Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Forester'iga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
kristjan128
Subaruaff
Postitusi: 76
Liitunud: L, 27 Okt 2012 23:21:49 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#16 Postitus Postitas kristjan128 » E, 15 Sept 2014 12:18:55 +0300

Minu omal, peale tagumise reguleervarda murdumist, keeras pooltuled jällegi liiga üles, seina peale lastes on täistuled tükkmaad madalamal. Ega eriti nad midagi ei ole kunagi valgustanud, praegu puulatvu ja ennem, kui hoob terve oli nägi ka vaid 5m kaugusele, sest näitasid liiga maha. Kõige sitemate pooltuledega auto üldse, millega kunagi sõitnud olen.

Kasutaja avatar
sulapekk
Guru
Postitusi: 1072
Liitunud: K, 17 Mai 2006 16:08:48 +0300
Asukoht: Tartu

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#17 Postitus Postitas sulapekk » E, 15 Sept 2014 14:21:00 +0300

kristjan128 kirjutas:Minu omal, peale tagumise reguleervarda murdumist, keeras pooltuled jällegi liiga üles, seina peale lastes on täistuled tükkmaad madalamal. Ega eriti nad midagi ei ole kunagi valgustanud, praegu puulatvu ja ennem, kui hoob terve oli nägi ka vaid 5m kaugusele, sest näitasid liiga maha. Kõige sitemate pooltuledega auto üldse, millega kunagi sõitnud olen.
Hmm, siis ilmselt ei ole piisavalt erinevaid masinaid kätte juhtunud. Ma olen nõus, et see on kõigi xenon tuledega Subaru'te probleem, et n.ö. tehasest on tuled liiga maha sätitud. Aga sellele saab väikese lisareguleerimisega abi. Ma ütleks, et ikka üle keskmise on Subaru'tel tuled - lihtsalt head pirnid peavad sees olema ja lisareguleerimine tehtud.
MY09 STi

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3549
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#18 Postitus Postitas Tubaru » E, 15 Sept 2014 15:01:19 +0300

Ma ei ole ka nõus väitega, et antud Foresteri tuled kusagilt otsast kehvad oleks.
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

HMartin
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: R, 21 Juun 2013 10:29:49 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#19 Postitus Postitas HMartin » E, 15 Sept 2014 17:38:00 +0300

Ma hetkel tegelen selle murega. Minu SH foresteril näitavad nad silma järgi liiga ülesse peale anduri kinni jäämist/kondi purunemist. Ma pole viitsinud sinna alla ronida(pole kohta kah hetkel). Õnneks lõuna osariikides pakutakse kasutatud korralikku juppi ala 30 euri eest.
Viisingi auto just roolilati taastamisse ja ühtlasi vahetatakse ka see tagumine andur ära(vajadusel ka esimene).
Vana palusin kenasti autosse jätta, et saaks tema hingeelu natuke uurida. Hiljem võin pilti sheerida...saab teiste mudelite anduritega võrrelda vms :)

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 907
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#20 Postitus Postitas HUNT113 » E, 15 Sept 2014 22:44:46 +0300

BlackRabbit kirjutas:
Tubaru kirjutas:Mu omal näiteks tagumist enam üldse pole küljes.
Ilmselt kuidagi välja programmeeritud enne minu aja arvamist.
Mis tähendab "Välja programmeeritud" ?
Mul reguleerib mootor tuled praegu nii maha, et pimedas sõitmine ei ole meeldiv.
Kas armatuuris ei peaks kollane märgutuli põlema hakkama, kui andurite või mootoritega mingi error on. Tööl Sharan küll sõimas ja ropendas igal käivitamisel, kui kurvituled streikisid.
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3549
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#21 Postitus Postitas Tubaru » E, 15 Sept 2014 22:54:38 +0300

Võimalik, et peaks, kuid mul on selle kohapealt rahu maajas. Samas ei ole ka lihtsalt pirn välja kisutud armatuurist, süüte sissekeeramisel süttib korraks tulede regulli tuli, nagu vaja.
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Kasutaja avatar
HUNT113
Guru
Postitusi: 907
Liitunud: R, 21 Jaan 2005 11:42:05 +0300
Asukoht: Tallinn-Mägi Eesti

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#22 Postitus Postitas HUNT113 » T, 16 Sept 2014 09:46:53 +0300

Tubaru kirjutas:Võimalik, et peaks, kuid mul on selle kohapealt rahu maajas. Samas ei ole ka lihtsalt pirn välja kisutud armatuurist, süüte sissekeeramisel süttib korraks tulede regulli tuli, nagu vaja.
No Sul jah, kui on ümber tehtud. Kui lihtsalt kont ära murdub ja tuled taevasse või vasta maad keeravad peaks ju tuluke märku andma või mis funktsioon sel lambikesel on?
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#23 Postitus Postitas BlackRabbit » T, 16 Sept 2014 15:57:58 +0300

Tubaru kirjutas:Ma ei ole ka nõus väitega, et antud Foresteri tuled kusagilt otsast kehvad oleks.
Outbacki tulede kõrval on need jah suisa suurepärased :), aga tegelikkuses on ikka palju parema valgustusega laternaid olemas.

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3549
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#24 Postitus Postitas Tubaru » N, 02 Okt 2014 16:09:10 +0300

Leidsin variandi, kuidas neid isereguleeruvaid ära lollitada:
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ts-393345/
(äkki viitsin mingi hetk eestikeelde ka ära tõlkida, et kõigile arusaadavam oleks)
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#25 Postitus Postitas BlackRabbit » N, 23 Okt 2014 14:52:19 +0300

Selle teema võiks ka Stickeriga üles panna!

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#26 Postitus Postitas BlackRabbit » N, 23 Okt 2014 15:03:42 +0300

tripp2 kirjutas:
tripp2 kirjutas:Praegu vana jupp küljest ära ja meistrimees aretab selle järgi uut. Kui külge saab, üritan pildid teha.
Pilt
Pilt


Kaks esimest pilti siis uuest jupist auto all ja viimane katkisest tükist. Uus lahendus pidi olema nüüd eluaegne :).
Meistrimeheks Lasnamäe Hitehist Risto (tel. 56465574), kellel kogemus päris mitme sellise aretise tegemisel. Kes veel endale sellist lahendust tahab, siis ta on nõus aitama.
[/quote]

Eelmainitud numbril sain kätte umbkeelse purjakil venelease, aga see selleks :)
Hitehis võib aja muidugi ka eraldi broneerida, kuid antud liigendid võiks sinna viies juba olemas olla.
Küsimus: Kus neid konte müüakse?
Võtaks kaasa ja laseks külge panna.

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#27 Postitus Postitas BlackRabbit » R, 24 Okt 2014 16:54:08 +0300

Ise küsin ise vastan:

Nende jubinate nimeks on vinkelšarniir.

Sobima peaks M5 või M6 (Hetkel täpsemalt öelda ei oska)

Würthi kataloogis olid täitsa olemas:
Kood M5: 0268-505 10
Kood M6: 0268-506 12

Ilmselt olemas ka Tööriistamarketis.
Kuna endal graaži hetkel ei ole siis koolitan Mustamäe Hitechi välja ja lasen neil teha :)

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3549
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#28 Postitus Postitas Tubaru » R, 24 Okt 2014 17:08:15 +0300

Huvitav, kui palju vastupidavust neil oleks stabikakontide näol?
"Aerodynamics are for people who can't build engines." —Enzo Ferrari
2007/XT->2008/2.0D->2007/XT->2005/H6 mt->2006/OBK 2.5at+04FSTI

Kasutaja avatar
BlackRabbit
Guru
Postitusi: 1253
Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#29 Postitus Postitas BlackRabbit » R, 24 Okt 2014 17:20:38 +0300

Tubaru kirjutas:Huvitav, kui palju vastupidavust neil oleks stabikakontide näol?
Kolinavabamad on kindlasti originaalid.
Tule reguleerimisel ei pea need ehk niipalju tööd tegema, et probleeme tekiks.

HMartin
Sõõrikujoonistaja
Postitusi: 137
Liitunud: R, 21 Juun 2013 10:29:49 +0300

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

#30 Postitus Postitas HMartin » R, 24 Okt 2014 17:47:44 +0300

Tegelikult oleks hea kui seal mingi kummilulla kaitseks peal oleks nagu stabikakondil. Siit ilmselt vastus ka Tubaru küsimusele.
Metall metalli vastu meie kliimas üleliia vastupidav ilmselt pole.
Samas olen ise liigelnud uniball vedrustusega juba pea 100k km eesti teedel(peamiselt asfalt ja suvi).
Proovi järgi saad teada :)
Mina igatahes käin poest läbi ja katsetan nood jupid andurite peal ära.

Tänud teema algatajale ja kaasamõtlejatele!


ps mõõdulindiga mõõtes on SH foresteril M5.

Vasta