TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
flatart
Postitusi: 1
Liitunud: T, 03 Apr 2018 21:23:20 +0300

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#16 Postitus Postitas flatart » T, 03 Apr 2018 22:09:24 +0300

Tervist, esmapostitus foorumisse.. Teemasse : auto mittetöötava tagakojamehega, küll outback 05 näol, aga pm. ju sama asi nagu foresteril- võtsin vana lahti ja puhastasin ära. Mootor toimib :D , AGA -
A : intervallil peatub kojamees klaasil nagu jumal juhatab, samas vahemik õige, st. puhastus-alast allapoole ei roni.
B : ON asendis puhastab nüüd mühinal, aga ei peatu nn. 0 asendis, peatub minu OFF asendisse keeramise hetkel, kus parajasti asub.

Töötava asja kokkupanemisel sai ilmselt suure plasthammaka asend erinev algsest, aga loogika ütles, et klemmid peaks teadma, mida teha ja millal.
Needsamad 3 klemmi sai veel hiljem veidi üles kangutatud paremaks kontaktiks, aga tulemus sama.

Teap kas tasub nt. akuklemmid tunniks maha võtta, et teatud tarkus ajudest eemaldada? Läbi luugi-kere 'vooliku' minevad juhtmed pealevaadates korras, tagatuled jms kõik toimivad OK ja asendusmootorit ei torma ostma, kuna mööndusega justkui toimib.
On äkki kogemusi-lahendusi?
manLegacy 2.0 85kw 1997 sedaan / maha kantud
autLegacy 2.0 260BHP TwinTurbo Bilstein 1996 estate UK-JDM /maha müüdud
autOutback 3.0R 180kw 2005 /asjakohane

enpysty
Postitusi: 41
Liitunud: P, 29 Mai 2016 18:22:51 +0300
Asukoht: Lääne Virumaa

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#17 Postitus Postitas enpysty » N, 20 Sept 2018 21:26:43 +0300

flatart kirjutas:Tervist, esmapostitus foorumisse.. Teemasse : auto mittetöötava tagakojamehega, küll outback 05 näol, aga pm. ju sama asi nagu foresteril- võtsin vana lahti ja puhastasin ära. Mootor toimib :D , AGA -
A : intervallil peatub kojamees klaasil nagu jumal juhatab, samas vahemik õige, st. puhastus-alast allapoole ei roni.
B : ON asendis puhastab nüüd mühinal, aga ei peatu nn. 0 asendis, peatub minu OFF asendisse keeramise hetkel, kus parajasti asub.

Töötava asja kokkupanemisel sai ilmselt suure plasthammaka asend erinev algsest, aga loogika ütles, et klemmid peaks teadma, mida teha ja millal.
Needsamad 3 klemmi sai veel hiljem veidi üles kangutatud paremaks kontaktiks, aga tulemus sama.

Teap kas tasub nt. akuklemmid tunniks maha võtta, et teatud tarkus ajudest eemaldada? Läbi luugi-kere 'vooliku' minevad juhtmed pealevaadates korras, tagatuled jms kõik toimivad OK ja asendusmootorit ei torma ostma, kuna mööndusega justkui toimib.
On äkki kogemusi-lahendusi?
Mul eelmisel talvel hakkas ka Outbackil kinni jääma vaikselt, kuigi kasutan kogu aeg. Kojameest aga kätte pole saanud siiani, küll leotanud ja tõmmitsatega mässanud, aga ei midagi. Mootori kiskusin lahti ja sees oli kõik ok, aga samamoodi pärast kokkupanekut ei peatu enam seal kus peaks, vaid suvalises kohas. Nüüd soojaga käib muidu ilusti ja kiirelt, aga talv tulemas, oleks vaja korda saada, saaks selle liikumisegi paika jälle. Hetkel laiutan käsi.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#18 Postitus Postitas BlackRabbit » E, 11 Mär 2019 17:48:29 +0300

Mul on nüüd eelmainitud remondist 5 aastat möödas ja töötab siiani laitmatult.
Kui see õige hetk maha magada on seda väga raske sealt klaasi küljest eemaldada.

Kasutaja avatar
Tubaru
Guru
Postitusi: 3540
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#19 Postitus Postitas Tubaru » E, 11 Mär 2019 21:54:46 +0300

Mul on see töö ees.. mõlemal autol :roll:
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

enpysty
Postitusi: 41
Liitunud: P, 29 Mai 2016 18:22:51 +0300
Asukoht: Lääne Virumaa

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#20 Postitus Postitas enpysty » E, 09 Nov 2020 23:30:00 +0300

Kas sellele vales kohas peatumisele on keegi vastuse leidnud? Mul peale väikest kõpitsemist ja tagasi kokkupanekut käib kas ühele poole liiga alla, või teisele poole, oleneb, kuidas selle hammaslati seal paika paneb. Kojamehe null-asend on ka kõrgemal kui enne ning kui sisse lülitan, siis kõigepealt käib 5cm allapoole misjärel õiges suunas. Kui on pideva pühkimise peal, siis käib maksimumini välja, kui intervalli peal, siis jääb iga kord liiga kõrgel seisma ja seejärel see eelmainitud nõks alla enne igat liigutust. Tund aega panin seda kokku-lahti ja üritasin paika saada, aga ei õnnestunud nii nagu peaks. Lõpuks panin kokku ja jäi nii nagu eelpool seletatud, vähemalt liigub. Sai see kahest erinevast kokku pandud, kuna ühel oli mootor läbi ja teisel suurel hammakal hambad maas. Oskab keegi mingit nõu anda?
2004 outbackiga tegu.

Puusepp
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 175
Liitunud: T, 19 Sept 2017 11:28:37 +0300

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#21 Postitus Postitas Puusepp » T, 10 Nov 2020 12:09:55 +0300

Kunagi kuskilt lugesin/nägin et null asendi pidi paika saama kui see hammaslatt nö kõige kaugemasse asendisse seadistada koos hammasrattaga. Vähemalt nii olen enda omad kõik paika ka keeranud.
Vajadusel saab tallinnas korra maha keerata enda oma ja avada, et näeksid kuidas on.

enpysty
Postitusi: 41
Liitunud: P, 29 Mai 2016 18:22:51 +0300
Asukoht: Lääne Virumaa

Re: TEE ISE: Tagumise kojamehe remont

#22 Postitus Postitas enpysty » T, 10 Nov 2020 22:00:28 +0300

Mul tegi nii, et ükskõik mis asendisse panin- peale süüte sisse keeramist liikus automaatselt nn. nullpunkti, mis iganes see sattus olema. Selles nullis olles oli suur hammakas lati lükanud peaaegu kõige kaugemasse asendisse- iga kord lükkas samasse asendisse, selle järgi siis panin paika enamvähem kojamehe asendi klaasil, kuna kojameest ma küljest ära ei saanud. Muidu olekski ok, aga see tobe 5cm allapoole liigutus iga kord kui lülitada häirib ning sellega seonduvalt on kojamehe null-asend liiga kõrgel.

Vasta