Outback 2007 xenon pirni tüüp

Outback'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Outback 2007 xenon pirni tüüp

#1 Postitus Postitas masher » E, 25 Veebr 2013 16:21:10 +0300

Oskab keegi öelda, mis tüüpi pirn 2007 a. Outbackil lähitules on?
Netist Google-des sain miljon vastust, kus igaühes oli erinev pirnitüüp.

Kasutaja avatar
BlackOnBlack
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#2 Postitus Postitas BlackOnBlack » E, 25 Veebr 2013 17:11:17 +0300

D2S http://www.javest.ee/ 30.- paar. Endale panin 6000k, aga seda ei tohi kellelegi rääkida :D

masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#3 Postitus Postitas masher » T, 26 Veebr 2013 16:21:41 +0300

On see 6000k siis parem kui 4300k ?

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#4 Postitus Postitas wiirus77 » T, 26 Veebr 2013 16:39:12 +0300

Võimsam ja natuke parem...

masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#5 Postitus Postitas masher » T, 26 Veebr 2013 17:14:33 +0300

Silmale siis parem kui 4300? Ise arvasin, et 6000 jääb natuke liiga sinakaks.

Kasutaja avatar
BlackOnBlack
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#6 Postitus Postitas BlackOnBlack » T, 26 Veebr 2013 18:01:24 +0300

Ei oska öelda kas ta võimsam on, lihtsalt toon on sinakam. Pimedas lumisel teel on väga hea, kuid mustal maanteel kipub veidi rohkem ära kaduma see sinakas toon. Või on mu silmadel midagi viga :D
PS! Märkasin ka seda, et kuigi vahepeal näitasid mul tuled veidi üles, siis 2 nädala jooksul ei vilgutanud keegi kordagi.

Tiit
Guru
Postitusi: 1222
Liitunud: T, 25 Mär 2008 22:28:59 +0300
Asukoht: lõunaosariigid

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#7 Postitus Postitas Tiit » T, 26 Veebr 2013 18:51:44 +0300

Mida sinakam, seda halvemini valgustab märjal teel. 4300 on parem, sest tulede eesmärk on ikkagi valgustamine ja liiklusohutus, mitte mingi eputamine.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.

Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#8 Postitus Postitas Duster » T, 26 Veebr 2013 21:06:40 +0300

Mida valgem seda parem, mitte üle 5000k soovitaks samuti, katsetasin tsikli peal erinevaid variante ning mida rohkem väärtust k, seda suurem show, aga kasutegur kukub mäest alla, 9000k läheb juba kategooriasse põhjavalgustus :D
Need kelvinid määravad ainult värvi temperatuuri ehk siis nähtava valguse tooni, võimsusega pole seal midagi pistmist minuandmetel.
P.S soovitan philipsi pirne, ülejäänud nonamed ei toimi nii kaua ning toonid ei vasta ka samadele kelvinitele, mis lubatud.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
BlackOnBlack
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#9 Postitus Postitas BlackOnBlack » K, 27 Veebr 2013 11:59:35 +0300

Tiit kirjutas:Mida sinakam, seda halvemini valgustab märjal teel. 4300 on parem, sest tulede eesmärk on ikkagi valgustamine ja liiklusohutus, mitte mingi eputamine.
Kuhu sa nende pooltuledega ikka valgustad, selleks on pigem täistuled.

masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#10 Postitus Postitas masher » K, 27 Veebr 2013 14:00:19 +0300

Sõidan päris palju suurtel maanteedel (Tallinn-Tartu, Tallinn-Narva) ja seal pole täistuledega õhtusel ajal midagi teha, kuna kogu aeg tuleb autosid vastu, seega oleks nähtavus lähituledega väga oluline.

Kasutaja avatar
BlackOnBlack
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 314
Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#11 Postitus Postitas BlackOnBlack » K, 27 Veebr 2013 15:31:51 +0300

Siis on kindlapeale minek kõige targem tegu. Kõige originaalimad Philipsid, tulede regull ja klaaside poleerimine. Minul need javesti pirnid detsembrist alates ees alles. Seega ei tea kui hästi kestavad võrreldes originaalidega.

Sul tuled regullivad ennast ikka ise ka?

masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#12 Postitus Postitas masher » K, 27 Veebr 2013 15:55:32 +0300

Aasta tagasi vahetati mingid andurid ära sildade peal, aga ausaltöeldes pole märganud kas tuled ennast kuidagi reguleerivad ka.
Salongist reguleerimise võimalus igatahes puudub.
Tean, et BMW, MB tuled käivad üles-alla käima pannes. Seda pole Subarul märganud.

wiirus77
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 404
Liitunud: K, 25 Nov 2009 17:00:03 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#13 Postitus Postitas wiirus77 » K, 27 Veebr 2013 16:03:54 +0300

masher kirjutas: Tean, et BMW, MB tuled käivad üles-alla käima pannes. Seda pole Subarul märganud.
Sama on ka subaruga,enne käivitamist käib üles-alla, kui seda ei tee siis regulli andur on läbi ja näitab liiga alla. Maksab umbes 140€.

Kasutaja avatar
kristjan128
Subaruaff
Postitusi: 76
Liitunud: L, 27 Okt 2012 23:21:49 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#14 Postitus Postitas kristjan128 » R, 01 Mär 2013 21:56:07 +0300

Tere!
Kas 2007 Legacyl peab ka tulede sisselülitamisel tuli üles-alla käima ja ennast paika panema? Minu omal seda ei tee. Autol on orig. xenonid ja salongis regullimise nuppu ei ole. Kus see kõrguse andur asub tal üldse?
Tänud

Lisan postitusse, et need andurid on vasakpool esi ja tagasillal ja mingi lühikese vardaga õõtshoova (kindel pole kuidas seda nimetatakse) külge kinnitatud. Võtsin lahti, puhastasin, määrisin ära, aga ikka ei liiguta tulesi. Mootorid nagu teeksid häält küll tulede juures, aga ei miskit.

masher
Postitusi: 17
Liitunud: E, 10 Dets 2012 19:48:55 +0300

Re: Outback 2007 xenon pirni tüüp

#15 Postitus Postitas masher » L, 02 Mär 2013 19:56:04 +0300

Uurisin esindusest, OB-l ei peagi tuli üles-alla käima. Seletati pikemalt, aga lühidalt on see seotud tagumiste nivooamortidega, mis ei lase auto nina üles ajada.

Vasta