diisel Outback
Re: diisel Outback
Kui ilm on kehv, siis saadad ilmataadile emaili? Foorum on arutluse, mitte mingi 100% kindla info hankimise koht. 2t õli või mingi kütuselisandi pärast on vägagi täpne probleemi kindlaks määramine, 5+. Lisaks ütlesin mina, et ma ei ole sellisest asjast veel kuulnud, et 2t õli oleks midagi rikkunud, mille alusel need arved mulle peaks saadetama? Ja üldse, kui sa ei viitsi, siis jäta kirjutamata.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: diisel Outback
Dpf-i elueapikendamise puhul ei ole seda 2-taktilist õli kõige parem mõte panna, sest ega kõik sellest jää ilusti sinna silindrite seintele määrima kahjuks. Põlemiseks ei ole ta tehtud, sellepärast ta puhtalt ka ei põle, ehe näide, kahetaktilised mootorrattad, kerge suitsuvine on alati taga. Paratamtult jääb osa sellest õlist dpfi.
Re: diisel Outback
imetabane arutelu!
Minu põgus "6 x ümber maakera" subarudiisli kogemus (sellest pool ilma ja pool DPFiga) näitab, et autotootja on auto tehases valmis ehitanud. Ja olulised kasutusjuhised kindalaekas olevasse raamatusse kirja pannud. Ainus, mida mu diiselautode kütusepaagi avast sisse on pistetud on suurte tanklate (Neste, Statoil, Olerex, Alexela) musta värvi püstolid kütuse tankimiseks. Mõlemad autod koos kõigi oma komponentidega on tänini elus ja täie tervise juures. Võibolla ilmneb erinevus läbisõitudel 250000 ja rohkem, kuid julgen väita, et kõige vähem kulub aega, raha ja närvirakke siis, kui vältida igasuguseid imerohtusid ja külaseppade salanippe. Eelnev ei kehti muidugi neile, kelle jaoks autoasjandus on põnev hobi millesse rõõmuga aega/raha panustatakse.
Siiralt usun et maksimaalse arvu muretuid kilomeetreid koos summaarselt soodsaima kilomeetrihinnaga saab igast autost kätte seda sihipäraselt kasutades ning nõuetekohaselt hooldades/tankides
Minu põgus "6 x ümber maakera" subarudiisli kogemus (sellest pool ilma ja pool DPFiga) näitab, et autotootja on auto tehases valmis ehitanud. Ja olulised kasutusjuhised kindalaekas olevasse raamatusse kirja pannud. Ainus, mida mu diiselautode kütusepaagi avast sisse on pistetud on suurte tanklate (Neste, Statoil, Olerex, Alexela) musta värvi püstolid kütuse tankimiseks. Mõlemad autod koos kõigi oma komponentidega on tänini elus ja täie tervise juures. Võibolla ilmneb erinevus läbisõitudel 250000 ja rohkem, kuid julgen väita, et kõige vähem kulub aega, raha ja närvirakke siis, kui vältida igasuguseid imerohtusid ja külaseppade salanippe. Eelnev ei kehti muidugi neile, kelle jaoks autoasjandus on põnev hobi millesse rõõmuga aega/raha panustatakse.
Siiralt usun et maksimaalse arvu muretuid kilomeetreid koos summaarselt soodsaima kilomeetrihinnaga saab igast autost kätte seda sihipäraselt kasutades ning nõuetekohaselt hooldades/tankides
Re: diisel Outback
mu kolleeg kulges 3 aastat algusaasta diisliga. ei pannud küll tähele, et stardis "sinist" andis.
kui talda, siis veits musta, kuid see on nende puhul tava.
kui talda, siis veits musta, kuid see on nende puhul tava.
Re: diisel Outback
Ega mul igal käivitamisel külmast peast sinist tule,vaid vahetevahel,nii umbes paar kolm korda kuus