Uus või kasutatud Outback
Uus või kasutatud Outback
Mis oleks + - kui osta uus diisel automaat Outback, või 2a kasutatud bensiini Outback?
Hetkel viimase variandiga võidaks ca 7000 euri, kuid garantii on lõppemas. Kütusekulu ka bensiinil suurem.
Mis oleks argumendid osta uus diisel?
Hetkel viimase variandiga võidaks ca 7000 euri, kuid garantii on lõppemas. Kütusekulu ka bensiinil suurem.
Mis oleks argumendid osta uus diisel?
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Ma eeldan, et tead väga hästi, mis on garantiiga uue auto ostmise eelis vanema auto ees, et ei pea seda eraldi lahti seletama hakkama.
Olen ise uue diisel automaadi omanik ja üritan siinjuures võimalikult objektiivseks jääda (ma kahtlen selles).
Plussina tooks ära selle, et diislil on see kütusekulu tõesti palju väiksem. Toon omalt poolt juba ammu välja hõigatud numbrid, milleks on ca 6,4l maanteel ja 7,4l linnas. See linnas kütusekulu eeldab seda, et vähemalt pool maad sõidad sa sooja mootoriga. Kui mootor vahepeal soojaks ei jõuagi minna, siis võid arvestada kütusekuluga 10l sajale. Ehk mõni foorumlane toob võrdluseks ka besuka reaalsed kütusekulu numbrid.
Kas proovisõitu oled teinud? Olen viimase aasta jooksul läbi lugenud põhimõtteliselt kõik inglise keelsed ülevaated selle auto kohta ja läbivaks arvamuseks on see, et selle mootori ja automaatkasti kombinatsioon on üks parimaid, mis saritootmises autodel saadaval on. Tõestuseks on hiljuti Lõuna Aafrikas välja jagatud auhind kui aasta parim auto karavani vedamiseks. Seal öeldi ära, et selle 350Nm jõuallikal on rohkem jõudu saadaval kui seda mõnel 500Nm autol tänu sellele, et see kast võimaldab seda jõu rakendamist praktiliselt igal ajahetkel ja väga sujuvalt. http://www.motormedia.co.za/newsarticle.asp?ID=3782
Tsitaat: "The engine had almost 40 kW of power less on tap than some of the other SUVs, but thanks to the brilliant transmission, with its simulated gears and paddle shifters behind the steering wheel, the available power was always immediately accessible" - Ja tunnen seda igapäevasel autoga liigeldes....ilma karavannita
Miinusena võib ära mainida selle, et diisel soojeneb talvel aeglasemalt kui bensakas - ühtlasi pead ka kauem sõitma enne kui salongi soojaks saad.
Uus diisel peaks olema ka mõnevõrra jäigema vedrustusega võrreldes vanema bensakaga. Et näiteks mööda Tallinna tänavaid sõit võib tunduda ebamugavamana. Samas tähendab see paremat haarduvust kurvilisel teel....kuigi olgem ausad, paljud meist ikka sajaga kurve võtmas käivad?
Rohkem ei viitsi kirjutada - liiga pikk postitus juba niigi. Loodetavasti tekkib mingi arutelu bensaka omanike poolt ja saab sealt "objektiivset" tagasisidet kuulda?
Olen ise uue diisel automaadi omanik ja üritan siinjuures võimalikult objektiivseks jääda (ma kahtlen selles).
Plussina tooks ära selle, et diislil on see kütusekulu tõesti palju väiksem. Toon omalt poolt juba ammu välja hõigatud numbrid, milleks on ca 6,4l maanteel ja 7,4l linnas. See linnas kütusekulu eeldab seda, et vähemalt pool maad sõidad sa sooja mootoriga. Kui mootor vahepeal soojaks ei jõuagi minna, siis võid arvestada kütusekuluga 10l sajale. Ehk mõni foorumlane toob võrdluseks ka besuka reaalsed kütusekulu numbrid.
Kas proovisõitu oled teinud? Olen viimase aasta jooksul läbi lugenud põhimõtteliselt kõik inglise keelsed ülevaated selle auto kohta ja läbivaks arvamuseks on see, et selle mootori ja automaatkasti kombinatsioon on üks parimaid, mis saritootmises autodel saadaval on. Tõestuseks on hiljuti Lõuna Aafrikas välja jagatud auhind kui aasta parim auto karavani vedamiseks. Seal öeldi ära, et selle 350Nm jõuallikal on rohkem jõudu saadaval kui seda mõnel 500Nm autol tänu sellele, et see kast võimaldab seda jõu rakendamist praktiliselt igal ajahetkel ja väga sujuvalt. http://www.motormedia.co.za/newsarticle.asp?ID=3782
Tsitaat: "The engine had almost 40 kW of power less on tap than some of the other SUVs, but thanks to the brilliant transmission, with its simulated gears and paddle shifters behind the steering wheel, the available power was always immediately accessible" - Ja tunnen seda igapäevasel autoga liigeldes....ilma karavannita
Miinusena võib ära mainida selle, et diisel soojeneb talvel aeglasemalt kui bensakas - ühtlasi pead ka kauem sõitma enne kui salongi soojaks saad.
Uus diisel peaks olema ka mõnevõrra jäigema vedrustusega võrreldes vanema bensakaga. Et näiteks mööda Tallinna tänavaid sõit võib tunduda ebamugavamana. Samas tähendab see paremat haarduvust kurvilisel teel....kuigi olgem ausad, paljud meist ikka sajaga kurve võtmas käivad?
Rohkem ei viitsi kirjutada - liiga pikk postitus juba niigi. Loodetavasti tekkib mingi arutelu bensaka omanike poolt ja saab sealt "objektiivset" tagasisidet kuulda?
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Siis ei ole bensiini mootoriga kordades suurem kütusekulu, maanteel 6,8 linnas 9-10 (mitte sooja mootoriga).
Võid valikusse panna tutika bensuka ka.
Võid valikusse panna tutika bensuka ka.
Re: Uus või kasutatud Outback
Ahjaa. Tuli üks väga oluline miinus diisli poolelt meelde - DPF ehk diisli osakeste filter.
Kui enamus sõitusid toimub ikkagi linnas ja näiteks lausa kuu aja jooksul auto maanteed ei näe, siis kipub see asi ummistuma. Selle vältimiseks või siis ummistuse eemaldamiseks pead minema sõitma kohta, kus oleks võimalik ca 20 min vähemalt 80-ga sõita, et filter puhtaks põletataks. Mõned korrad seda tsüklit omalt poolt teha pole ehk probleem, aga pikas perspektiivis võib vist filtri niivisi õhtale saata ja seda juba garantii raames kinni ei maksta. Ja see pole odav lõbu.
Olen ise ca 20k km sõitnud ja pole veel kordagi see tulukene põlema läinud, mis viitaks ummistusele filtris. See rohkem selline teema, mis mulle mujalt foorumitest on silma jäänud.
Kui enamus sõitusid toimub ikkagi linnas ja näiteks lausa kuu aja jooksul auto maanteed ei näe, siis kipub see asi ummistuma. Selle vältimiseks või siis ummistuse eemaldamiseks pead minema sõitma kohta, kus oleks võimalik ca 20 min vähemalt 80-ga sõita, et filter puhtaks põletataks. Mõned korrad seda tsüklit omalt poolt teha pole ehk probleem, aga pikas perspektiivis võib vist filtri niivisi õhtale saata ja seda juba garantii raames kinni ei maksta. Ja see pole odav lõbu.
Olen ise ca 20k km sõitnud ja pole veel kordagi see tulukene põlema läinud, mis viitaks ummistusele filtris. See rohkem selline teema, mis mulle mujalt foorumitest on silma jäänud.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Mina võtaks bensuka..
Re: Uus või kasutatud Outback
Kui sõidad aastas alla 30 000km ja kui on rohkem lühikesi otsi, siis tasub rahaliselt uus bensukas vs diisel paremini ära. Vaata, palju see kasutatud auto uuest odavam on ja kui heas korras, sobib see kah.
Minu 2,5i talvine keskmine kulu pole veel 10L/100km kätte saanud, suvel oli alla 8L
Minu 2,5i talvine keskmine kulu pole veel 10L/100km kätte saanud, suvel oli alla 8L
Re: Uus või kasutatud Outback
Uus bensukas on ökonoomsem kui facelifti eelne. Mis sest et võimsus ja töömaht samad.
Diislile tuleb kindlasti juurde panna ka Webasto. Ilma selleta on tahtlik tapmine talvine sõit (eriti linnas), kui just pole võimalust enne igat sõitma hakkamist lasta 15 min tiksuda. Minu valik oleks uus bensukas, 25800 hinnaga igatahes väga kompvek.
Diislile tuleb kindlasti juurde panna ka Webasto. Ilma selleta on tahtlik tapmine talvine sõit (eriti linnas), kui just pole võimalust enne igat sõitma hakkamist lasta 15 min tiksuda. Minu valik oleks uus bensukas, 25800 hinnaga igatahes väga kompvek.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
Bensukatest rääkides uue bensuka pluss on ketimootor. Tehase poolt välja hõigatud kulunumbrid on reaalselt saavutatavad ning ilusamad kui pre faceliftiga masinal.
Koos ARK pakettide, metallikvärvide jms esmatarbeks vajalikuga on poest uue tavasisuga bensuoutbacki reaalne hind 27k. Minu jaoks ei olnud paar aastat vana rihmamootoriga pisut janusem ning paar kw lahjema mootoriga Outback ahvatlev.
Diisli kasuks ei otsustanud sellepärast, et küttekulu vahe ei ole nii meeletu (eriti maanteekulu), talvel külmem, hooldus kallim ja diisli aroomid ei meeldi. Ilusat momendinumbrit ei saa muidugi päris ära unustada, see on väga suur pluss.
Tänaseks kolmveerand aastaga kulgenud ca 27tuh km ja pole siiani valikut uue bensuka kasuks kahetsenud.
Koos ARK pakettide, metallikvärvide jms esmatarbeks vajalikuga on poest uue tavasisuga bensuoutbacki reaalne hind 27k. Minu jaoks ei olnud paar aastat vana rihmamootoriga pisut janusem ning paar kw lahjema mootoriga Outback ahvatlev.
Diisli kasuks ei otsustanud sellepärast, et küttekulu vahe ei ole nii meeletu (eriti maanteekulu), talvel külmem, hooldus kallim ja diisli aroomid ei meeldi. Ilusat momendinumbrit ei saa muidugi päris ära unustada, see on väga suur pluss.
Tänaseks kolmveerand aastaga kulgenud ca 27tuh km ja pole siiani valikut uue bensuka kasuks kahetsenud.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Uus või kasutatud Outback
See nüüd on muidugi väga imelik et kütusekulu maanteel on üle 6L sajale mõnel omanikul. Sellisel juhul 2.5 L bensiin väga kallim kütusekulu poolest ei tule.
Varem omasin Legacy Spec B 180kw, 3.0L mootoriga autot, kui rääkida bensiinimootorist. Sama hästi oleks võinud Corvette'ga sõita - kõige väiksem kulu, mille sain oli 15L linnas, maanteel 11-12L.
Olen juba vaadanud neid autosid, mis turul müüakse. Ega rahalises mõttes erilist vahet ei ole kas ostad uue või kasutatud, pigem kaldub kaalukauss uue poole, sest pikas perspektiivis on liisingu lõpus läbisõit väiksem, saad auto muretumalt tagasi anda jne.
Tekkis üks küsimus läbisõidupiirangu osas kasutusrendi puhul. Müüja tahab läbisõidupiiranguks 5a peale 150 000 tuhat km, ehk 30 000 tuhat aastas. Kus see loogika on? Diislit ju alles ostetaksegi sellisest läbisõidust alates.
Homme vormistan ära, hetkel tuleb uus diisel.
Varem omasin Legacy Spec B 180kw, 3.0L mootoriga autot, kui rääkida bensiinimootorist. Sama hästi oleks võinud Corvette'ga sõita - kõige väiksem kulu, mille sain oli 15L linnas, maanteel 11-12L.
Olen juba vaadanud neid autosid, mis turul müüakse. Ega rahalises mõttes erilist vahet ei ole kas ostad uue või kasutatud, pigem kaldub kaalukauss uue poole, sest pikas perspektiivis on liisingu lõpus läbisõit väiksem, saad auto muretumalt tagasi anda jne.
Tekkis üks küsimus läbisõidupiirangu osas kasutusrendi puhul. Müüja tahab läbisõidupiiranguks 5a peale 150 000 tuhat km, ehk 30 000 tuhat aastas. Kus see loogika on? Diislit ju alles ostetaksegi sellisest läbisõidust alates.
Homme vormistan ära, hetkel tuleb uus diisel.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Autot tagasi andes peab olema seal mingi jääkväärtus ka. Kes rohkem sõita tahab OSTAB auto, mitte ei rendi.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
Tõsi, 2012 2.0 manuaal-diisel OB - Tallinn-Tartu 4,8, kui piirkiirusest kinni pead (püsikaga) ja mööda ei sõida. Kui natuke liigud ka ning teed möödasõite, siis 5,4.Outbäk kirjutas:See nüüd on muidugi väga imelik et kütusekulu maanteel on üle 6L sajale mõnel omanikul. Sellisel juhul 2.5 L bensiin väga kallim kütusekulu poolest ei tule.
Re: Uus või kasutatud Outback
Uue bensuka suvine keskmine tuli ca 7,2 kui sõita reaalkiiruses 90-ga (spido näitab 8km/h rohkem) ja teed kõik vajalikud möödasõidud ka.
Läbisõidupiirang on seotud jääkväärtusega, kui suurem läbisõit, siis saad lepingusse väiksema jäägi. Mul piirang 40t km aastas ja poleks probleem ka suuremat küsida olnud, lihtsalt pole vaja.
Läbisõidupiirang on seotud jääkväärtusega, kui suurem läbisõit, siis saad lepingusse väiksema jäägi. Mul piirang 40t km aastas ja poleks probleem ka suuremat küsida olnud, lihtsalt pole vaja.
Re: Uus või kasutatud Outback
Soovin Teile edu valiku puhul!
Minu välja hõigatud 6,4l sajale maanteel on üldiselt keskmisel sõidukiirusel 105-110 km/h spidoka järgi.
Kui sõita spidoka järgi alla 95, on täiesti reaalne saavutada ametlikult välja kuulutatud kütusekulu 5,6 sajale või isegi veel vähem.
Ahjaa....Kuna see auto on oma aerodünaamilisuse poolt selline nagu ta on, siis põhimõtteliselt kõigub see kütusekulu liiter siia-sinna olenevalt sellest kust poolt tuul puhub.
Minu välja hõigatud 6,4l sajale maanteel on üldiselt keskmisel sõidukiirusel 105-110 km/h spidoka järgi.
Kui sõita spidoka järgi alla 95, on täiesti reaalne saavutada ametlikult välja kuulutatud kütusekulu 5,6 sajale või isegi veel vähem.
Ahjaa....Kuna see auto on oma aerodünaamilisuse poolt selline nagu ta on, siis põhimõtteliselt kõigub see kütusekulu liiter siia-sinna olenevalt sellest kust poolt tuul puhub.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Uus või kasutatud Outback
Panen oma statistika ka siia kirja.
2013 aasta bensuoutbacki reaalsed küttekulu numbrid on keskeltläbi järgmised:
- suvel suverehviga 7,5
- sügiseti/kevadeti nulli ümber ilmaga talverehviga 8,5 (suverehviga 8 )
- talvel -10 ja külmemate ilmadega 9,5 (kui lasta autol hommikuti 10 minutit tiksuda, siis 10)
- maksim kulu paagitäie peale oli -15...-20 kraadise külmaga mõned grammid alla 11 (sai palju kohapeal tiksutatud ning maanteeotsi eriti ei olnud).
- miinimum kulu paagitäie peale oli suvel gramm alla 7 (linnaotsi oli suhteliselt vähe)
100km otsa peale tuleb keskeltläbi 3-4 külmkäivitust.
Linnasõite on maksimaalselt 30-40%, ummikutes eriti ei passi.
Maanteel sõidan kruisiga 102 (gps kiirus 96) ning linnas fooride vahel väga ökosõitu ei tee.
Reaalne number on kompuutri näidust 0,1...0,3 liitrit suurem (suvel valetab vähem talvel rohkem).
2004 aasta automaatkastiga bensuoutback võttis suures piires 1,5 liitrit rohkem.
2013 aasta bensuoutbacki reaalsed küttekulu numbrid on keskeltläbi järgmised:
- suvel suverehviga 7,5
- sügiseti/kevadeti nulli ümber ilmaga talverehviga 8,5 (suverehviga 8 )
- talvel -10 ja külmemate ilmadega 9,5 (kui lasta autol hommikuti 10 minutit tiksuda, siis 10)
- maksim kulu paagitäie peale oli -15...-20 kraadise külmaga mõned grammid alla 11 (sai palju kohapeal tiksutatud ning maanteeotsi eriti ei olnud).
- miinimum kulu paagitäie peale oli suvel gramm alla 7 (linnaotsi oli suhteliselt vähe)
100km otsa peale tuleb keskeltläbi 3-4 külmkäivitust.
Linnasõite on maksimaalselt 30-40%, ummikutes eriti ei passi.
Maanteel sõidan kruisiga 102 (gps kiirus 96) ning linnas fooride vahel väga ökosõitu ei tee.
Reaalne number on kompuutri näidust 0,1...0,3 liitrit suurem (suvel valetab vähem talvel rohkem).
2004 aasta automaatkastiga bensuoutback võttis suures piires 1,5 liitrit rohkem.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Uus või kasutatud Outback
Kui saan auto kätte, siis oskan ka ise reaalselt öelda, mis need kütusekulud tulevad.
Selge on aga see, et Outback ei ole säästuauto. Pigem on ikka soov sõita sealt edasi, kus tavalistel sõidukitel teekond lõpeb.
Kas keegi on diislil KW tõstnud ja tahmaosakeste filtrist loobunud?
Selge on aga see, et Outback ei ole säästuauto. Pigem on ikka soov sõita sealt edasi, kus tavalistel sõidukitel teekond lõpeb.
Kas keegi on diislil KW tõstnud ja tahmaosakeste filtrist loobunud?
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0