Outbacki udutuled lisatuledeks.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
vaene Duster -
nii automaatset solvumist ei oodanud, kuid ilmselt oli ka põhjus - enamikes oma etteastetes üritad Sa redist leiutada. sorry, vana, veelkord sorry.
liikluses tuledega mul lihtne - maha siis, kui vastutulijale enam ei sobi (jah, lugesin 2x läbi ka Tiidu veenva jutu, ta ei ole sellega päri).
udukaid kaugtulede abiliseks leiutada pean ma lolluseks (kui mu üle-eelmisest kommist ei tabanud).
telliste "nali" töötab vantlandis endiselt. leidub osariike, kus pilkpimedas sõidetaksegi isegi maanteel parkidega! lähituled = pudel, tellis. kohalikud teavad.
nii automaatset solvumist ei oodanud, kuid ilmselt oli ka põhjus - enamikes oma etteastetes üritad Sa redist leiutada. sorry, vana, veelkord sorry.
liikluses tuledega mul lihtne - maha siis, kui vastutulijale enam ei sobi (jah, lugesin 2x läbi ka Tiidu veenva jutu, ta ei ole sellega päri).
udukaid kaugtulede abiliseks leiutada pean ma lolluseks (kui mu üle-eelmisest kommist ei tabanud).
telliste "nali" töötab vantlandis endiselt. leidub osariike, kus pilkpimedas sõidetaksegi isegi maanteel parkidega! lähituled = pudel, tellis. kohalikud teavad.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Kas Sa võtad siis kiiruse ilusasti 50 km/h peale ka?jacek kirjutas:vaene Duster -
nii automaatset solvumist ei oodanud, kuid ilmselt oli ka põhjus - enamikes oma etteastetes üritad Sa redist leiutada. sorry, vana, veelkord sorry.
liikluses tuledega mul lihtne - maha siis, kui vastutulijale enam ei sobi (jah, lugesin 2x läbi ka Tiidu veenva jutu, ta ei ole sellega päri).
udukaid kaugtulede abiliseks leiutada pean ma lolluseks (kui mu üle-eelmisest kommist ei tabanud).
telliste "nali" töötab vantlandis endiselt. leidub osariike, kus pilkpimedas sõidetaksegi isegi maanteel parkidega! lähituled = pudel, tellis. kohalikud teavad.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Üldiselt Tiit, palun vabanust kui su tundeid riivasin. Aga esiteks küsisin kas keegi on teinud ja kui hea see tulemus oleks. Teiseks oli see koht nõu küsimiseks. Ja kolmandaks olen peeglisse vaadanud ja tulemusega rahul. Millega ma rahul ei ole on see kui inimene sõidab mulle vastu ja tuled ülihalvasti reguleeritud ja 100w pirnid sees ning laseb täistuledega niikaua kuni ise näeb vajadust, mõtlemata kaasliiklejate heaolu peale. Ma ei ole liiklushuligaan kes xenon udukatega linnas sõidab ega maantee peal mingi optika professor kes teab kuhu punkti vaadata kui täistuli 50m pealt silma särab. Ja viimaks otsin ma lahendust et paremini teed valgustada enda ees ja vajadusel märku anda neile ükskõiksetele egoistidele maantee peal. Nagu ma aru sain siis udukat selleks kasutada ei ole mõtet. Isegi mitte uue laterna asemele kruvimist. Kahju ainult et meeldivat vastust ei saanud. Ega miskit, juusiis ei ole koht kus sellist teemat arendada ilma et küsija suu pihta ei löödaks.
Peace ja ootame millal see lumi lõpuks tuleks, et saaks enda närve maandada.
Peace ja ootame millal see lumi lõpuks tuleks, et saaks enda närve maandada.
2006 Outback 2.5 AT
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Kuna teemaalgataja pidi abis pettuma, siis võtsin special trenni minnes kaamera kaasa, et tagasitulles kuskil paar klõpsu teha. Niisiis, pildistasin tulede valgusvihti special auto kõrval seistes, vältimaks armatuuri valgustuse tõttu kaamera läätsede poolt valguse moondumist. Niisiis kogemus ja pilt üheskoos, mitte "ma arvan või ma olen kuulnud jutt".
Autoks classik impreza
Esituledes osram nightbrakerid ja sisselülitatud vaid lähituled :
Sisse lülitud vaid kaugtuled:
Ja sisse lülitatud kaugtuled ja ka lisa kaugtuled originaal uduka asukohas(võimalik, et 55w pirnidega).
Pildi järgi vaadates tundub nagu enamus lisakaugtulede valgust murduks maas, kuid reaalselt sõites maanteel on väga hea nähtavus (pildil kaamera veits moonutas, kuna lisakaugtulede valgus on oluliselt kollasem, kui nightbrakeritel ja seega hajus originaaltulede valgus veidi). Impreza originaal tuledes on ühe reflektori kohta H4 pirn, mis tähendab, et täistulele lülitades kustub lähituli, mis aga uuematel forrekatel ja outbackidel põlema jäävad, kuna kasutusel eraldi lähi- ja kaugtuli (mitte ajades seda mõla, mis autokoolis udukate ja kaugtuledega sõitmise kohta räägitakse) vaid tood lisakaugtuled stanges teevad lähitulede põlematuse tasa ja lisaks valgustavad ka teeääri, mis on mo auto mitmest metsloomast päästnud.
Tervitades,
Autoks classik impreza
Esituledes osram nightbrakerid ja sisselülitatud vaid lähituled :
Sisse lülitud vaid kaugtuled:
Ja sisse lülitatud kaugtuled ja ka lisa kaugtuled originaal uduka asukohas(võimalik, et 55w pirnidega).
Pildi järgi vaadates tundub nagu enamus lisakaugtulede valgust murduks maas, kuid reaalselt sõites maanteel on väga hea nähtavus (pildil kaamera veits moonutas, kuna lisakaugtulede valgus on oluliselt kollasem, kui nightbrakeritel ja seega hajus originaaltulede valgus veidi). Impreza originaal tuledes on ühe reflektori kohta H4 pirn, mis tähendab, et täistulele lülitades kustub lähituli, mis aga uuematel forrekatel ja outbackidel põlema jäävad, kuna kasutusel eraldi lähi- ja kaugtuli (mitte ajades seda mõla, mis autokoolis udukate ja kaugtuledega sõitmise kohta räägitakse) vaid tood lisakaugtuled stanges teevad lähitulede põlematuse tasa ja lisaks valgustavad ka teeääri, mis on mo auto mitmest metsloomast päästnud.
Tervitades,
Tervitades Jürgen
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Löö või maha, kuid mina viimase pildi eeliseid eelviimase ees ei tähelda. Pigem vastu pidi. Viimasel tekib auto nina ette maha kaks eredat laiku ja samas vasak teeserv tundub täpselt sama valge olevat. Kuid eks oma silm on kuningas
IMO sobib udutuli oma asukoha poolest siiski vaid ebatasasel pinnal aeglaselt ukerdamiseks...või siis udus veeremiseks.
IMO sobib udutuli oma asukoha poolest siiski vaid ebatasasel pinnal aeglaselt ukerdamiseks...või siis udus veeremiseks.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
minu arust on samuti 2 viimast pilti valepidi.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Ma kahtlustan et fotokas oli automaatrežiimis? Viimasel pildil on teravustanud fotokas lähemal olevasse valguslaiku. Need pildid iseloomustavad täpselt silma käitumist. Kusjuures lahendus kus lähitules on ksenoonid ja kaugtules tavalised long-life pirnid ei ole üldse hea kaugtulede kasutamise variant. Kui kaugele ulatub kollakas valgus, aga nina ees on lumivalge, siis reaalselt kaugele ikkagi ei näe, kuna silm fokuseerib lähedal olevale valgusele.
Kõige paremini näeb kaugele, kui valgus on võimalikult ühtlane. Sellised lähedal olevad valguslaigud teevad ainult halba. Esmapilgul tundub see ebaloogiline, aga pärast paarisada tuhandet km enam mitte.
Kõige paremini näeb kaugele, kui valgus on võimalikult ühtlane. Sellised lähedal olevad valguslaigud teevad ainult halba. Esmapilgul tundub see ebaloogiline, aga pärast paarisada tuhandet km enam mitte.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
tegelikult mainisingi pildi all ka, et kaamera ei jäädvustanud viimasel pildil osa originaal kaugtulede valgusest, igaljuhul silm puhkab kohe sõites, kui lisa kaugtuled ka peale lükata, kuid samas praktikas võiks üks paar kaugtulesi ka kõrgemal olla siis oleks perfect. Kuid seadus keelab neid nii palju ühe sõiduki ees omada.
Tervitades Jürgen
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Pista ainult üles lisakaugtuled ja ongi juba parem.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Ma räägiks oma teooria selle silmade valgustundlikkuse kohapealt: Oletame, et te kõnnite oma mõtetes ning teist 4m kaugusel on 1 kinnas maas, 8m peal on teine kinnas ja 16m peal on kolmas kinnas. Valdav enamus meist näeks ainult esimest kinnast, teisi ei näekski. Kuna kiirused pole just suured kõndides, siis pole ka lugu, kuid autoroolis on veidi teised lood. Kui me vaatame ainult esimest kinnast, siis teisi ei näe. Kui me vaataksime teist kinnast, siis näeksime tegelikult ka esimest kinnast ja kui me vaataksime kolmandat kinnast, siis me näeksime kõiki 3 kinnast. Nüüd valgustus siia juurde, läksime pimedasse, taskulambiga, lamp lihtsalt vedeleb meil käes ja näitab meie nina alla. Kui me vaatame esimest kinnast, siis on lugu sama, kui me vaatame ennem esimest ja siis teist kinnast, me ei näe seda teist kinnast, sest silm on harjunud meie nina all valgustava taskulambi valgusega. Sama lugu ka kolmanda kindaga. Kui me vaatame kohe kolmandat kinnast ja silm on harjunud sinna hämaruse/pimedusse vaatamisega, siis juhul, kui meil õnnestub seda kolmandat kinnast näha, näeme me endiselt kõiki kolme kinnast, olenemata faktist, et taskulamp näitab meile ninaalla.
Lühidalt öeldes minuarust kohaneb silm ikkagi selle eseme või koha järgi, mida me vaatame, seega liiga lähedalolev tugevam valgus häirib ainult neid, kes liiga oma ninaalla vahivad sõites ja neid on väga palju tegelikult liikluses, kes näevad korraga ainult ninaall asuvat foori/märki või midaiganes, kuigi peaksid vaatama oluliselt kaugemale.
Selle lähedalasuva tugevama valguse kohapealt peaksime siis oma spidoka valguse ka 0'ks keerama ja sinine märgutuli kaugtulede kasutusel on ju lausa saatanast, sest sinine karjub silma ja me ei näe peaaegu üldse enam teed Ärge nüüd näkku lööge, võimalik, et ma olen liiga palju keevitanud ja silmad töötavad valesti ning üldse olen loll ja ajan oma jonni
Piltide kohapealt- kuna kolmandal pildil on umbes lähitulede valgusvihuga kattuval alal 2 väga teravat triipu, siis eeldan, et tulemus oleks parem, kui 1. tuled oleksid veidi kõrgemale reguleeritud ning kui ei saa paremaks, siis ikkagi tuled kõrgemale viia. Kui pampris asuvatel kaugtuledel ei oleks pointi, siis neid ka ei pandaks tehastes sinna, kuid selliseid masinaid on tegelikult päris mitmeid, milledel on tehasest pampris nii udu kui ka lisakaugtuled. Näiteks nissan sunny gti, osad accordid jne.
Lühidalt öeldes minuarust kohaneb silm ikkagi selle eseme või koha järgi, mida me vaatame, seega liiga lähedalolev tugevam valgus häirib ainult neid, kes liiga oma ninaalla vahivad sõites ja neid on väga palju tegelikult liikluses, kes näevad korraga ainult ninaall asuvat foori/märki või midaiganes, kuigi peaksid vaatama oluliselt kaugemale.
Selle lähedalasuva tugevama valguse kohapealt peaksime siis oma spidoka valguse ka 0'ks keerama ja sinine märgutuli kaugtulede kasutusel on ju lausa saatanast, sest sinine karjub silma ja me ei näe peaaegu üldse enam teed Ärge nüüd näkku lööge, võimalik, et ma olen liiga palju keevitanud ja silmad töötavad valesti ning üldse olen loll ja ajan oma jonni
Piltide kohapealt- kuna kolmandal pildil on umbes lähitulede valgusvihuga kattuval alal 2 väga teravat triipu, siis eeldan, et tulemus oleks parem, kui 1. tuled oleksid veidi kõrgemale reguleeritud ning kui ei saa paremaks, siis ikkagi tuled kõrgemale viia. Kui pampris asuvatel kaugtuledel ei oleks pointi, siis neid ka ei pandaks tehastes sinna, kuid selliseid masinaid on tegelikult päris mitmeid, milledel on tehasest pampris nii udu kui ka lisakaugtuled. Näiteks nissan sunny gti, osad accordid jne.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Selge, see oligi mu küsimus, et kas OBK udukad oleksid võimelised pirni vahetuse ja tõstmisega lisama valgust põhituledele. Kuna näen , et sellist tulemust mida mina otsin ei ole võimalik saada, siis jääb asi nagu on. Lihtsalt kahju et sellised kärakad on OBK-l originaalis ette kruvitud, millest suht vähe abi :S
2006 Outback 2.5 AT
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Paljudes foorumites on sellest udutule lisavalgustusest räägitud ja eks ka siin oli tulemus ette teada.ixidor kirjutas:Selge, see oligi mu küsimus, et kas OBK udukad oleksid võimelised pirni vahetuse ja tõstmisega lisama valgust põhituledele. Kuna näen , et sellist tulemust mida mina otsin ei ole võimalik saada, siis jääb asi nagu on. Lihtsalt kahju et sellised kärakad on OBK-l originaalis ette kruvitud, millest suht vähe abi :S
Outbacki tuled on suht õnnetud ja eriti siis kui tuleklaas on matiks muutunud.
Kui poleerid tule, vahetad pirnid tipptootja brandi vastu, siis saad lähituledesse rohkem valgust juurde kui udukate aretamisega.
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
ei muud, kui hambapastaga pesta.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Mõned lingid, mis sobivad veel siia:
Pirnidest:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... &start=390
Tulede poleerimisest:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... e#p1331016
viewtopic.php?f=6&t=7374
Pirnidest:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... &start=390
Tulede poleerimisest:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... e#p1331016
viewtopic.php?f=6&t=7374
Tervitades Jürgen
Re: Outbacki udutuled lisatuledeks.
Tekkis kodus aega ja võtsin asja käsile, niisiis plaan oli nn. udutuled(minu autol kaugtuledega asendatud) ühendada nii, et nad süttiksid koos kaugtuledega ja kustuksid samuti. (Et ei tekiks liiklusohtlikku olukorda, kus mõlema käega tuleks tulesi lülitada).
Ja kui tahad vaid originaal kaugtuledega sõita, tuleb vaid udutulede nupp OFF asendisse lülitada.
Udukate vooluotsad:
Ühendused:
Järgmine samm ühedada relee (harilik nelja klemmiga tulede relee) letihind ca 2 eur
Lahtisele klemmile tuleb tuua kaugtulede (+) juhtmest ergutus vool
Kõik otsad küljes:
Lõpuks saavutisin soovitud tulemuse.
Tähelepanek on see, et kui ise kodus ühendama kiirustate, siis vaadake ja kontrolliga kõik loodud ühendused üle ja et lahtised juhtmed vasta kere hõõruma ei hakka jne.
Näide ka universaalide tagumise luugi ussitanud kohast (sümptomiteks: mitte töötav klaasisoendus, kojamees, lisapidurituli)
Ja kui tahad vaid originaal kaugtuledega sõita, tuleb vaid udutulede nupp OFF asendisse lülitada.
Udukate vooluotsad:
Ühendused:
Järgmine samm ühedada relee (harilik nelja klemmiga tulede relee) letihind ca 2 eur
Lahtisele klemmile tuleb tuua kaugtulede (+) juhtmest ergutus vool
Kõik otsad küljes:
Lõpuks saavutisin soovitud tulemuse.
Tähelepanek on see, et kui ise kodus ühendama kiirustate, siis vaadake ja kontrolliga kõik loodud ühendused üle ja et lahtised juhtmed vasta kere hõõruma ei hakka jne.
Näide ka universaalide tagumise luugi ussitanud kohast (sümptomiteks: mitte töötav klaasisoendus, kojamees, lisapidurituli)
Tervitades Jürgen