Uus või kasutatud Outback
Re: Uus või kasutatud Outback
Huvitav, et Eestis gaasiga autosid ei pakuta. Itaalias on bifuel auto +2000€.
Kui mõelda, et meil on bensu ja diisli hinnavahe 4000€, siis oleks ju täitsa mõeldav, või mida värsked omanikud arvavad, kas oleks kaalunud?
Kui mõelda, et meil on bensu ja diisli hinnavahe 4000€, siis oleks ju täitsa mõeldav, või mida värsked omanikud arvavad, kas oleks kaalunud?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uus või kasutatud Outback
Autonoomsus diislil 1200 km vs gaasiga 300 km. Kas käia kord nädalas tankimas või iga päev... Lisaks veel pagassi suuruse vähenemine.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
300km vs 1200, kust need numbrid tulevad? Kas subaru bi-fuelid on üle kolinud cng gaasi peale? Kui nii, siis see on ikka väga soodne lahend, millega sõita.
Ise valiksin diisli asemel nii või naa gaasi, sest plokk maksab rohkem kui paar klappi
Ise valiksin diisli asemel nii või naa gaasi, sest plokk maksab rohkem kui paar klappi
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Uus või kasutatud Outback
Varuratta suurune paak mahutabki ~40l lpg gaasi, millega minu forekas liigub umbes 300km.Duster kirjutas:300km vs 1200, kust need numbrid tulevad? Kas subaru bi-fuelid on üle kolinud cng gaasi peale? Kui nii, siis see on ikka väga soodne lahend, millega sõita.
Ise valiksin diisli asemel nii või naa gaasi, sest plokk maksab rohkem kui paar klappi
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Uus või kasutatud Outback
http://www.subaru.se/lineup/boxer-cngDuster kirjutas:300km vs 1200, kust need numbrid tulevad? Kas subaru bi-fuelid on üle kolinud cng gaasi peale? Kui nii, siis see on ikka väga soodne lahend, millega sõita.
Ise valiksin diisli asemel nii või naa gaasi, sest plokk maksab rohkem kui paar klappi
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
Aga küsin vahepeal uuesti, natuke uus teema, aga siiski.
Kas keegi omab teadmisi 2.0 CVT KW tõstmises, näiteks kiip vahele panna kuskile?
Tegemist on muidugi garantiiga autoga. Kuid näiteks Range Rover esinduses (vahepeal plaanisin osta) müügiesindaja ütles, et võid kw tõsta kui soovid, et nemad pigistavad silma kinni. Ei tea kuidas Subaruga lood?
võibolla siin juba kuskil oli antud teema, aga ei leidnud.
Kas keegi omab teadmisi 2.0 CVT KW tõstmises, näiteks kiip vahele panna kuskile?
Tegemist on muidugi garantiiga autoga. Kuid näiteks Range Rover esinduses (vahepeal plaanisin osta) müügiesindaja ütles, et võid kw tõsta kui soovid, et nemad pigistavad silma kinni. Ei tea kuidas Subaruga lood?
võibolla siin juba kuskil oli antud teema, aga ei leidnud.
Subaru Outback 2.0 CVI
Subaru Legacy Spec B 3.0
Subaru Legacy Spec B 3.0
Re: Uus või kasutatud Outback
Müügiesindaja jutt on üksasi, kui mingi probleem mootori või käigukastiga on, siis suure tõenäosusega võid garantiist suu puhtaks pühkida.
Kui soovid võimsamat autot, tuleks see kohe osta juba (eriti uuena). Reaalsus on ilmselt see, et nii mootor kui käigukast üle 110 kW ja 350 Nm väände ei kannata, sest ainult selles versioonis pakutakse ka Subarut. Teistel tootjatel on ühe tehnika peal mitme võimsusega versioone.
Kasutusrendi puhul võib esindus keelduda üldse autot tagasi võtmast.
Kui soovid võimsamat autot, tuleks see kohe osta juba (eriti uuena). Reaalsus on ilmselt see, et nii mootor kui käigukast üle 110 kW ja 350 Nm väände ei kannata, sest ainult selles versioonis pakutakse ka Subarut. Teistel tootjatel on ühe tehnika peal mitme võimsusega versioone.
Kasutusrendi puhul võib esindus keelduda üldse autot tagasi võtmast.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Uus või kasutatud Outback
Kui arvestada et omanikud ytlevad bensuga 7-8 keskmine siis selle 40l paagiga peaks 400km ikka välja venitama, maanteel igatahes.
Jämedalt arvutades sain tasuvuseks ca 50000km, kõlab ju hästi. Talvel läheb ruttu soojaks ka.
Jämedalt arvutades sain tasuvuseks ca 50000km, kõlab ju hästi. Talvel läheb ruttu soojaks ka.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Uus või kasutatud Outback
Loe seda gaasiseadme teemat siit foorumist!JP kirjutas:Kui arvestada et omanikud ytlevad bensuga 7-8 keskmine siis selle 40l paagiga peaks 400km ikka välja venitama, maanteel igatahes.
Jämedalt arvutades sain tasuvuseks ca 50000km, kõlab ju hästi. Talvel läheb ruttu soojaks ka.
Re: Uus või kasutatud Outback
Ma panin oma auto järgi, 99% linnasõidud + turbomootori isu.JP kirjutas:Kui arvestada et omanikud ytlevad bensuga 7-8 keskmine siis selle 40l paagiga peaks 400km ikka välja venitama, maanteel igatahes.
Jämedalt arvutades sain tasuvuseks ca 50000km, kõlab ju hästi. Talvel läheb ruttu soojaks ka.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Uus või kasutatud Outback
Mina ostsin omale kasutatud Bi-fuel outbacki. Auto oli ennem mind sõitnud juba 145 000km. Ise olen temaga hetkel sõitnud küll ainult ca 5000km, aga seni olen igati rahul.
Sõidan enamuse ajast gaasiga ja 100km läbimiseks on kulu keskmiselt 8-9 euri.
Gaasi seade on paigaltatud tehase poolt ja kõik ümberlülitused toimuvad kenasti ja sujuvalt.
Leidub siin veel kedagi kes gaasiga sõidab, kas on vaja seetõttu ka mingit erihooldust teha?
Sõidan enamuse ajast gaasiga ja 100km läbimiseks on kulu keskmiselt 8-9 euri.
Gaasi seade on paigaltatud tehase poolt ja kõik ümberlülitused toimuvad kenasti ja sujuvalt.
Leidub siin veel kedagi kes gaasiga sõidab, kas on vaja seetõttu ka mingit erihooldust teha?
Re: Uus või kasutatud Outback
Mis mudel sul on?Laks30 kirjutas:Mina ostsin omale kasutatud Bi-fuel outbacki. Auto oli ennem mind sõitnud juba 145 000km. Ise olen temaga hetkel sõitnud küll ainult ca 5000km, aga seni olen igati rahul.
Sõidan enamuse ajast gaasiga ja 100km läbimiseks on kulu keskmiselt 8-9 euri.
Gaasi seade on paigaltatud tehase poolt ja kõik ümberlülitused toimuvad kenasti ja sujuvalt.
Leidub siin veel kedagi kes gaasiga sõidab, kas on vaja seetõttu ka mingit erihooldust teha?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Uus või kasutatud Outback
Ega siin mingit viga ei ole?Laks30 kirjutas:Sõidan enamuse ajast gaasiga ja 100km läbimiseks on kulu keskmiselt 8-9 euri.
8,50€ eest saab ca' 6,8L diiselkütust. Diisel-Subaru sõidab 6,8 liitriga rohkem kui 100 km. Mis või kus kokkuhoid siis on?
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Uus või kasutatud Outback
Kokkuhoid tuleb ikka võrreldes bensuga. Kui vaja vuristada pidevalt pikki otsi on masuudipress loomulikult mõtekam valik, linnas sõites sulab see kokkuhoid juba imetillukeseks ning arvesta veel sooja - külma salongi, tahmafiltrid jne. Jne... Igivana teema juba.Tarmo kirjutas:Ega siin mingit viga ei ole?Laks30 kirjutas:Sõidan enamuse ajast gaasiga ja 100km läbimiseks on kulu keskmiselt 8-9 euri.
8,50€ eest saab ca' 6,8L diiselkütust. Diisel-Subaru sõidab 6,8 liitriga rohkem kui 100 km. Mis või kus kokkuhoid siis on?
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
Re: Uus või kasutatud Outback
Kahjuks ei leidnud sealt olulist infot. Kas või seda, mis gaasiga inimestel kogemusi on kas LPG või CNG, nad on natuke erinevate omadustega.nelivedu kirjutas:Loe seda gaasiseadme teemat siit foorumist!JP kirjutas:Kui arvestada et omanikud ytlevad bensuga 7-8 keskmine siis selle 40l paagiga peaks 400km ikka välja venitama, maanteel igatahes.
Jämedalt arvutades sain tasuvuseks ca 50000km, kõlab ju hästi. Talvel läheb ruttu soojaks ka.
Ma ikkagi eeldaks, et tehase seadega autol on ka vastavad klapid pandud, vähemalt enamus tootjaid teeb seda.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition