2. leht 4-st

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 12:18:55 +0300
Postitas kristjan128
Minu omal, peale tagumise reguleervarda murdumist, keeras pooltuled jällegi liiga üles, seina peale lastes on täistuled tükkmaad madalamal. Ega eriti nad midagi ei ole kunagi valgustanud, praegu puulatvu ja ennem, kui hoob terve oli nägi ka vaid 5m kaugusele, sest näitasid liiga maha. Kõige sitemate pooltuledega auto üldse, millega kunagi sõitnud olen.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 14:21:00 +0300
Postitas sulapekk
kristjan128 kirjutas:Minu omal, peale tagumise reguleervarda murdumist, keeras pooltuled jällegi liiga üles, seina peale lastes on täistuled tükkmaad madalamal. Ega eriti nad midagi ei ole kunagi valgustanud, praegu puulatvu ja ennem, kui hoob terve oli nägi ka vaid 5m kaugusele, sest näitasid liiga maha. Kõige sitemate pooltuledega auto üldse, millega kunagi sõitnud olen.
Hmm, siis ilmselt ei ole piisavalt erinevaid masinaid kätte juhtunud. Ma olen nõus, et see on kõigi xenon tuledega Subaru'te probleem, et n.ö. tehasest on tuled liiga maha sätitud. Aga sellele saab väikese lisareguleerimisega abi. Ma ütleks, et ikka üle keskmise on Subaru'tel tuled - lihtsalt head pirnid peavad sees olema ja lisareguleerimine tehtud.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 15:01:19 +0300
Postitas Tubaru
Ma ei ole ka nõus väitega, et antud Foresteri tuled kusagilt otsast kehvad oleks.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 17:38:00 +0300
Postitas HMartin
Ma hetkel tegelen selle murega. Minu SH foresteril näitavad nad silma järgi liiga ülesse peale anduri kinni jäämist/kondi purunemist. Ma pole viitsinud sinna alla ronida(pole kohta kah hetkel). Õnneks lõuna osariikides pakutakse kasutatud korralikku juppi ala 30 euri eest.
Viisingi auto just roolilati taastamisse ja ühtlasi vahetatakse ka see tagumine andur ära(vajadusel ka esimene).
Vana palusin kenasti autosse jätta, et saaks tema hingeelu natuke uurida. Hiljem võin pilti sheerida...saab teiste mudelite anduritega võrrelda vms :)

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 22:44:46 +0300
Postitas HUNT113
BlackRabbit kirjutas:
Tubaru kirjutas:Mu omal näiteks tagumist enam üldse pole küljes.
Ilmselt kuidagi välja programmeeritud enne minu aja arvamist.
Mis tähendab "Välja programmeeritud" ?
Mul reguleerib mootor tuled praegu nii maha, et pimedas sõitmine ei ole meeldiv.
Kas armatuuris ei peaks kollane märgutuli põlema hakkama, kui andurite või mootoritega mingi error on. Tööl Sharan küll sõimas ja ropendas igal käivitamisel, kui kurvituled streikisid.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: E, 15 Sept 2014 22:54:38 +0300
Postitas Tubaru
Võimalik, et peaks, kuid mul on selle kohapealt rahu maajas. Samas ei ole ka lihtsalt pirn välja kisutud armatuurist, süüte sissekeeramisel süttib korraks tulede regulli tuli, nagu vaja.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: T, 16 Sept 2014 09:46:53 +0300
Postitas HUNT113
Tubaru kirjutas:Võimalik, et peaks, kuid mul on selle kohapealt rahu maajas. Samas ei ole ka lihtsalt pirn välja kisutud armatuurist, süüte sissekeeramisel süttib korraks tulede regulli tuli, nagu vaja.
No Sul jah, kui on ümber tehtud. Kui lihtsalt kont ära murdub ja tuled taevasse või vasta maad keeravad peaks ju tuluke märku andma või mis funktsioon sel lambikesel on?

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: T, 16 Sept 2014 15:57:58 +0300
Postitas BlackRabbit
Tubaru kirjutas:Ma ei ole ka nõus väitega, et antud Foresteri tuled kusagilt otsast kehvad oleks.
Outbacki tulede kõrval on need jah suisa suurepärased :), aga tegelikkuses on ikka palju parema valgustusega laternaid olemas.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: N, 02 Okt 2014 16:09:10 +0300
Postitas Tubaru
Leidsin variandi, kuidas neid isereguleeruvaid ära lollitada:
http://www.subaruforester.org/vbulletin ... ts-393345/
(äkki viitsin mingi hetk eestikeelde ka ära tõlkida, et kõigile arusaadavam oleks)

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: N, 23 Okt 2014 14:52:19 +0300
Postitas BlackRabbit
Selle teema võiks ka Stickeriga üles panna!

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: N, 23 Okt 2014 15:03:42 +0300
Postitas BlackRabbit
tripp2 kirjutas:
tripp2 kirjutas:Praegu vana jupp küljest ära ja meistrimees aretab selle järgi uut. Kui külge saab, üritan pildid teha.
Pilt
Pilt


Kaks esimest pilti siis uuest jupist auto all ja viimane katkisest tükist. Uus lahendus pidi olema nüüd eluaegne :).
Meistrimeheks Lasnamäe Hitehist Risto (tel. 56465574), kellel kogemus päris mitme sellise aretise tegemisel. Kes veel endale sellist lahendust tahab, siis ta on nõus aitama.
[/quote]

Eelmainitud numbril sain kätte umbkeelse purjakil venelease, aga see selleks :)
Hitehis võib aja muidugi ka eraldi broneerida, kuid antud liigendid võiks sinna viies juba olemas olla.
Küsimus: Kus neid konte müüakse?
Võtaks kaasa ja laseks külge panna.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: R, 24 Okt 2014 16:54:08 +0300
Postitas BlackRabbit
Ise küsin ise vastan:

Nende jubinate nimeks on vinkelšarniir.

Sobima peaks M5 või M6 (Hetkel täpsemalt öelda ei oska)

Würthi kataloogis olid täitsa olemas:
Kood M5: 0268-505 10
Kood M6: 0268-506 12

Ilmselt olemas ka Tööriistamarketis.
Kuna endal graaži hetkel ei ole siis koolitan Mustamäe Hitechi välja ja lasen neil teha :)

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: R, 24 Okt 2014 17:08:15 +0300
Postitas Tubaru
Huvitav, kui palju vastupidavust neil oleks stabikakontide näol?

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: R, 24 Okt 2014 17:20:38 +0300
Postitas BlackRabbit
Tubaru kirjutas:Huvitav, kui palju vastupidavust neil oleks stabikakontide näol?
Kolinavabamad on kindlasti originaalid.
Tule reguleerimisel ei pea need ehk niipalju tööd tegema, et probleeme tekiks.

Re: Xenoni tagumine reguleerimis"kont"

Postitatud: R, 24 Okt 2014 17:47:44 +0300
Postitas HMartin
Tegelikult oleks hea kui seal mingi kummilulla kaitseks peal oleks nagu stabikakondil. Siit ilmselt vastus ka Tubaru küsimusele.
Metall metalli vastu meie kliimas üleliia vastupidav ilmselt pole.
Samas olen ise liigelnud uniball vedrustusega juba pea 100k km eesti teedel(peamiselt asfalt ja suvi).
Proovi järgi saad teada :)
Mina igatahes käin poest läbi ja katsetan nood jupid andurite peal ära.

Tänud teema algatajale ja kaasamõtlejatele!


ps mõõdulindiga mõõtes on SH foresteril M5.