Karteri ja kkasti kaitsmed
Karteri ja kkasti kaitsmed
Terv.Kas keegi teab kust saaks krteri ja kkasti kaitsmeid koos paigaldusega?Ja mis see pull võiks maksta kokku.Tegu 2003a.foresteriga aut. 2.0T
Tere,
Vaata sinna www.karterikaitse.ee
Oma Foresterile tellisin sealt, panin terasest (alla 2kilo sain kätte ja alla). Täitsa OK
Vaata sinna www.karterikaitse.ee
Oma Foresterile tellisin sealt, panin terasest (alla 2kilo sain kätte ja alla). Täitsa OK
-
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 180
- Liitunud: L, 21 Apr 2007 18:17:11 +0300
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Võid veel vaadata http://www.koneskoauto.ee/
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Uuendan küll suhteliselt vana teemat, aga tahtsin nõu küsida.
Nimelt 2009 Foresterile tahaks metallist põhjakaitse paigaldada. Siit foorumist on aga silma jäänud, et metallist kaitsetel on küljepeal suur hulk tühja maad, kust igast jama mootori poole pääsema hakkab. Seega küsimus ongi, kas pigem oleks mõistlik soetada originaal põhjakaitse, millel küljed ka ilusti olemas, või ikkagi osta nt koneskost odavam variant ja siis olemasolevast plastik põhjakaitsest või millestki muust sinna neid ääri kuidagi kompunnida?
Nimelt 2009 Foresterile tahaks metallist põhjakaitse paigaldada. Siit foorumist on aga silma jäänud, et metallist kaitsetel on küljepeal suur hulk tühja maad, kust igast jama mootori poole pääsema hakkab. Seega küsimus ongi, kas pigem oleks mõistlik soetada originaal põhjakaitse, millel küljed ka ilusti olemas, või ikkagi osta nt koneskost odavam variant ja siis olemasolevast plastik põhjakaitsest või millestki muust sinna neid ääri kuidagi kompunnida?
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Kui on tugev mõte sellel kaitsel ja plaanis kuskil tõsiselt ronida, siis pane. Muus osas on originaal mõtekam (Loe: kaitseb mustuse ja pori eest, on voolujoonelisem ning esteetilisem)rasmus1 kirjutas:Uuendan küll suhteliselt vana teemat, aga tahtsin nõu küsida.
Nimelt 2009 Foresterile tahaks metallist põhjakaitse paigaldada. Siit foorumist on aga silma jäänud, et metallist kaitsetel on küljepeal suur hulk tühja maad, kust igast jama mootori poole pääsema hakkab. Seega küsimus ongi, kas pigem oleks mõistlik soetada originaal põhjakaitse, millel küljed ka ilusti olemas, või ikkagi osta nt koneskost odavam variant ja siis olemasolevast plastik põhjakaitsest või millestki muust sinna neid ääri kuidagi kompunnida?
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Mul on Metec'is tehtud, nemad said küll nii hakkama, et see läheb originaalplastiku peale ja kõik mis all seal jääb ka ilusti sinna. Foresterile tundub sama lahendus olema vähemalt niipalju kui sealt pildi pealt paistab.
http://www.metec.ee/ET/SUV/SUBARU/FORESTER/08-12/
http://www.metec.ee/ET/SUV/SUBARU/FORESTER/08-12/
MY09 STi
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Mina lasin ,vastavalt netist leitud joonistele , teha alumiiniumist (5mm) kaitse sellises kohas nagu http://www.astera.ee . Maksma läks 64.- ja kvaliteet on päris hea. Kaitse on oluliselt laiem kui poes müüdavad kaitsed. Paigaldasin muidugi ise.
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Olen selle "avatud külgede" probleemi oma SH foresteriga läbi käinud (100 euri tükk on süütepoolidel). Peale seda modisin selle üpris mõttetu metallkolaka ümber.
Reaalsus on see, et metallist põhjakaitsele SH foresteril ees normaalset kinnituskohta pole. Pannakse neid nö radiaatori "tala" (tundus õhukesest plekist asi olevat) külge.
Tubaru võib rääkida kuidas sellist "banaaniks" sõita
Ehk siis lühidalt minu silmis SH foresterile ilma lisa tala keevitamata mootoriKAITSET paigaldada ei saa.
Reaalsus on see, et metallist põhjakaitsele SH foresteril ees normaalset kinnituskohta pole. Pannakse neid nö radiaatori "tala" (tundus õhukesest plekist asi olevat) külge.
Tubaru võib rääkida kuidas sellist "banaaniks" sõita
Ehk siis lühidalt minu silmis SH foresterile ilma lisa tala keevitamata mootoriKAITSET paigaldada ei saa.
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Jep, üsna nutune olukord sealHMartin kirjutas:Olen selle "avatud külgede" probleemi oma SH foresteriga läbi käinud (100 euri tükk on süütepoolidel). Peale seda modisin selle üpris mõttetu metallkolaka ümber.
Reaalsus on see, et metallist põhjakaitsele SH foresteril ees normaalset kinnituskohta pole. Pannakse neid nö radiaatori "tala" (tundus õhukesest plekist asi olevat) külge.
Tubaru võib rääkida kuidas sellist "banaaniks" sõita
Ehk siis lühidalt minu silmis SH foresterile ilma lisa tala keevitamata mootoriKAITSET paigaldada ei saa.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Seal on tegu küll riisiplekiga, kuid olgem ausad, ega see damage seal pisem poleks olnud, kui antud kaitset poleks olnud. Olenevalt kuidas on kaitse tehtud ja millised kinnitused tehtud võib selle asja seal ikkagi tugevaks või tugevamaks saada, kui viimane originaalis on.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Tundub, et igatpidi keerukas värk see, aga mingit kaitset ikkagi tahaks. Eelmisel autol suutsin summuti katki teha ühe tee sees olnud kiviga, seda korrata enam ei tahaks. On keegi sinna ette mingi normaalsema kinnituse ka paigaldanud?
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Panen oma lahenduse siia teemasse ka üles.
Otsus langes lõpuks Koneskost pakutud variandile, hinnavahe on ikkagi piisav. Kuna külgesid lahtiselt ei tahtnud jätta ning olin netist ka näinud ühte varianti, kus originaal plasikust külje osad olid pärast tagasi pandud, siis mõte oligi seda teed minna. Kohapeal paigalduse käigus plaan natuke muutus ning lõpuks läks kogu originaal plastikust kaitse alla tagasi ehk metallist kaitse on mootorile lähemal ja plastist osa selle all, täies ulatuses.
Paigaldada sai originaal kinnituskohtade abil, vaja oli lihtsalt piisavalt pikkasid polte. Plastikust kaitsel tuli tagant osast juhi poolt natuke juppe vähemaks lõigata, seal olid mingid üles suunatud osad, mis surusid metallist eemale ja segasid. Need sai kergelt maha ja kaitse läks ilusti alla.
Esialgne metall kaitse:
Külgede avatus:
Plastikust kate metalli peal:
Konkeskos paigaldanud härra ütles, et tema pole varem selliselt seda teinud, on lihtsalt metall alla pandud. Nüüd igatahes nii ka proovitud ja külgede avatuse probleemi peaks selline variant igatahes lahendama. Hetkel mingeid kõrvalnähtusid ei tähelda.
Otsus langes lõpuks Koneskost pakutud variandile, hinnavahe on ikkagi piisav. Kuna külgesid lahtiselt ei tahtnud jätta ning olin netist ka näinud ühte varianti, kus originaal plasikust külje osad olid pärast tagasi pandud, siis mõte oligi seda teed minna. Kohapeal paigalduse käigus plaan natuke muutus ning lõpuks läks kogu originaal plastikust kaitse alla tagasi ehk metallist kaitse on mootorile lähemal ja plastist osa selle all, täies ulatuses.
Paigaldada sai originaal kinnituskohtade abil, vaja oli lihtsalt piisavalt pikkasid polte. Plastikust kaitsel tuli tagant osast juhi poolt natuke juppe vähemaks lõigata, seal olid mingid üles suunatud osad, mis surusid metallist eemale ja segasid. Need sai kergelt maha ja kaitse läks ilusti alla.
Esialgne metall kaitse:
Külgede avatus:
Plastikust kate metalli peal:
Konkeskos paigaldanud härra ütles, et tema pole varem selliselt seda teinud, on lihtsalt metall alla pandud. Nüüd igatahes nii ka proovitud ja külgede avatuse probleemi peaks selline variant igatahes lahendama. Hetkel mingeid kõrvalnähtusid ei tähelda.
Re: Karteri ja kkasti kaitsmed
Palju sellise "väänatud raua" väärtuseks nimetatakse?