Forester XT 2016
Forester XT 2016
Mõnda aastat pole omanud enam Subarut nüüd taas on mõtted, et tagasi tulla. Küsimus suurele ringile kui keegi omab mingit kogemust 2016a Forester XT'ga, mis hädad seda masinat kummitab või peaks ootama aastat 2017, kus tuleb ka mingid uuendused?
Re: Forester XT 2016
2016 omaga küll kogemust ei ole, aga 2015 aasta omaga praeguseks veidi üle aasta sõitnud umbes 25k kilomeetrit. Vahe peaks neil vist olema veidi erinevas esiotsas ja mõnedes lisades, a'la tagaistme soojendused ja roolisoojendus. Tehnilise poole pealt ühtegi muret ei ole olnud, sõidab ja toimetab hästi. Üks asi mis võibolla ära märkida - veojõukontrolli ei saa 100% maha võtta, nupp on küll olemas ja kui seda vajutad, siis ratta laseb küll ringi käima, aga kui natuke mingit külgees liikumist on siis kontrollid sekkuvad, seega talvisel ajal natuke saab saba liputada kui soovi on, aga tervet ringteed külg ees läbi ei võta. Raadiojaamad on ka aasta jooksul 2 korda mälust kustunud, aga nende tagasi seadmine võtab õnneks minuti aega. Kui millegi kindla kohta küsimusi on siis kirjuta, mõned xt foresteri teemad peaks ka foorumis olemas olema.
Re: Forester XT 2016
Kui 5-10 sek all hoida veojõukontrolli nuppu, kas siis ka ei võta külglibisemist maha? BMW'del see toimibantty11 kirjutas:2016 omaga küll kogemust ei ole, aga 2015 aasta omaga praeguseks veidi üle aasta sõitnud umbes 25k kilomeetrit. Vahe peaks neil vist olema veidi erinevas esiotsas ja mõnedes lisades, a'la tagaistme soojendused ja roolisoojendus. Tehnilise poole pealt ühtegi muret ei ole olnud, sõidab ja toimetab hästi. Üks asi mis võibolla ära märkida - veojõukontrolli ei saa 100% maha võtta, nupp on küll olemas ja kui seda vajutad, siis ratta laseb küll ringi käima, aga kui natuke mingit külgees liikumist on siis kontrollid sekkuvad, seega talvisel ajal natuke saab saba liputada kui soovi on, aga tervet ringteed külg ees läbi ei võta. Raadiojaamad on ka aasta jooksul 2 korda mälust kustunud, aga nende tagasi seadmine võtab õnneks minuti aega. Kui millegi kindla kohta küsimusi on siis kirjuta, mõned xt foresteri teemad peaks ka foorumis olemas olema.
Re: Forester XT 2016
See aitab ka toyota hilux'il.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Forester XT 2016
Ei, Subarul (Legacy, Outbackja Forester) ei toimi. WRX (STI) on veidi teistmoodi, nendel saab stabiilsuskontrolli ka maha.cccve kirjutas:Kui 5-10 sek all hoida veojõukontrolli nuppu, kas siis ka ei võta külglibisemist maha? BMW'del see toimib
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Forester XT 2016
Võid katsetada kapoti alt abs solenoidi kaitsme välja tõmbamist. Aga ma ei tea, kuidas cvt sellesse suhtub. 2009a diisel forekal sai nii igatahes abimehed talveunne saata.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Forester XT 2016
Sellega on välisinfo põhjal nii ja naa. CVT-ga on võibolla rohkem küsimusi aga probleem pidi vahel tekkima kaitsme tagasi panemisel ehk abimeeste talveunest äratamisel - veakood jääb mälusse (ühe XV video). Ehk vaja siis OBD-ga mässata või esindust külastada vea kustutamiseks. Pole ise proovinud, aga kuna garantii sai minu autol nüüd läbi, võiks isegi proovida. Ega see meeldiv ei ole, kui abimehed auto otseks ajavad, kui just külg ees oleks vaja sõita.Tubaru kirjutas:Võid katsetada kapoti alt abs solenoidi kaitsme välja tõmbamist. Aga ma ei tea, kuidas cvt sellesse suhtub. 2009a diisel forekal sai nii igatahes abimehed talveunne saata.
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Forester XT 2016
Kui veojõud maha võtta siis ESP sekkub ikkagi üsna vähe ning saab kõik küljetamised rõõmsalt tehtud, vähemalt 2012 Legacyga pole probleemi.
Korrigeerima hakkab alles siis, kui rooli nurk liiga suureks läheb ja pidurit puutud ning uuesti pähe annad aga niisama ta on suht tagasihoidlik ja otseselt ei sega.
Korrigeerima hakkab alles siis, kui rooli nurk liiga suureks läheb ja pidurit puutud ning uuesti pähe annad aga niisama ta on suht tagasihoidlik ja otseselt ei sega.
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Forester XT 2016
OBK 13 segab küll, niiet vähe pole. Kui saba libisema lased, on kogu aeg üks tagaratas pauguga lukus ja veojõu jagamine pekkis. Ainult sedasi saab, kui nii jõuliselt kõik rattad ringi lased, et süsteem enam asjast aru ei saa. Ei usu, et uuel mudelil midagi ESP osas teisiti oleks lahendatud.
Re: Forester XT 2016
Proovinud ei ole, aga eelmisel talvel uurisin netist selle kohta veidi rohkem, üks 2013 XV video suunas ka abs kaitsme poole, mis lukustab käigukangi park asendisse ja siis kruvikeerajaga vajutad miski jublaka alla ja laseb drive peale panna, aga proovimiseni ei jõudnudki. Kirjutasin autospiritisse ka selle kohta ühe veidi viisakama kirja, vastus tuli sealt selline:
Tere,
Kuna Teie auto puhul on tegemist automaatkäigukastiga,siis ei saa seda süsteemi kaitsme eemaldamisega
deaktiveerida kuna siis kaoks ära ka nelivedu.Ainuke võimalus ongi seda väljalülitus nuppu vajutades muuta süsteem vähemtundlikuks.
Ehk selle lahenduse osas andsin alla, praegu aga leidsin ühe uue variandi, mis just 2014+ foresteri peal peaks toimima, seotud ratta kiiruseanduriga: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ost45.html
Teadjamad mehed võivad kommenteerida
Edit: avastasin, et selle puhul on tegemist manuaaliga, seega cvt jaoks lahendus ei pruugi jällegi toimida
Tere,
Kuna Teie auto puhul on tegemist automaatkäigukastiga,siis ei saa seda süsteemi kaitsme eemaldamisega
deaktiveerida kuna siis kaoks ära ka nelivedu.Ainuke võimalus ongi seda väljalülitus nuppu vajutades muuta süsteem vähemtundlikuks.
Ehk selle lahenduse osas andsin alla, praegu aga leidsin ühe uue variandi, mis just 2014+ foresteri peal peaks toimima, seotud ratta kiiruseanduriga: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ost45.html
Teadjamad mehed võivad kommenteerida
Edit: avastasin, et selle puhul on tegemist manuaaliga, seega cvt jaoks lahendus ei pruugi jällegi toimida
Re: Forester XT 2016
Nende kontrollidega on see jama, et kui ta nn maha võtta ja pähe anda, siis segab ta küll tuntavalt alles siis, kui juba sõitmine väga aktiivne on, kuid sellega tuleb arvestada, et kettaid/klotse läheb nagu leiba. Sõidumõnust on ka ca pool läinud, see mis mõne jaoks on õrn sekkumine koguaeg, on mõne teise sõitja jaoks pidev debiilne sekkumine asjadesse kuhu pole vaja
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Forester XT 2016
Tahate hullata, siis ostke vanakooli subaru. Need uued saanid on loodud pereemadele ohutuks poeskäiguks.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
Re: Forester XT 2016
See ketaste-klotside minemise hirm on liialdatud. Võib-olla siis, kui ainult rajaautona kasutada. Subaru on selles osas väga öko: mul 130k kellal ja all tehase kettad-klotsid ning neid jagub veel. Ma ise muidugi pole eriline pidurdaja, pidur on kiiruse surm
Re: Forester XT 2016
Selle õrna sekkumise osas ma ei tee nalja, võibolla on aastate jooksul miskit muudetud ja on see ESP aktiivsemaks tehtud.Duster kirjutas:Nende kontrollidega on see jama, et kui ta nn maha võtta ja pähe anda, siis segab ta küll tuntavalt alles siis, kui juba sõitmine väga aktiivne on, kuid sellega tuleb arvestada, et kettaid/klotse läheb nagu leiba. Sõidumõnust on ka ca pool läinud, see mis mõne jaoks on õrn sekkumine koguaeg, on mõne teise sõitja jaoks pidev debiilne sekkumine asjadesse kuhu pole vaja
Uuel Aurisel näiteks hakib ikka väga räigelt igast asendist, vahet pole kas nupust on sees või väljas. Legacyl sekkub väga tagasihoidlikult ja saab piisavalt painutada
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Forester XT 2016
No mismoodi siis need maha saab.Pajata ikka lõppuni kui juba alustasid.Tarmo kirjutas:Ei, Subarul (Legacy, Outbackja Forester) ei toimi. WRX (STI) on veidi teistmoodi, nendel saab stabiilsuskontrolli ka maha.cccve kirjutas:Kui 5-10 sek all hoida veojõukontrolli nuppu, kas siis ka ei võta külglibisemist maha? BMW'del see toimib