeri tõele, kuid sisu umbes selline oli.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.