Outback 2015
Re: Outback 2015
Sain selle parkimisanduri jama korda, nüüd töötavad kogu aeg.
Re: Outback 2015
Mis häda oli siis?AlarP kirjutas:Sain selle parkimisanduri jama korda, nüüd töötavad kogu aeg.
Outback 2015
Re: Outback 2015
Mariines ilmselt laisalt peale pandud. Seal ka korda tehti
Re: Outback 2015
Saab kasutada ja hoiab talasid kinni küll, aga ega tegelikult ei sobi hästi. thulel on õigus ja õiged jalad istuvad 2015 talal korrektselt. Ainuke aga on nende uute jalgade kõrgus - talad katusest 5 cm kõrgemal kui vanadegamaleet kirjutas:Kas 2010-2014 Outbacki Thule raamid sobivad ka 2015- omale?
Thule enda otsing ütleb, et uus KIT vajalik 753 jalgadele.
Re: Outback 2015
217 cm pikk kast läks pagassi sisse lupsti. Laomees tegi suuri silmi ainult
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2015
Mul sama kogemus, raamid istuvad, aga mitte nii, et see turvaline tunduks. Uute jalgadega raam oli koledalt kõrgel, seepärast valisin omale hoopis Whispbari raamid ja olen ülimalt rahul: näevad head välja, on täiesti hääletud ning mugavad kasutada.maleet kirjutas:Kas 2010-2014 Outbacki Thule raamid sobivad ka 2015- omale?
Thule enda otsing ütleb, et uus KIT vajalik 753 jalgadele.
Re: Outback 2015
Pane siia palun link ka Whispbari kohta. Kas katuseboksidel on vahe ka sõites ( müra vms) odav vs midagi paremat?steneric kirjutas:Mul sama kogemus, raamid istuvad, aga mitte nii, et see turvaline tunduks. Uute jalgadega raam oli koledalt kõrgel, seepärast valisin omale hoopis Whispbari raamid ja olen ülimalt rahul: näevad head välja, on täiesti hääletud ning mugavad kasutada.maleet kirjutas:Kas 2010-2014 Outbacki Thule raamid sobivad ka 2015- omale?
Thule enda otsing ütleb, et uus KIT vajalik 753 jalgadele.
Re: Outback 2015
http://www.whispbar.eu/ Eestis on maaletooja Alga GPS: http://www.gps.ee/tootevalik/auto-katuseraamid/
Whispbari raamide kasutusmugavus teeb Thule´le korralikult silmad ette. Positiivne on ka see, et kõik Thule lisavidinad sobivad ilusti raamidega kokku (rattahoidjad, kajakihoidjad ja boks).
Katuseboksidel on üsna suur vahe, kuigi tänapäevased mudelid on juba kõik üsna vaiksed.
Whispbari raamide kasutusmugavus teeb Thule´le korralikult silmad ette. Positiivne on ka see, et kõik Thule lisavidinad sobivad ilusti raamidega kokku (rattahoidjad, kajakihoidjad ja boks).
Katuseboksidel on üsna suur vahe, kuigi tänapäevased mudelid on juba kõik üsna vaiksed.
Re: Outback 2015
Jagage palun tarkust. Olen viimasel ajal märganud, et nii mõnigi kord ei ole Eyesight tuvastanud teel ees peatatud sõidukit (nt. foori punase tule taga seisvat, mis on peatatud enne kui ESi radari väli temani ulatus). "Ühendust" eesseisva autoga ei ole tekkinud ning seetõttu pole auto ka mõistlikult kauguselt pidurdamist alustanud. "Obstacle detected" protsess tõenäoliselt aktiveeruks, aga kirjeldatud olukorras pakuks see liiga palju närvikõdi.
Kas tuleb kahtlustada mingit riket? Või polegi see programmeeritud juba peatatud autodega ühendust looma ja pidurdamist alustama?
Kas tuleb kahtlustada mingit riket? Või polegi see programmeeritud juba peatatud autodega ühendust looma ja pidurdamist alustama?
Re: Outback 2015
Ilmselt tarkvara veidi rumal ja ei jõua reageerida seisvate objektide puhul. On korra või paar linnas sama juhtunud - linnas kasutamisel pead lihtsalt ise valvas olema ja pisut korrigeerima, sujuvalt Eyesight linnas sõita nagunii ei oska - kiirendab ja kohe pidurdab...sheik kirjutas:Jagage palun tarkust. Olen viimasel ajal märganud, et nii mõnigi kord ei ole Eyesight tuvastanud teel ees peatatud sõidukit (nt. foori punase tule taga seisvat, mis on peatatud enne kui ESi radari väli temani ulatus). "Ühendust" eesseisva autoga ei ole tekkinud ning seetõttu pole auto ka mõistlikult kauguselt pidurdamist alustanud. "Obstacle detected" protsess tõenäoliselt aktiveeruks, aga kirjeldatud olukorras pakuks see liiga palju närvikõdi.
Kas tuleb kahtlustada mingit riket? Või polegi see programmeeritud juba peatatud autodega ühendust looma ja pidurdamist alustama?
Re: Outback 2015
Vaatan, et USA versioonil on kliirens 8.7 tolli ehk 22cm.
Kas see tuleneb mõõtmise loogikast või on neil teised vedrud?
edit: tundub, et kliirensit mõõdetakse sõiduki keskelt. usa standardi järgi on Euroopa versioonid ka 22cm.
Mõõtsin plastik põhjakaitse alt, sain 18.5 cm. Esinduses paigaldati kohalik alumiiniumplaat, see tõi kliirensit umbes 2.5 cm lisaks alla - töötlesin natuke ja sain 1.6cm tagasi. Praegu põhjaplaadi madalaimast otsast mõõdetuna 17.8cm kliirens. Põhjaplaat on muidu tugev 3mm paks.
Hakkasin mõõtma kuna 2004 Outback tundus kõrgema kliirensiga - sellel oli ka korralik põhjakaitse. Linnas pole muidugi vahet.
Kas see tuleneb mõõtmise loogikast või on neil teised vedrud?
edit: tundub, et kliirensit mõõdetakse sõiduki keskelt. usa standardi järgi on Euroopa versioonid ka 22cm.
Mõõtsin plastik põhjakaitse alt, sain 18.5 cm. Esinduses paigaldati kohalik alumiiniumplaat, see tõi kliirensit umbes 2.5 cm lisaks alla - töötlesin natuke ja sain 1.6cm tagasi. Praegu põhjaplaadi madalaimast otsast mõõdetuna 17.8cm kliirens. Põhjaplaat on muidu tugev 3mm paks.
Hakkasin mõõtma kuna 2004 Outback tundus kõrgema kliirensiga - sellel oli ka korralik põhjakaitse. Linnas pole muidugi vahet.
Re: Outback 2015
Toode on kehvaks osutunud ja garantiiteenuse kulud suured , tuleb katta uute klientide arvelt...karl890 kirjutas:OB hinnad tõusnud oskab keegi seletada?
Re: Outback 2015
Kui Corolla eest küsitakse 23 000.- juba, siis OB hind on vägagi mõistlik veel...
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2015
Nii oli Pikk sõit ees panin õuna laadima ja kui söit lõppes avastasin pole laadinuki õun. Mõtlesin et USB juhtmes asi aga ei. Auto USB ei anna ühendust enam... Kellegil olnud sellist probleemi?
Outback 2015