Outback 2015
Re: Outback 2015
Kasutan igapäev ouna ja USB d ja siiani toimib. OB l on 2 USB d üksteise peal. Kas kontrollisid mõlemaid? Kas kõrval olev 12V pistik töötab?
USB kaablid on tihti "pirtsakad"; eriti ouna kaablid "made in no name". Alati ei pruugi sama kaabel mis toas toimib autos toimida.
Vaata ka kaitsmed üle.
USB kaablid on tihti "pirtsakad"; eriti ouna kaablid "made in no name". Alati ei pruugi sama kaabel mis toas toimib autos toimida.
Vaata ka kaitsmed üle.
Re: Outback 2015
Proovi usb auke mälupulgal oleva muusikaga. Kui ei tunne pulka ära, siis on midagi nihu auguga. Kui tunneb ära, siis võib vist kaabli otsade juurest miskit viga olla, et alati enam ühendust ei anna.
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
Re: Outback 2015
12v vahejupiga mis kiiresti ostsin laeb telefoni, aga USB autol ikka kutu pole aega minna esindusse ka Kui käidud annan teada! Aga viga autos muidu juhe töötab mujal.
Outback 2015
Re: Outback 2015
karl890 kirjutas:12v vahejupiga mis kiiresti ostsin laeb telefoni, aga USB autol ikka kutu pole aega minna esindusse ka Kui käidud annan teada! Aga viga autos muidu juhe töötab mujal.
Kas USB kaudu laadimine pole kunagi tulemust andnud või nüüd enam ei tööta?
Mis telefoniga tegu?
Kui sama kaabel mujalt töötab siis kas need muud vooluallikad võivad olla suurema amperaažiga?
Kas mõni teine telefon hakkab autos olevast USB pesast laadima?
Proovisin just oma HTC marki telefoni uue OBK mõlemast USB pordist laadida ja toimib. Kuigi jah, nendel pesadel on kindlasti alla 1A voolu võimekust, seega tegemist on "slow charge" laadimisega.
Võimalik, et mõni telefon ei hakkagi laadima kui tal pole piisavalt voolu.
Ise kasutan alati autos 12V pistikut kuhu ühendan USB adapteri (oman konkreetselt seda: https://uk.hama.com/00014118/hama-dual- ... le-charger) ja korralikku voolujuhet mis kiire laadimise jaoks ka voolu läbi suudab lasta.
Aaro
'98 STi Type-R V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
'08 Legacy Diesel
'06 OBK 2.5i
ex. 08 Legacy 2.5i
ex. '98 STi Type-RA V-Limited
Re: Outback 2015
[quote="karl890"]Nii oli Pikk sõit ees panin õuna laadima ja kui söit lõppes avastasin pole laadinuki õun. Mõtlesin et USB juhtmes asi aga ei. Auto USB ei anna ühendust enam... Kellegil olnud sellist probleemi?[/quote
2015 alguse OB Summiti ja õunatelefoniga oli sama jama. Alul prooviti tarkvarauuendusega ja kui see ei aidanud, siis vahetati kogu Head Unit välja. Paar kuud kuni uue HU saabumiseni sain hakkama 12v pistikusse pistetud USB adapteriga. Nüüd uue HUga töötavad ka õiged USBi pistikud korralikult juba terve aasta jutti, seega oli lastehaigus.
2015 alguse OB Summiti ja õunatelefoniga oli sama jama. Alul prooviti tarkvarauuendusega ja kui see ei aidanud, siis vahetati kogu Head Unit välja. Paar kuud kuni uue HU saabumiseni sain hakkama 12v pistikusse pistetud USB adapteriga. Nüüd uue HUga töötavad ka õiged USBi pistikud korralikult juba terve aasta jutti, seega oli lastehaigus.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Oli aega parklas oodata ja lõpuks ekraani ja sellega seonduvaga tutvuda. Hvitav on see, et kui kalendris on kohtumine, koos aadressiga, siis kui autost kalendris olevat sündmust vaadata, on aadress ka olemas, miks sinna toksates ei võiks see automaatselt navisse üleminna? Kas Tartu uue silla navi tunneb ära teistel? Mul igatahes oli seal heinamaa. Ja seda ka veel, et kui P peale käik panna, või ka käsipidur peale lülitada, siis päevakad ei kustu ära. Tegelikult mugavam oleks, kuna seistes ikka siis gabariidid, või ohukad. Päevatuledega ja pooltuledega tegelikult parkida ei tohi.
Re: Outback 2015
Ma kasutan tihti foori taga käsipidurit, ei tahaks, et tuled klõpsutaks samal ajal. Aga P asendis võiks jah gabariidi peale minna. See võiks mingi standard olla, enamus inimesi teeb pimedal maanteel suitsu- ja põiepeatusi töötavate tuledega. Tihtipeale lülitatakse sisse ohutuled, mida eestpoolt ei ole anyway kaugele näha kui lähituled sees on ja tegelikult tekitavad alati küsimust, et, kas nüüd on mingi avarii vms juhtunud, et äkki peaks hoo maha pidurdama. Suuremad geeniused pargivad veel lisaks vastassuunavööndis...
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
- BlackOnBlack
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 314
- Liitunud: N, 15 Mär 2012 11:44:43 +0300
Re: Outback 2015
Palun selgita, miks sa seda teed?Reix kirjutas:Ma kasutan tihti foori taga käsipidurit
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Käsikas käsikaks, aga neist ma ei saa küll aru, kes parkingule ja tagasi lappavad pidevalt! Ostnud siis juba manuaal, kui käsi paigal ei püsi!
Re: Outback 2015
Ja seda ka veel, et kui P peale käik panna, või ka käsipidur peale lülitada, siis päevakad ei kustu ära. Tegelikult mugavam oleks, kuna seistes ikka siis gabariidid, või ohukad. Päevatuledega ja pooltuledega tegelikult parkida ei tohi.[/quote]
Sellist teenust ei paku isegi kallima otsa sakslased, olen näinud ainult liinibussidel.
Sellist teenust ei paku isegi kallima otsa sakslased, olen näinud ainult liinibussidel.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Escalade pakub ja 95, mis iganes Chevy Silverado ka.
Re: Outback 2015
Ei viitsi jalaga pidurit all hoida. Kui foor roheliseks läheb, siis gaasi ja elektriline kässer jookseb ise maha. Gaas ka igal võimalusel püsikaga peal. Tundub, et ei ole eriti usin pedaalitallajaBlackOnBlack kirjutas:Palun selgita, miks sa seda teed?Reix kirjutas:Ma kasutan tihti foori taga käsipidurit
Subaru Outback 2,5 CVT MY13
Re: Outback 2015
99. aasta Kia Pregio kustutas ka kässari peale pooltuled ära.
Kui ma istun ristmikel ka aegajalt pikemalt, siis panen kässari peale või lükkan P peale. Subarul auto-holdi pole ju. Äärmisel juhul võiks välja lülitada tuled, kui P ja kässar korraga on... Samas teine kord on vaja et tuled jääksid ees olevat ala valgustama
Kui ma istun ristmikel ka aegajalt pikemalt, siis panen kässari peale või lükkan P peale. Subarul auto-holdi pole ju. Äärmisel juhul võiks välja lülitada tuled, kui P ja kässar korraga on... Samas teine kord on vaja et tuled jääksid ees olevat ala valgustama
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 235
- Liitunud: E, 15 Okt 2007 20:56:12 +0300
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: Outback 2015
Kui vaja siis keerad jõuga peale lülitist. Tagumistel on see üldiselt parajalt häiriv, kui tuleb roheline ja siis eesoleval autol tagurdustuled vilksatavad ja siis veel ootamist, enne kui liikuma saab. Ees on siis juba 5-6 autojagu ruumi!
Chevil on sellest ka hea, et kui tahad ilma tuledeta sõita, siis kui 1 nõksu alla vajutad käsikat, on tuled kustunud ja saad liikuda.
Chevil on sellest ka hea, et kui tahad ilma tuledeta sõita, siis kui 1 nõksu alla vajutad käsikat, on tuled kustunud ja saad liikuda.
Re: Outback 2015
Tegelikult oleks aastal 2017 normaalne, et sellised valikud on kasutaja poolt seadistavad keskkonsooli puutepaneelilt vms. Sama teema igasuguste pardakaameratega.
Subaru Outback 2,5 CVT MY13