Uus või kasutatud Outback
Re: Uus või kasutatud Outback
Olen sõitnud nüüd uue Outbackiga 4 kuud ja läbinud 13 000 km. Autoks 2.0 automaat, diisel. 2014.
Siinkohal toon välja mõned head ja vead.
Miinused:
1) Siseviimistluse kvaliteet on plastikul madal, juba on mõned kriimud peal seal, kus neid ei tohiks olla. Samuti uste all olev plastikriba, mis ulatub ühest porikoopa äärest teiseni on jalaga kriimustatud, ja seda välja ei saa. Uste alumine äär peaks ulatuma üle plastikriba.
2) Tagaluuk sulgub väga kehvasti, samuti uksed. Uksed käivad vaikselt kinni, kuid peab ikka jõudu kasutama. Tagaistujatele peab pidevalt meenutama, et tõmmaku uksed kinni.
3) Istme naha kvaliteet tundub kehva, võrreldes näiteks BMW istmetega (hele nahk). Paar inimest istus taga ja juba peab hooldama.
4) 2.0D jääb maastikul nõrgaks. Liiva sees peab ikka korralikult gaasi andma, või sureb välja. (3.0 mootoriga polnud probleemi).
Plussid:
1) 4wd on tasemel.
2) Sõiduomadused kurvides ja kruusateel on super ja väga stabiilne.
3) Väga ruumikas.
4) Seni kallan ainult kütust ja klaasipesuvedelikku sisse, hooldused tasuta ja muid kulusid ei ole.
5) Lülitiga käsipidur on väga mugav, kui turvavöö on peal siis gaasi andes läheb ise maha. Samas kui kellelgi on uks lahti, käsipidur ei deaktiveeru.
6) Üldilme liikluses on neutraalne. Keegi ei saa aru palju su auto maksab:)
Siinkohal toon välja mõned head ja vead.
Miinused:
1) Siseviimistluse kvaliteet on plastikul madal, juba on mõned kriimud peal seal, kus neid ei tohiks olla. Samuti uste all olev plastikriba, mis ulatub ühest porikoopa äärest teiseni on jalaga kriimustatud, ja seda välja ei saa. Uste alumine äär peaks ulatuma üle plastikriba.
2) Tagaluuk sulgub väga kehvasti, samuti uksed. Uksed käivad vaikselt kinni, kuid peab ikka jõudu kasutama. Tagaistujatele peab pidevalt meenutama, et tõmmaku uksed kinni.
3) Istme naha kvaliteet tundub kehva, võrreldes näiteks BMW istmetega (hele nahk). Paar inimest istus taga ja juba peab hooldama.
4) 2.0D jääb maastikul nõrgaks. Liiva sees peab ikka korralikult gaasi andma, või sureb välja. (3.0 mootoriga polnud probleemi).
Plussid:
1) 4wd on tasemel.
2) Sõiduomadused kurvides ja kruusateel on super ja väga stabiilne.
3) Väga ruumikas.
4) Seni kallan ainult kütust ja klaasipesuvedelikku sisse, hooldused tasuta ja muid kulusid ei ole.
5) Lülitiga käsipidur on väga mugav, kui turvavöö on peal siis gaasi andes läheb ise maha. Samas kui kellelgi on uks lahti, käsipidur ei deaktiveeru.
6) Üldilme liikluses on neutraalne. Keegi ei saa aru palju su auto maksab:)
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Huvitav, kas manuaalkastiga sobiks 2.0D maastikul paremini?Outbäk kirjutas: ..
4) 2.0D jääb maastikul nõrgaks. Liiva sees peab ikka korralikult gaasi andma, või sureb välja. (3.0 mootoriga polnud probleemi).
..
Re: Uus või kasutatud Outback
Manuaaliga forester diisel oli maastikul päris hea, küll aga sai siduri üsna lihtsa vaevaga haisema. Aga ei ütleks et jõudu vähe oli.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Uus või kasutatud Outback
Uste ning pagasiluugi sulgumise probleemi parandab müraisolatsiooni vahendite paigaldamine nimetatud kohtadesse. Minu autol hakkasid küll uksed käima nagu saksa autol - on raskemad, sulgvad tummiselt ning oma raskuse all ka palju paremini. Enne isolatsiooni tegemist käis mulle sama asi närvidele.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Kohe päris põnev oli lugeda aga järsku sai otsa nagu oleks pomm kukkunud siia. Tahaks kohe tead kuidas autod nüüd liiguvad või olete juba uuemate vastu vahetanud...
Tänaud kõigile kes leiavad aega oma kogemusi ja teadmis jagada
Endalgi plaanis 2011-2014 a masin soetada. Nagu ikka eelneb sellele põhjalik eeltöö
Tänaud kõigile kes leiavad aega oma kogemusi ja teadmis jagada
Endalgi plaanis 2011-2014 a masin soetada. Nagu ikka eelneb sellele põhjalik eeltöö
Re: Uus või kasutatud Outback
Eile vaatasin hindasid ja kui nüüd aus olla, siis ega ta suurt midagi ei maksa võrreldes mõne prestiižema automargiga.Outbäk kirjutas:6) Üldilme liikluses on neutraalne. Keegi ei saa aru palju su auto maksab:)
Re: Uus või kasutatud Outback
Väga hea auto on! Ses mõttes, et minu jaoks puuduseid pole ega näe absoluutselt mingitki põhjust, miks peaksin ta uue või millegi "parema" vastu välja vahetama. 2013 on ta ostetud ja ei näe, miks ei võiks ma sellega ka veel 2023 sõita. Loodan, et antud juhul on tegemist autoga, mis on uuest peast minu käsutuses ja ühel hetkel vabastab ka mind sellest liisingu ikkest. Tahaks maja osta, kurat!Marval kirjutas:Kohe päris põnev oli lugeda aga järsku sai otsa nagu oleks pomm kukkunud siia. Tahaks kohe tead kuidas autod nüüd liiguvad või olete juba uuemate vastu vahetanud...
Tänaud kõigile kes leiavad aega oma kogemusi ja teadmis jagada
Endalgi plaanis 2011-2014 a masin soetada. Nagu ikka eelneb sellele põhjalik eeltöö
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Mul ka 2013 aasta facelift masin ja üldjoontes rahul. Üle 60k sõidetud ja suuremaid probleeme pole esinenud. Nõme teema on see, et esimesed supportid hakkavad mingi hetk pidurdamisel ja keeramisel nagisema, hoolduste käigus tuleb kindlasti pidurite liikuvaid osi puhastada ja määrida. Siis on mõnda aega vaikus. Samuti hakkasid kuivade ilmadega stabikavarda puksid kriuksuma, sinna samuti pisut määret ja auto nagu uus.
Probleemidest nagu rohkem ei meenugi, 1 ventilatsiooniava iluliist haihtus mingi hetk jäljetult õhku, aga selle sai garantii korras uue, niiet tundub olema üsnagi "kalla ja talla" masinaga.
Kuna ökosõidust väga ei hooli ja tihtipeale mootori pööretega väga tagasi ei hoia, siis enne uut hooldust 15 tuh km vältel on õlitase üsna min jooneni kukkunud.
Osad hädaldavad, et masin on jõuetu ning on maanteel möödasõitudega hädas. Mina selliseid inimesi ei mõista ning soovitan hädapätakatel möödasõidu manööver selgeks õppida (manöövri all pean silmas midagi enamat, kui suunatule sisselülitamist, rooli keeramist ning paremapoolse pedaali tallamist). Igapäevaautolt ma ei eeldagi rohkem rammu, suurem jõud päädiks tõenäoliselt suhteliselt tiheda sinivalge sõiduki tagaistme külastamisega. Ja elus on muidki toredaid hobisid, millega selle asemel tegeleda
Probleemidest nagu rohkem ei meenugi, 1 ventilatsiooniava iluliist haihtus mingi hetk jäljetult õhku, aga selle sai garantii korras uue, niiet tundub olema üsnagi "kalla ja talla" masinaga.
Kuna ökosõidust väga ei hooli ja tihtipeale mootori pööretega väga tagasi ei hoia, siis enne uut hooldust 15 tuh km vältel on õlitase üsna min jooneni kukkunud.
Osad hädaldavad, et masin on jõuetu ning on maanteel möödasõitudega hädas. Mina selliseid inimesi ei mõista ning soovitan hädapätakatel möödasõidu manööver selgeks õppida (manöövri all pean silmas midagi enamat, kui suunatule sisselülitamist, rooli keeramist ning paremapoolse pedaali tallamist). Igapäevaautolt ma ei eeldagi rohkem rammu, suurem jõud päädiks tõenäoliselt suhteliselt tiheda sinivalge sõiduki tagaistme külastamisega. Ja elus on muidki toredaid hobisid, millega selle asemel tegeleda
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Uus või kasutatud Outback
Mees, Ole sa õnnistatud! Peale seda pikka põuda hakkas ka oma auto maha pööramisel ja pidurdamisel nagisema ning ragisema esirataste juurest. Kahtlustasin isegi, et midagi sellist võib häda olla, aga nüüd on tänu Teile vähemalt selgus majas, milles asi on. Sammud esindusse ja garantii korras lasen ära määrida.Reix kirjutas:Mul ka 2013 aasta facelift masin ja üldjoontes rahul. Üle 60k sõidetud ja suuremaid probleeme pole esinenud. Nõme teema on see, et esimesed supportid hakkavad mingi hetk pidurdamisel ja keeramisel nagisema, hoolduste käigus tuleb kindlasti pidurite liikuvaid osi puhastada ja määrida. Siis on mõnda aega vaikus. Samuti hakkasid kuivade ilmadega stabikavarda puksid kriuksuma, sinna samuti pisut määret ja auto nagu uus.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
'12. manuaal diisel nuuskas küll ilusti (tõmme tundus mehisem, kui '08. bensiin/manuaal Impreza'l ), polnud mingit probleemi. Muidugi, kui mõne vahvama diisliga oled sõitnud, siis päris sama see ei ole.Reix kirjutas:Osad hädaldavad, et masin on jõuetu ning on maanteel möödasõitudega hädas. Mina selliseid inimesi ei mõista ning soovitan hädapätakatel möödasõidu manööver selgeks õppida (manöövri all pean silmas midagi enamat, kui suunatule sisselülitamist, rooli keeramist ning paremapoolse pedaali tallamist).
Re: Uus või kasutatud Outback
Stabikavarda kriuks ilmnes pikematest asfaltist "lamavatest politseinkest" üle sõites, siis kui esivedrustus rohkem üles alla liikus. See asi määriti eelmine nädal ära, kusjuures kriuks kadus ära päeva või paari pärast.
Pidurite nagina eest tahetakse ilmselt teoreetiliselt raha saada, kuna tegemist väidetavalt hooldus-remonttööga, mis ei kuulu garantii alla. Vähemalt see esindus, kus ma käin, üritas mul selle eest 45k hoolduse ajal raha küsida.
Pidurite nagina eest tahetakse ilmselt teoreetiliselt raha saada, kuna tegemist väidetavalt hooldus-remonttööga, mis ei kuulu garantii alla. Vähemalt see esindus, kus ma käin, üritas mul selle eest 45k hoolduse ajal raha küsida.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Uus või kasutatud Outback
Mul tehti paartuhat kilti tagasi 30k hooldus kus määriti ka sadulaid. Seega usun, et minu auto puhul on tegemist ainult puksidega.
Subaru Outback 2.0D CVT
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: T, 03 Mär 2015 14:59:58 +0300
Re: Uus või kasutatud Outback
Kellelgi siin tagaluugi kriuksumisega pole kogemusi/probleeme olnud? 2012.a. OB.
Ostes hoiatati et see võib juhtuda, pidada suht tüüpviga olema.
Olen ma ainuke kel see ilmnenud või aeti häma ja konkreetsel sõidukil lihtsalt miskit viga?
Ostes hoiatati et see võib juhtuda, pidada suht tüüpviga olema.
Olen ma ainuke kel see ilmnenud või aeti häma ja konkreetsel sõidukil lihtsalt miskit viga?
Re: Uus või kasutatud Outback
enda autol ei kurda küll. pole veel kriuksuma hakand.11a,OB
Re: Uus või kasutatud Outback
Tüüpviga jah!
Samm nr 1) Käi silikoniga luugi kummitihendid üle, k.a need kummipuksid.
Kui see ei aita, siis proovi seda abivahendit http://www.acesurgical.com/media/catalo ... _01_12.jpg
kleepida kummipukside külge nii, et ei toimuks enam seda kumm-kummi vastu hõõrdumist.
Kui see kah ei aita, siis kirjuta uuesti ja ma laen siia mõned pildid strateegilistest kohtadest kuhu ise olen seda asja veel kleepinud.
Mul oli probleemiks see, et pakiruumist kostus sellist plärinat nagu oleks seal plekkämber olnud. Lõpuks pidin seda Velcrot täiesti uskumatusse kohta kleepima, et auto vait saada!
Pilt minu autost.
Samm nr 1) Käi silikoniga luugi kummitihendid üle, k.a need kummipuksid.
Kui see ei aita, siis proovi seda abivahendit http://www.acesurgical.com/media/catalo ... _01_12.jpg
kleepida kummipukside külge nii, et ei toimuks enam seda kumm-kummi vastu hõõrdumist.
Kui see kah ei aita, siis kirjuta uuesti ja ma laen siia mõned pildid strateegilistest kohtadest kuhu ise olen seda asja veel kleepinud.
Mul oli probleemiks see, et pakiruumist kostus sellist plärinat nagu oleks seal plekkämber olnud. Lõpuks pidin seda Velcrot täiesti uskumatusse kohta kleepima, et auto vait saada!
Pilt minu autost.
Subaru Outback 2.0D CVT