forester 2006 kütusetoru
forester 2006 kütusetoru
küsimus et kust saaks kütusetorusid osta
nimelt üks otsustas lekkima hakata
aga ei leia nagu kes kus müüks
kas on üldse neid müügil
või on kohtasi kes teevad või saab osta universaalseid torusi
nimelt üks otsustas lekkima hakata
aga ei leia nagu kes kus müüks
kas on üldse neid müügil
või on kohtasi kes teevad või saab osta universaalseid torusi
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Re: forester 2006 kütusetoru
Kas äkki siit https://www.motonet.ee/et/toode/222252/ ... u-8-mm-5-m
Ma ei tea muidugi, mis läbimõõt Foresteri torudel on. Põhja all esmapilgul paistavad üldse ainult voolikud.
Ma ei tea muidugi, mis läbimõõt Foresteri torudel on. Põhja all esmapilgul paistavad üldse ainult voolikud.
Re: forester 2006 kütusetoru
asi korras tänud
lahendasin ära nii et pumbast kuni salongini asendasin vastava kummivoolikuga mis on bensiinile mõeldud
lahendasin ära nii et pumbast kuni salongini asendasin vastava kummivoolikuga mis on bensiinile mõeldud
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Re: forester 2006 kütusetoru
Ei hakanud uut teemat tegema, küsimus ikka Foresteri kütusetoru kohta.
Kas teab keegi, milline peab olema metalltoru ots, mis läheb sellisesse liitmikku nagu pildil kollase toru küljes (liitmiku küljes olev voolik tuleb paagist/pumbast) ?
Kas on täiesti sirge toru või mingi kraega?
Probleem on täpselt sama, mis pildil - toru lekib liitmikust ülevaltpoolt.
Tahaks lihtlabasel kombel salongi mineva roostes toruotsa ära lõigata, siis jätkata toru mingi 8mm toruliitmikuga ja põhja all otsas kasutada jällegi sedasama vana originaalliitmikku.
Aga kas tavaline sirge 8mm toru sobib, et selliselt jätkata? Või peaks võtma romulast mõne subaru kapoti alt kraetatud otsaga torujupi ja tollega tegema jätkuosa?
Kas teab keegi, milline peab olema metalltoru ots, mis läheb sellisesse liitmikku nagu pildil kollase toru küljes (liitmiku küljes olev voolik tuleb paagist/pumbast) ?
Kas on täiesti sirge toru või mingi kraega?
Probleem on täpselt sama, mis pildil - toru lekib liitmikust ülevaltpoolt.
Tahaks lihtlabasel kombel salongi mineva roostes toruotsa ära lõigata, siis jätkata toru mingi 8mm toruliitmikuga ja põhja all otsas kasutada jällegi sedasama vana originaalliitmikku.
Aga kas tavaline sirge 8mm toru sobib, et selliselt jätkata? Või peaks võtma romulast mõne subaru kapoti alt kraetatud otsaga torujupi ja tollega tegema jätkuosa?
Re: forester 2006 kütusetoru
mina ei kasutanud neid ühendusi enam
kui ma ei eksi siis ikka oli kraega ots
aga mina lõikasin mingist maast toru maha tegin piduri valtsimis vahendiga teise otsa krae
ühendasin omavahel kummi vooliku ja topelt klambritega kokku ja toimib väga hästi
mina leiaksin kiirema ja lihtsama lahenduse vahetaks sellest otsast kuni paagini kummivoolikuga
ja kui on vaja kummivoolik kumki voolikuga ühendada siis vanast torust saaks teha ka vahe ühendus lüli
romulast ma kahtlustan et ei ole toru otsimine jätkusuutlik
kuna siis arvan et varsti kohe jälle sama probleemi ees
aga kui midagi täpsemalt soovid teada siis võta ühendust aitan hea meelega
kui ma ei eksi siis ikka oli kraega ots
aga mina lõikasin mingist maast toru maha tegin piduri valtsimis vahendiga teise otsa krae
ühendasin omavahel kummi vooliku ja topelt klambritega kokku ja toimib väga hästi
mina leiaksin kiirema ja lihtsama lahenduse vahetaks sellest otsast kuni paagini kummivoolikuga
ja kui on vaja kummivoolik kumki voolikuga ühendada siis vanast torust saaks teha ka vahe ühendus lüli
romulast ma kahtlustan et ei ole toru otsimine jätkusuutlik
kuna siis arvan et varsti kohe jälle sama probleemi ees
aga kui midagi täpsemalt soovid teada siis võta ühendust aitan hea meelega
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Re: forester 2006 kütusetoru
mina ei kasutanud neid ühendusi enam
kui ma ei eksi siis ikka oli kraega ots
aga mina lõikasin mingist maast toru maha tegin piduri valtsimis vahendiga teise otsa krae
ühendasin omavahel kummi vooliku ja topelt klambritega kokku ja toimib väga hästi
mina leiaksin kiirema ja lihtsama lahenduse vahetaks sellest otsast kuni paagini kummivoolikuga
ja kui on vaja kummivoolik kumki voolikuga ühendada siis vanast torust saaks teha ka vahe ühendus lüli
romulast ma kahtlustan et ei ole toru otsimine jätkusuutlik
kuna siis arvan et varsti kohe jälle sama probleemi ees
aga kui midagi täpsemalt soovid teada siis võta ühendust aitan hea meelega
kui ma ei eksi siis ikka oli kraega ots
aga mina lõikasin mingist maast toru maha tegin piduri valtsimis vahendiga teise otsa krae
ühendasin omavahel kummi vooliku ja topelt klambritega kokku ja toimib väga hästi
mina leiaksin kiirema ja lihtsama lahenduse vahetaks sellest otsast kuni paagini kummivoolikuga
ja kui on vaja kummivoolik kumki voolikuga ühendada siis vanast torust saaks teha ka vahe ühendus lüli
romulast ma kahtlustan et ei ole toru otsimine jätkusuutlik
kuna siis arvan et varsti kohe jälle sama probleemi ees
aga kui midagi täpsemalt soovid teada siis võta ühendust aitan hea meelega
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Re: forester 2006 kütusetoru
Okei, nüüd vist saan aru, mis osas ja kuidas sa vooliku asenduse tegid.
See võimaldab tõesti ühe jätkukoha vähem teha, kui ma plaanisin. Aga jäin kahtlema, kas õnnestub kätte saada seda originaalvoolikut pumbast kuni toruni - see läheb ju paagi kohalt läbi ja kas pole seal mingite klambritega kere külge kinnitatud? Ja pumbapoolne ühendus - kas see ei ole originaalis kah mitte nn kiirliitmik? Kas tavaline voolik läheb sinna lihtsasti peale koos klambritega ?
Seda, et toru otsa valtsimise ja kahekordse klambriga saab selle surve pidama - seda usun küll, aga ega seda ei soovitata
EDIT: Kas paagi poolel tekib midagi sellist ?
Siin muidugi vanem generatsioon ja näeb muidugi eriti halb välja see asi, ning tehtud ainult ühe klabriga.
See võimaldab tõesti ühe jätkukoha vähem teha, kui ma plaanisin. Aga jäin kahtlema, kas õnnestub kätte saada seda originaalvoolikut pumbast kuni toruni - see läheb ju paagi kohalt läbi ja kas pole seal mingite klambritega kere külge kinnitatud? Ja pumbapoolne ühendus - kas see ei ole originaalis kah mitte nn kiirliitmik? Kas tavaline voolik läheb sinna lihtsasti peale koos klambritega ?
Seda, et toru otsa valtsimise ja kahekordse klambriga saab selle surve pidama - seda usun küll, aga ega seda ei soovitata
EDIT: Kas paagi poolel tekib midagi sellist ?
Siin muidugi vanem generatsioon ja näeb muidugi eriti halb välja see asi, ning tehtud ainult ühe klabriga.
Re: forester 2006 kütusetoru
põhimõtteliselt jah
muidugi saab neid voolikuid ka ilusamini ja paremini sättida
aga kiirem ja lihtsam varjant
sest paagi maha võtmine on ikka päris keberniit küll
muidugi saab neid voolikuid ka ilusamini ja paremini sättida
aga kiirem ja lihtsam varjant
sest paagi maha võtmine on ikka päris keberniit küll
Subaru forester 2.5 turbo
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Chevy van 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
Re: forester 2006 kütusetoru
Sain selle kütusetoru ooperiga lõpuks ühele poole. Ei midagi keerulist, aga esimest korda tehes võttis ikka aega.
Tegin paagitoru ühenduse kõigepealt kah kahe lihtklambriga.
Uus voolik mahtus vana vooliku kõrvale ja oli võimalik paagi kohalt ja kõrvalt ajada ka põhja alla.
Aga kuigi see klambrikompott pidas rõhku küll, ei saanud sellega rahule jääda, sest lekke korral ei lõpetaks pump löömist ja lekkiv kütus võiks leida tee paagi pealt summuti peale.
Uue ühenduse tegin 8mm kiirliitega.
Põhja alt tõin vooliku jällegi salongi. Seal sai teha toruotsale korraliku valtsi ja vooliku vedada üle selle. Äärmisel juhul võib lekkima hakata, aga üle toruotsa voolik maha ei hüppa.
8mm kiirühendust võimalik saada Aliexpressist, aga leidsin ka kohapealt Stikke kaubandusest. https://diisel.ee/kategooria/kiiruhendused/
Tegin paagitoru ühenduse kõigepealt kah kahe lihtklambriga.
Uus voolik mahtus vana vooliku kõrvale ja oli võimalik paagi kohalt ja kõrvalt ajada ka põhja alla.
Aga kuigi see klambrikompott pidas rõhku küll, ei saanud sellega rahule jääda, sest lekke korral ei lõpetaks pump löömist ja lekkiv kütus võiks leida tee paagi pealt summuti peale.
Uue ühenduse tegin 8mm kiirliitega.
Põhja alt tõin vooliku jällegi salongi. Seal sai teha toruotsale korraliku valtsi ja vooliku vedada üle selle. Äärmisel juhul võib lekkima hakata, aga üle toruotsa voolik maha ei hüppa.
8mm kiirühendust võimalik saada Aliexpressist, aga leidsin ka kohapealt Stikke kaubandusest. https://diisel.ee/kategooria/kiiruhendused/