ostuabi Forester 2.0 116kw 2007

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Vasta
Sõnum
Autor
Karel
Postitusi: 41
Liitunud: K, 31 Aug 2016 09:13:54 +0300

ostuabi Forester 2.0 116kw 2007

#1 Postitus Postitas Karel » P, 04 Sept 2016 19:04:58 +0300

Tere
Olen juba mõnda aega jälginud erinevaid subarusid, järjest rohkem tundub, et forester oleks sobilik valik.
Kuna uuema keremudeli peale hammas ei hakka siis vaataks kuni 2008 tootmises olnud autosid.
Silma jäänud hetkel:
http://www.auto24.ee/used/2327590

Uuel nädalal vaatan oma silmaga üle, kuid kuhu soovitade kontrolli viia? Millele erilist tähelepanu pöörata?
Tänud ette!

Kasutaja avatar
Buzzet
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 242
Liitunud: T, 11 Dets 2012 11:07:11 +0300
Asukoht: Saaremaa

Re: ostuabi Forester 2.0 116kw 2007

#2 Postitus Postitas Buzzet » P, 04 Sept 2016 22:29:34 +0300

Ainuke asi millele sellise kombinatsiooniga autole tähelepanu tasub pöörata on siin:
viewtopic.php?f=15&t=6775
Nimelt ei ole veel siiamaani ühtegi siukest kohanud, keda too "öhupumba" viga ei kollitaks. Midagi hullu see muidugi pole (sõitmist ei sega jne). Aga eks sa loe ülaltoodud teemast ise edasi :)
Tervitades Jürgen

Kasutaja avatar
vaska
Lumelendur
Postitusi: 3608
Liitunud: L, 08 Jaan 2005 05:19:28 +0300
Asukoht: Tallinn

Re: ostuabi Forester 2.0 116kw 2007

#3 Postitus Postitas vaska » P, 04 Sept 2016 23:10:45 +0300

Mul on my07 mahlapakk kepikastiga.

Kummutaks mõned müüdid ja looks mõned uued.
EGR-i välja progeda Hitachi ajuga siinmail keegi väga miskipärast ei oska. Mind EGR ei kiusa. Pigem P0420 võib külla tulla.
Turbokal saab lihtsalt, Denso aju.
Mingeid ägedaid mugavusfunktsioone ja CANBUS peal olevaid asju ei ole. 5 eurine OBD2 pulk on sama tark kui mõni kirvem Autocom vms, SSM3 ei jaksa nagunii osta ja softiuuendusteks tasub esinduses käia.
Lihtne mehaanika, ehkki mina vahetaks pidurid turboka omade vastu ära kui vähegi sõita meeldib. Trummel vs ketas siis taga.
Siduriga tasub ettevaatlik olla, seda siledaks lasta pole üldse raske.
Kütusekulu ei ole väike kui pedaali liigutada osatakse. Trassil 10 ei ole müüt, tellise liigutamine 110km/h evib mõningaid tagajärgi.
Plangul mahlapakil on H1 lähituled, turbokal ksenoonid - arusaadavalt tuleb tugevama valgusjõu eest tavapirnil lõivu anda nende vahetamisega - see aga nõuab päkapiku käsi või aku/õhuvõtja lahtikeeramist.
Istmed pole väga mugavad, võimaluse korral vaadata Impreza (alates WRX) omi asenduseks.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!

Vasta