2003a Forester manu kasti probleem
2003a Forester manu kasti probleem
Tere!
2003a Forester XT 2.0turbo, 5k manu kastil läks maanteel 5.käik pauguga minema. Olen uue kasti otsingul, aga ei leia infot vana kohta. Googel'ist kõik tabelid läbi vaadatud.
Kood kastil: S4-TY755VN3AA.
Mootoriks autol Impreza 2.0 turbo, EJ20. Aastat ei tea.
Oskab keegi öelda, kas sobib mingi muu kast sellele autole?
Kui keeruline istutada 6k manu kast sinna?
Tänud ette!
2003a Forester XT 2.0turbo, 5k manu kastil läks maanteel 5.käik pauguga minema. Olen uue kasti otsingul, aga ei leia infot vana kohta. Googel'ist kõik tabelid läbi vaadatud.
Kood kastil: S4-TY755VN3AA.
Mootoriks autol Impreza 2.0 turbo, EJ20. Aastat ei tea.
Oskab keegi öelda, kas sobib mingi muu kast sellele autole?
Kui keeruline istutada 6k manu kast sinna?
Tänud ette!
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
Kuuesega kindlasti kardaan on teise mõõduga ja tagadiffer ka erineb.Kasti ja tagasilla differ peab olema ju sama arvuga.
Forester 2,0 110Kw SH
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Manuaalkast
Bensiin
Värvus:Must
2009
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
Pakkuda erinevaid 6 kasti konversioone, dccd, no dccd, spec c, 114.3 jne
SpongeRacing-Jaapani auto ning varuosade maaletooja.
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego
Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha.
Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha.
Viimati muutis kastan, N, 05 Sept 2019 17:40:11 +0300, muudetud 1 kord kokku.
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
ilma dccd taga differ on sama kardaanikinnitusega, mis r160. Ja need flantsid on omavahel vahetatavad (diffri küljes).kastan kirjutas:Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego
Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha. 100€ ja vii kast minema.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
Endal sai tehtud XT 05 forel kuuese swap. Alla läks 02sti kast ( non DCCD ).
Eesmised sti võllid istusid fore käändmikega 1:1, aga taga pidin kasutama wrx R160 diffrit, et jätta fore enda võllid külge. Reaalsuses saaks ka R180 diffri taha panna kui teha võllidega hybriid lahendust. Hybriid otstega ei pea ka taga fore enda käändmike vahetama suurte vastu.
STI kardaan istus mul ka ilusti ja ei olnud vaja midagi vahele panna flantsiks.
Eesmised sti võllid istusid fore käändmikega 1:1, aga taga pidin kasutama wrx R160 diffrit, et jätta fore enda võllid külge. Reaalsuses saaks ka R180 diffri taha panna kui teha võllidega hybriid lahendust. Hybriid otstega ei pea ka taga fore enda käändmike vahetama suurte vastu.
STI kardaan istus mul ka ilusti ja ei olnud vaja midagi vahele panna flantsiks.
Re: 2003a Forester manu kasti probleem
No vot. Mul DCCD kast ja ei teadnud et kuuestel seal vahet on. Algul saigi 3,9 ülekandega NA Impreza R160 flantsile uued augud puuritud ja toimis, kuniks satelliidid omast lollusest orbiidile saatsin. Siis läks R180 külge ja sai kombineeritud väike pidur suure käänakaga (puurisin pidurplekil keskava ja poldi augud sobivaks), selleks panin rummudeks esimese käänaka omad sest sinna istus väike ketas täpselt peale. Esimese võllid olid ipikkuselt ja nuudist identsed aga STI omad ikka pirakamad ja said külge pandud.
Driveshaft shop pakub seda hübriidvõlli, aga selle hinna juures teeks juba käänakate swapi.
Driveshaft shop pakub seda hübriidvõlli, aga selle hinna juures teeks juba käänakate swapi.