Forester'iga seonduv.
Moderaatorid: vaska, Axxept
-
kbrs12
- Postitusi: 4
- Liitunud: T, 30 Jaan 2018 09:40:09 +0300
#1
Postitus
Postitas kbrs12 » T, 30 Jaan 2018 09:41:54 +0300
Tervist,
Olen soetamas oma esimest subarut ja praegu silmapiiril üks XT 2013a. Mida peaks silmas pidama selle soetamise? Mis on tema tüüpvead? Igasugune info uueletulijale teretulnud
Ette tänades,
kbrs
-
hannesp
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 347
- Liitunud: E, 19 Mär 2012 10:14:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#2
Postitus
Postitas hannesp » T, 30 Jaan 2018 10:15:24 +0300
Minul on 2014a XT ja ainus mure on seni olnud pagasiluugi amordid, mis olid õlist tühjaks jooksmas ja vahetati garantii korras välja. 55k km jooksul on korra ka esimesed pidurikettad välja vahetatud. Muud ei oska esile tuua. Kalla ja talla masin.
Forester XT 2014
-
kbrs12
- Postitusi: 4
- Liitunud: T, 30 Jaan 2018 09:40:09 +0300
#3
Postitus
Postitas kbrs12 » T, 30 Jaan 2018 12:34:55 +0300
hannesp kirjutas:Minul on 2014a XT ja ainus mure on seni olnud pagasiluugi amordid, mis olid õlist tühjaks jooksmas ja vahetati garantii korras välja. 55k km jooksul on korra ka esimesed pidurikettad välja vahetatud. Muud ei oska esile tuua. Kalla ja talla masin.
Oskad ka öelda, et mis vahemikku hooldused jäävad? Esinduses vist 400+ ja 120k oma mingi pea 1000 ?
-
hannesp
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 347
- Liitunud: E, 19 Mär 2012 10:14:28 +0300
- Asukoht: Tallinn
#4
Postitus
Postitas hannesp » T, 30 Jaan 2018 15:54:35 +0300
Viimati käisin novembris, kui aasta sai mööda eelmisest. Minu silmad sellel autol ilmselt 120k km hooldust ei näe, ls hetkel 55k kanti

ja sõidan alla 10k aastas. Viimane hooldus maksis 370 tuuri.
Forester XT 2014
-
MargusR
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 181
- Liitunud: L, 03 Juun 2017 22:22:52 +0300
- Asukoht: Rakvere
#5
Postitus
Postitas MargusR » T, 30 Jaan 2018 20:45:32 +0300
55 tuhat ja kettad ees läbi?See peab mingi praakpartii olema.
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
-
Duster
- Guru
- Postitusi: 1889
- Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
- Asukoht: kehra
#6
Postitus
Postitas Duster » T, 30 Jaan 2018 21:54:42 +0300
Oleneb ikka pidurdajast ka ja palju kontrollid möllavad, ise saan ketastega vanal xt'l 2 aastat ja umbes sama läbisõidu.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto

Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
-
Labida2ss
- Postitusi: 23
- Liitunud: N, 06 Okt 2016 17:16:01 +0300
#7
Postitus
Postitas Labida2ss » T, 30 Jaan 2018 22:02:55 +0300
kbrs12 kirjutas:hannesp kirjutas:Minul on 2014a XT ja ainus mure on seni olnud pagasiluugi amordid, mis olid õlist tühjaks jooksmas ja vahetati garantii korras välja. 55k km jooksul on korra ka esimesed pidurikettad välja vahetatud. Muud ei oska esile tuua. Kalla ja talla masin.
Oskad ka öelda, et mis vahemikku hooldused jäävad? Esinduses vist 400+ ja 120k oma mingi pea 1000 ?
Koos CVT mahla ja filtriga läks mul 850€ 120k Mariines.
-
Saba
- Subaruaff
- Postitusi: 91
- Liitunud: P, 19 Nov 2006 11:10:34 +0300
#8
Postitus
Postitas Saba » T, 30 Jaan 2018 23:05:24 +0300
75000km ja vahetatud kliimaradiaator. See alt servast kuidagi niimoodi kaitsmata, et sai kivi vms ja hakkas lekkima. Garantii korras sai uue tarkvara nii tagumise el luugi tarkvara ja vist cvt tarkvara, mis algul teatud hetkel teatud kiiruse juures mingeid imelikke hääli tegi ja ragistas. Muus osas oli igati hea ja tubli auto. Paadikäru vedas väga hästi ja kütusekulu oli ka suht mõistlik. Ainuke ebanormaalne asi on selle auto esiistmed. Nagu taburetil istuks. Istmed olid ka üheks suurimaks põhjuseks miks uueks autoks sama ei võtnud.
WRX STI 04' (ex)
Forester AT XT 09' (ex)
WRX 09' (ex)
STI Racing 11' (ex)
Forester AT XT 13' (ex)
Outback Summit 18´
WRX STI "Final Edition" 18´
-
kbrs12
- Postitusi: 4
- Liitunud: T, 30 Jaan 2018 09:40:09 +0300
#9
Postitus
Postitas kbrs12 » K, 31 Jaan 2018 09:02:52 +0300
Saba kirjutas:75000km ja vahetatud kliimaradiaator. See alt servast kuidagi niimoodi kaitsmata, et sai kivi vms ja hakkas lekkima. Garantii korras sai uue tarkvara nii tagumise el luugi tarkvara ja vist cvt tarkvara, mis algul teatud hetkel teatud kiiruse juures mingeid imelikke hääli tegi ja ragistas. Muus osas oli igati hea ja tubli auto. Paadikäru vedas väga hästi ja kütusekulu oli ka suht mõistlik. Ainuke ebanormaalne asi on selle auto esiistmed. Nagu taburetil istuks. Istmed olid ka üheks suurimaks põhjuseks miks uueks autoks sama ei võtnud.
Kas antud CVT tarkvara probleemi tasuks kohe küsida ostes või see oli ainult sinu masina spetsiifiline probleem?
Saba: mis see mõistlik kütusekulu on ka? Endalgi vaja paati vedada paar korda kuus

-
Saba
- Subaruaff
- Postitusi: 91
- Liitunud: P, 19 Nov 2006 11:10:34 +0300
#10
Postitus
Postitas Saba » K, 31 Jaan 2018 11:33:33 +0300
Ma arvan, et see oli konkreetselt minu auto teema. Aga lahendus oli kiire ja konkreetne. Kui see oleks ka Sulle huvi pakkuval autol, siis see oleks suht kindlasti üsna kohe avalduv...Mingil kiirusel auto nagu poleks suutnud otsustada mis "käiku" kasutada ja hakkas ragistama ja siis lülitas midagi. See oli kohe alguses ja peale tarkvara vahetust enam ei esinenud kordagi.
Mõistlik kütusekul - maanteel rahulikult sõites oli ca 7-7,2, linnavahel olenevalt liiklemisest 10,4-13, paati vedades (ca 1200kg) kuni 95km/h kütusekulu 9l/100km ja kui 120-130km/h siis 13l/100km. Kõik oleneb jala raskusest:)
WRX STI 04' (ex)
Forester AT XT 09' (ex)
WRX 09' (ex)
STI Racing 11' (ex)
Forester AT XT 13' (ex)
Outback Summit 18´
WRX STI "Final Edition" 18´
-
kbrs12
- Postitusi: 4
- Liitunud: T, 30 Jaan 2018 09:40:09 +0300
#11
Postitus
Postitas kbrs12 » K, 31 Jaan 2018 11:41:12 +0300
Saba kirjutas:Ma arvan, et see oli konkreetselt minu auto teema. Aga lahendus oli kiire ja konkreetne. Kui see oleks ka Sulle huvi pakkuval autol, siis see oleks suht kindlasti üsna kohe avalduv...Mingil kiirusel auto nagu poleks suutnud otsustada mis "käiku" kasutada ja hakkas ragistama ja siis lülitas midagi. See oli kohe alguses ja peale tarkvara vahetust enam ei esinenud kordagi.
Mõistlik kütusekul - maanteel rahulikult sõites oli ca 7-7,2, linnavahel olenevalt liiklemisest 10,4-13, paati vedades (ca 1200kg) kuni 95km/h kütusekulu 9l/100km ja kui 120-130km/h siis 13l/100km. Kõik oleneb jala raskusest:)
Okei, siis tundub pro. Hetkel huvipakkuvaga käisin proovikal ja veidi vajutades midagi imelikku ei toimunud. Okei siis täitsa ok kütusekulu tõesti. Mul endal hetke paat pea 2x kergem seega ei tohiks probleemi olla, praeguse autoga (sõiduauto) ka sinna 10.5L/100km kanti

aga piin on seda vedada.
Tea kas 2014a mudelil midagi peale suure arvutiekraani ka muutus? Valikus tegelikult üks aasta uuem aga kõvasti suurema läbisõiduga ka. Muud nagu peale selle suure displei ei märganud ja see ei tundu nagu piisav põhjus kuna BT mõlemal ja navi nagunii kasutan telefonis.
-
Raemees
- Postitusi: 8
- Liitunud: E, 09 Jaan 2017 23:38:13 +0300
#12
Postitus
Postitas Raemees » R, 09 Nov 2018 21:14:06 +0300
Minu omal sama keiss, garantii korras enne garantii lõppu vahetati esimesed pidurikettad ja tagumised luugi amordid.
Ls oli ka sinna 55000 kanti. Kellel pidurid tunduvad halvad ja näha on, et ketastel rant siis soovitan vahetada kettad, peale seda erinevus nagu ööö ja päev. Mul garantiitöö tegi Autospirit. Mariine viga ei leidnud miks pidurid halvad, vahetati mingi klapp pidurivõimu jooksval torul, koos toruga. Mootor muidugi 2.0 110kw
Mis puutub hoolduseid siis 60000km pealt lasin vahetada käigukastis õli, see läks maksma Hõbenooles ca 330Eur a vbl turbokaga kastid erinevad.
Subaru Forester `15 CVT
-
ahto85
- Postitusi: 48
- Liitunud: E, 19 Jaan 2015 14:52:46 +0300
- Asukoht: Pärnu
#13
Postitus
Postitas ahto85 » E, 25 Veebr 2019 14:11:03 +0300
Kuidas sellel autol müraga lood on? Jaapani autod tavaliselt üsna lärmaka salongiga. Kuskilt lugesin, et alates 2015a mudelitel on müraisolatsioon parem.
Lisaks paremale müraisolatsioonile on ka palju nägusam salong tänu moodsamale ekraanile ja just nende asjade pärast ka selline isend huvi pakubki aga kahjuks siis kui mina midagi ostma hakkan siis pole sellist autot saada.
See CVT käigukast teeb ka veidi murelikuks. Mida rohkem ma selle kohta uurin siis aina rohkem negatiivset selle töökindluse osas välja tuleb. Tean, et vaja kasti õigeaegselt hooldada aga kuidas siin omanikud sellega rahul on? Kas on esinenud kastiga probleeme? Kas XT on täpselt see sama kast kasutusel mis vabalthingava mootoriga masinal?
Siin üks artikkel ka käigukastide kohta:
https://tarbija24.postimees.ee/6517960/ ... ti-vajavad
-
Boot
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 224
- Liitunud: N, 04 Juun 2009 09:09:29 +0300
#14
Postitus
Postitas Boot » E, 25 Veebr 2019 23:46:44 +0300
ahto85 kirjutas:Kas XT on täpselt see sama kast kasutusel mis vabalthingava mootoriga masinal?
Netis leiduva info kohaselt on XT-l TR690 ja NA-l TR580