Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorudega
Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorudega
Tere.
Kui kaua aega võtab, kui sellised tagasikutsed Eestisse jõuavad, kui jõuavad?
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=15155
Kuidas on Teie Outbackide roostekindlus?
Kui kaua aega võtab, kui sellised tagasikutsed Eestisse jõuavad, kui jõuavad?
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=15155
Kuidas on Teie Outbackide roostekindlus?
MY16 Outback
MY10 Outback
ex 13 Forester SJ XT
ex 08' Outback H6
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
Põhja Ameerika on ilmselt Subaru jaoks kordades prioriteetsem turg kui Põhja Euroopa. Ma kahtlustan, et Eestisse selline tagasikutsumine ei jõuagiKeeraja kirjutas:Tere.
Kui kaua aega võtab, kui sellised tagasikutsed Eestisse jõuavad, kui jõuavad?
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=15155
Kuidas on Teie Outbackide roostekindlus?
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
Kas mitte Ameerika Subaruid ei panna kokku Ameerikas? Euroopa omad tulevad Jaapanist.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
Hiinas kutsutakse ka 10 000 tagasi.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
Subaru kutsub ka Venemaal hooldusesse 10 000 sõiduautot Legacy ja Outback, põhjuseks tagumiste piduritorude liigne roostetamine.
Veaga autod on toodetud 2004. ja 2009. aasta vahel.
Nimelt võib niiskuse ja jäite tõrjeks kasutatavate ainete koosmõjul piduritorude roostetamine jõuda sellise tasemeni, et torudesse tekivad augud. Selle tulemusena võib pidurite efektiivsus väheneda.
Samal põhjusel kutsus Subaru USA-s ja Kanadas hooldusesse 225 000 sõiduautot Outback ja Legacy.
Info sarnase hoolduskutse kohta Euroopa Liidus praegu puudub, kuid eeldada võib, et kirjeldatud probleem võib eksisteerida ka Põhja-Euroopas müüdud autodel.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=17829
Veaga autod on toodetud 2004. ja 2009. aasta vahel.
Nimelt võib niiskuse ja jäite tõrjeks kasutatavate ainete koosmõjul piduritorude roostetamine jõuda sellise tasemeni, et torudesse tekivad augud. Selle tulemusena võib pidurite efektiivsus väheneda.
Samal põhjusel kutsus Subaru USA-s ja Kanadas hooldusesse 225 000 sõiduautot Outback ja Legacy.
Info sarnase hoolduskutse kohta Euroopa Liidus praegu puudub, kuid eeldada võib, et kirjeldatud probleem võib eksisteerida ka Põhja-Euroopas müüdud autodel.
http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=17829
MY16 Outback
MY10 Outback
ex 13 Forester SJ XT
ex 08' Outback H6
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
Kui niiskuse ja jäite tõrjeks kasutatavate ainete koosmõjul piduritorude roostetamine jõuab sellise tasemeni, et torudesse tekivad augud, siis pole tegemist pidurite efektiivsuse vähenemisega vaid siis on P....! Väga leebelt selgitavad härrad olukorda!
Re: Subaru Legacy ja Outback hädas roostetavate piduritorude
"Please note we have not had one incident of this occur in the field," wrote Michael McHale, a Subaru of America spokesman, in an e-mailed message to Edmunds.
Seda asja kutsutakse pigem ikka marketingiks, tulge meie esindusse, me kanname teie eest hoolt, Teie vaadake seni salongis uusi ja ilusaid autosid, äkki tahate ka omale uut. Või äkki siis vaatame juba kogu auto üle, et on äkki veel vaja miskit vahetada?
Seda asja kutsutakse pigem ikka marketingiks, tulge meie esindusse, me kanname teie eest hoolt, Teie vaadake seni salongis uusi ja ilusaid autosid, äkki tahate ka omale uut. Või äkki siis vaatame juba kogu auto üle, et on äkki veel vaja miskit vahetada?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition