1. leht 1-st

2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: N, 22 Aug 2019 11:23:16 +0300
Postitas EQUES
Tere!
2003a Forester XT 2.0turbo, 5k manu kastil läks maanteel 5.käik pauguga minema. Olen uue kasti otsingul, aga ei leia infot vana kohta. Googel'ist kõik tabelid läbi vaadatud.
Kood kastil: S4-TY755VN3AA.
Mootoriks autol Impreza 2.0 turbo, EJ20. Aastat ei tea.

Oskab keegi öelda, kas sobib mingi muu kast sellele autole?
Kui keeruline istutada 6k manu kast sinna?

Tänud ette!

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: N, 22 Aug 2019 22:03:53 +0300
Postitas MargusR
Kuuesega kindlasti kardaan on teise mõõduga ja tagadiffer ka erineb.Kasti ja tagasilla differ peab olema ju sama arvuga.

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: R, 23 Aug 2019 09:22:22 +0300
Postitas Sponge
Pakkuda erinevaid 6 kasti konversioone, dccd, no dccd, spec c, 114.3 jne

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: K, 04 Sept 2019 10:46:37 +0300
Postitas kastan
Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha.

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: K, 04 Sept 2019 16:18:18 +0300
Postitas Tubaru
kastan kirjutas:Olles ise just selle läbi teinud, siis ainuõige lahendus on terve STI swap koos uute tagakäänakate ja piduritega. Muidu on ilge kombineerimine ja tulemus ikka pool kõva. 6k kardaan ei istu otse R160 külge, selleks otsi automaadi kardaan, seal kasti poolne ots sama mis 6k manul ja saba sobib R160 otsa. Lisaks vaja leida õige ülekandega R160 differ, seat Forekal on see Imprezast erinev. Neid lmõlemaid liigub u 100€ kandis, lisaks siis 6k kast ~1000€ + töö sest kasti tugi on Impreza/Forekas ka erinev kuid omavahel kombineeritav ja saab sobima. Kardaani tugilaager vajab samuti u20mm puksi kere ja toe vahele. R180 diffri poolteljed on teised ja ei istu Foreka käänakatesse. Foreka pidurid ja kässar ei sobi aga STI käänakatele. Ühesõnaga Lego :)

Kui viitsid jännata siis mul on puuduliku esimese käiguga 5k 2003a XT Forela kast riiulis. Kõik muu toimis kenasti ja oli vaikne. Ehk saad kahest ühe teha. 100€ ja vii kast minema.
ilma dccd taga differ on sama kardaanikinnitusega, mis r160. Ja need flantsid on omavahel vahetatavad (diffri küljes).

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: K, 04 Sept 2019 19:02:22 +0300
Postitas GJ321
Endal sai tehtud XT 05 forel kuuese swap. Alla läks 02sti kast ( non DCCD ).
Eesmised sti võllid istusid fore käändmikega 1:1, aga taga pidin kasutama wrx R160 diffrit, et jätta fore enda võllid külge. Reaalsuses saaks ka R180 diffri taha panna kui teha võllidega hybriid lahendust. Hybriid otstega ei pea ka taga fore enda käändmike vahetama suurte vastu.
STI kardaan istus mul ka ilusti ja ei olnud vaja midagi vahele panna flantsiks.

Re: 2003a Forester manu kasti probleem

Postitatud: K, 04 Sept 2019 20:11:45 +0300
Postitas kastan
No vot. Mul DCCD kast ja ei teadnud et kuuestel seal vahet on. Algul saigi 3,9 ülekandega NA Impreza R160 flantsile uued augud puuritud ja toimis, kuniks satelliidid omast lollusest orbiidile saatsin. Siis läks R180 külge ja sai kombineeritud väike pidur suure käänakaga (puurisin pidurplekil keskava ja poldi augud sobivaks), selleks panin rummudeks esimese käänaka omad sest sinna istus väike ketas täpselt peale. Esimese võllid olid ipikkuselt ja nuudist identsed aga STI omad ikka pirakamad ja said külge pandud.

Driveshaft shop pakub seda hübriidvõlli, aga selle hinna juures teeks juba käänakate swapi.