Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Tere!
Mainin siis algatuseks ära, et olen Subaru alal uus ja ei tunne neid väga. Soov on olnud ammu soetada omale ja nüüd siis sai see ka tehtud.
Masinaks on Subaru Forester XT SG 2.0 130kw 2002 aasta lõpp e uue kerega juba.
Probleem seisneb häirivas kobinas, mis kostub mootorist külmast peast. Kui auto käima panna, on pöörded ca 1700+ ja kobin üsna suur. Mõne sekundi möödudes vajutad korraks õrnalt pedaali, kukuvad pöörded ca 1200 peale ja kobin palju väiksem. Soojast peast peaaegu ei kuulegi. Milles võib probleem olla?
Suurimad tänud juba ette teadjamatele inimestele, kes abistada oskavad!
Mainin siis algatuseks ära, et olen Subaru alal uus ja ei tunne neid väga. Soov on olnud ammu soetada omale ja nüüd siis sai see ka tehtud.
Masinaks on Subaru Forester XT SG 2.0 130kw 2002 aasta lõpp e uue kerega juba.
Probleem seisneb häirivas kobinas, mis kostub mootorist külmast peast. Kui auto käima panna, on pöörded ca 1700+ ja kobin üsna suur. Mõne sekundi möödudes vajutad korraks õrnalt pedaali, kukuvad pöörded ca 1200 peale ja kobin palju väiksem. Soojast peast peaaegu ei kuulegi. Milles võib probleem olla?
Suurimad tänud juba ette teadjamatele inimestele, kes abistada oskavad!
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Tavalise külma bokseri hääl(nagu plagiseks?), vanemast peast. Otsingut kasutades teisedki selle hääle tähendust uurinud
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Ma ei ütleks, et see oleks tavaline bokseri hääl. Ma ei ole veel kuulnud, et ükski Subaru niimoodi külmalt käivituks ja sellist häält teeks + pöörded nii kõrgel oleksid.
Ma ei ole eriline spetsialist, aga täpselt selline tunne oleks, nagu ei toimuks alguses õlitust. Nii kui korra pedaali puutud, kukuvad pöörded alla normaalsesse asendisse ja see kõva kobin kaob. Soojast peast ei ole pm üldse midagi kuulda.
Ma ei ole eriline spetsialist, aga täpselt selline tunne oleks, nagu ei toimuks alguses õlitust. Nii kui korra pedaali puutud, kukuvad pöörded alla normaalsesse asendisse ja see kõva kobin kaob. Soojast peast ei ole pm üldse midagi kuulda.
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Subaru hoiabki külmalt käivitades pöördeid üsna kõrgel.Endine kirjutas:Ma ei ütleks, et see oleks tavaline bokseri hääl. Ma ei ole veel kuulnud, et ükski Subaru niimoodi külmalt käivituks ja sellist häält teeks + pöörded nii kõrgel oleksid.
Ma ei ole eriline spetsialist, aga täpselt selline tunne oleks, nagu ei toimuks alguses õlitust. Nii kui korra pedaali puutud, kukuvad pöörded alla normaalsesse asendisse ja see kõva kobin kaob. Soojast peast ei ole pm üldse midagi kuulda.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Kulunud kolvigrupp?
Edit: Sõbra 2.5 boxer tegi sinu kirjeldusele vastavat häält, põhjuseks kulunud kolvid.
Edit: Sõbra 2.5 boxer tegi sinu kirjeldusele vastavat häält, põhjuseks kulunud kolvid.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Olen kuulnud nüüd kolmelt inimeselt, et kulunud kolvidega võib tegemist olla küll. Tundub, et on kohe ees ootamas suurem remont
Masin on tegelikult sõitnud alles 214 000+ km ja uuena Eestist ostetud. Halvasti hoitud?
Oskaks keegi muidu öelda, millised võimalused mul oleksid? Läheb sisse miskine remontkomplekt v äkki kui juba siis miskine kangem kangem alumine osa?
Masin on tegelikult sõitnud alles 214 000+ km ja uuena Eestist ostetud. Halvasti hoitud?
Oskaks keegi muidu öelda, millised võimalused mul oleksid? Läheb sisse miskine remontkomplekt v äkki kui juba siis miskine kangem kangem alumine osa?
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Selle sõbra 2.5 (Outback) juures soovitati sõita, niikaua kui "kõrv" kannatab. Teadjamad võiks kommenteerida, kas kolviklobin vajab kiiret sekkumist või võib esialgu rahulikult edasi kulgeda ja raha koguda.Endine kirjutas:Olen kuulnud nüüd kolmelt inimeselt, et kulunud kolvidega võib tegemist olla küll. Tundub, et on kohe ees ootamas suurem remont
Masin on tegelikult sõitnud alles 214 000+ km ja uuena Eestist ostetud. Halvasti hoitud?
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Täiesti normaalne, seda ütles ka mu Mariines töötav sõber. Nad kõik üldjuhul teevad nii algul külmalt, mida suurem läbisõit, seda rohkem kolinat. Aga kaob jah mõne minuti möödudes ära - kui ei, siis võiks juba õli kontrollida ja edasi muretseda hullemate probleemide pärast
Samuti teeb ka mu 2.5 OB ja 3.0 Legacy ning sõbra 2.5 OB, ning mu ülemuse 2.0 Forester ja teisigi kliente kes mul käinud, külmalt käivitades samamoodi.
Kui see heli sul just imepäraselt hull ei ole, siis ma ei muretseks. Kui plaan ehitada, paarutada seda autot, siis tasuks ikke mootor ära teha lõpuks. Foorumikasutaja Tubaru vast targem konkreetselt Foresteride asjus.
Samuti teeb ka mu 2.5 OB ja 3.0 Legacy ning sõbra 2.5 OB, ning mu ülemuse 2.0 Forester ja teisigi kliente kes mul käinud, külmalt käivitades samamoodi.
Kui see heli sul just imepäraselt hull ei ole, siis ma ei muretseks. Kui plaan ehitada, paarutada seda autot, siis tasuks ikke mootor ära teha lõpuks. Foorumikasutaja Tubaru vast targem konkreetselt Foresteride asjus.
16 Outback Summit - Izzzzadaily. No, really...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
08 Legacy Spec-B 3.0AT... nope soz, MT now - Lil bit charged. Being forged... <-- Proekt´or sumtin´
05 Outback 2.5AT - Jäi lahjaks...
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Mul on 2 vana turbokat, impreza ja sama ajastu forester xt (2003), sõitnud on viimane 455000km eesti teid, külmalt kolvid kolisevad mõlemal ja kolisesid ka kunagistel vabalthingavatel, kuid vähem. Kolvikolin külmalt ei ole teema. Lase vähemalt 3min enne sõitmist tiksuda, ära gaasi talla, pöördeid hoiavad kõik variandid külmalt üle 1500rpm kindlasti, oleneb kui külm on. Need kolinad on kõik suhtelised, mõni ei kolise, mõni koliseb algusest pihta, kui muidu anomaaliaid ei eksisteeri siis sõida ja naerata. P.S subaru pole ainuke boxer, mis külmalt koliseb, isegi mu bmw mootorratas kolistab kolbe külmalt
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Suured tänud kaasvõitlejad! Lasin kuu aega tagasi õli ära vahetada masinal ja nüüd nädal tagasi kontrollikäigus vaatasin, et pool õli kadunud, kas see on normaalne v tuleb see ikkagi sellest, et alumine osa on väsinud? Kuu ajaga sõitnud ca 3000km ja pähe ei ole ta saanud.
Kas Foresterile sobiks 160kw wrx mootor, kui see vahele tõsta koos ajuga, ilma et peaks juhtmestikku vahetama hakkama?
Uurin kõikvõimalikke variante, et kui tõesti peaks aeg käes olema, siis tean mida otsima hakata ja tegema.
Originaali nagunii enam ei tahaks ja heameelega vaataks siis juba natukene võimsamat.
Kas Foresterile sobiks 160kw wrx mootor, kui see vahele tõsta koos ajuga, ilma et peaks juhtmestikku vahetama hakkama?
Uurin kõikvõimalikke variante, et kui tõesti peaks aeg käes olema, siis tean mida otsima hakata ja tegema.
Originaali nagunii enam ei tahaks ja heameelega vaataks siis juba natukene võimsamat.
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Kas kadunud on pool kogu õlist (ca 2,5L) või pool normist õlivardal (ca 0,5L)?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Õlivahetuse käigus läks sisse 4.5L õli. Kadunud on siiski õlivardal pool normist.
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Siis pole veel asi kõige hullem, aga hoia silma peal.
Võid ka proovida muud marki õli kasutada, mõnda kulubki rohkem.
Muidugi õli võib ka muul põhjusel kaduda, karterituulutus on korras?
Võid ka proovida muud marki õli kasutada, mõnda kulubki rohkem.
Muidugi õli võib ka muul põhjusel kaduda, karterituulutus on korras?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Keegi kusagil väitis, et forekal on teine surveaste (kõrgem). Lisaks ma ei tea, kas sul on, aga minu masin (2003) omab juba avcs'i ehk siis pöörab sisselaske nukkasid, mida wrx'id ei tee, lisaks on aju 32 bit nagu sti'del, wrx 16bit, juhul, kui on avcs, on juhtmestik vs wrx'ga täiesti teine, aju vahetus on täiesti mõtetu sellisel juhul, kadu nii kütusekulus kui sõidetavuses. Mõistlikum oleks mootor remontida või vahetada alumine ots ainult ära. Mariines maksab uus plokk ca 2300 eur...Subaru puhul 3000km ja pool liitrit õli, on igast asendist normaalne kadu ja mind ei häiriks.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Forester XT SG 2003 mootoris kobin?
Õliks kasutasin Mannol 5W40. Äkki peaks proovima midagi paksemat, nagu ma Mariinest kuulsin? Karterituulutuse lasen üle vaadata esimesel võimalusel.
Mootoripoole pealt siis tuleb ilmselt ikka lasta uued kolvid ja kepsud panna kangemad ja muudmoodi järgi aidata siis teda
Mootoripoole pealt siis tuleb ilmselt ikka lasta uued kolvid ja kepsud panna kangemad ja muudmoodi järgi aidata siis teda