Diiselmootor kakub
Re: Diiselmootor kakub
Kas probleem sai lahenduse?
Miskit sarnast 2012 diisel Outbackiga: hakkab kakkuma 1700-2000rpm kui koormus sujuvalt suureneb - tee viib mäkke.
Auto sõitnud 20k ja uuena seda häda polnud.
Miskit sarnast 2012 diisel Outbackiga: hakkab kakkuma 1700-2000rpm kui koormus sujuvalt suureneb - tee viib mäkke.
Auto sõitnud 20k ja uuena seda häda polnud.
OB 20112 2.0D
Re: Diiselmootor kakub
See auto on praegu ka uus! Garantii=esindusRogerW kirjutas:Kas probleem sai lahenduse?
Miskit sarnast 2012 diisel Outbackiga: hakkab kakkuma 1700-2000rpm kui koormus sujuvalt suureneb - tee viib mäkke.
Auto sõitnud 20k ja uuena seda häda polnud.
Re: Diiselmootor kakub
Loomulikult olen juba pöördunud, aga selget viga pole suudetud leida. Kahtlustati turbo ja DPF'i tahmaga ummistamist - võeti turbo maha ja puhastati ning ka DPF põletati igaks juhuks manuaalselt tühjaks. See kõik ei aidanud.
OB 20112 2.0D
Re: Diiselmootor kakub
Las Härrad otsivad edasi, kasvõi kuni mootori väljavahetamiseni. Kui siit aga keegi oskab mõne põhjuse välja tuua, soodustaks see kindlasti edasist töökäiku ja ajakulu!
Re: Diiselmootor kakub
Pole pikalt uuendanud teemat mille ise püsti pistsin.
Minu MY08 diiselforekas sai lahenduse Nipponautos. Turbolabad olid kinni kiilunud. Peale seda tööd võin südamerahuga jälgida kuidas pöörded kerkivad ilma probleemita, miski ei kaku ega "hüppa". Tänud Nipponautole
Minu MY08 diiselforekas sai lahenduse Nipponautos. Turbolabad olid kinni kiilunud. Peale seda tööd võin südamerahuga jälgida kuidas pöörded kerkivad ilma probleemita, miski ei kaku ega "hüppa". Tänud Nipponautole
Re: Diiselmootor kakub
Tere sedrikv! Tahtsingi just huvi tunda, kas mure leidis lahenduse, kuna enda sama aastakäigu masin käitub aeg-ajalt väga sarnaselt. Mis suurusjärku tööde summa jäi Nipponautos?
Re: Diiselmootor kakub
Minu mure 2012 diisel Outback'ga lahenes.
Lahendus on on hoia pöörded üle 2000rpm! Seega linnas sõites on ainult kolm käiku ja Eesti maanteedel pole põhjust kuuendat käiku üldse kasutada
Soovitan diisliomanikel läbi lugeda järgnev dokument:
http://www.chiptuning.com.au/wp-content ... advice.pdf
See on Subaru Australia poolt välja antud dokument Subaru 2.0 diisli DPF kohta - selatab mõndagi.
Lahendus on on hoia pöörded üle 2000rpm! Seega linnas sõites on ainult kolm käiku ja Eesti maanteedel pole põhjust kuuendat käiku üldse kasutada
Soovitan diisliomanikel läbi lugeda järgnev dokument:
http://www.chiptuning.com.au/wp-content ... advice.pdf
See on Subaru Australia poolt välja antud dokument Subaru 2.0 diisli DPF kohta - selatab mõndagi.
OB 20112 2.0D
- Tarmo
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 192
- Liitunud: K, 25 Sept 2013 16:57:41 +0300
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
- Kontakt:
Re: Diiselmootor kakub
Mulle tundub, et see on tegelikult veidi jabur lähenemine ehk tegeleme tagajärgedega, mitte põhjusega. Mulle näiteks tundub arusaamatu, et miks ei võiks DPF puhastamise kohta tulla ekraanile kiri "DPF tahab puhastamist" ja linnakodanikust autoomanik (kes on kasutusjuhendi pähe õppinud ;o) käib seepeale maanteel veidi tuulutamas. Ja kuni järgmise korrani võib mootoril ka veidi alla 2000rpm sõita. Põhjustega tegelemiseks peaks aga DPF-omanikud (üla maailma) esindustele oma probleemidega niipalju pinda käima, et insenerid tehases jälle mõtlema hakkaksid.RogerW kirjutas:Minu mure 2012 diisel Outback'ga lahenes.
Lahendus on on hoia pöörded üle 2000rpm! Seega linnas sõites on ainult kolm käiku ja Eesti maanteedel pole põhjust kuuendat käiku üldse kasutada
Legacy TD 2013
Focus RS 2018
Focus RS 2018
Re: Diiselmootor kakub
Minu OB 2012 probleem ei olnud otseselt DPF, pigem oli probleem üldine tahmumine - silindrid, klapid,turbo. Ka DPF hakkas suht tihti põletamisi ette võtma, seda isegi kui sõitsin Eesti ühest otsat teise.
Sõites pööretel üle 2000rpm tahmab mootor vähem ja toimub ka parem isepuhastumine - tahm põleb ära. Loomulikult on see mõneti mootori disaini probleem.
Pole oma silmaga näinud, aga uus automaadiga diisel peaks juba ise üritama pöördeid optimaalsna hoida - 2000rpm ja üle. Ehk oskab mõne uues automaadiga diisli omanik kommenteerida.
Sõites pööretel üle 2000rpm tahmab mootor vähem ja toimub ka parem isepuhastumine - tahm põleb ära. Loomulikult on see mõneti mootori disaini probleem.
Pole oma silmaga näinud, aga uus automaadiga diisel peaks juba ise üritama pöördeid optimaalsna hoida - 2000rpm ja üle. Ehk oskab mõne uues automaadiga diisli omanik kommenteerida.
OB 20112 2.0D
Re: Diiselmootor kakub
Hetkel oskan peast öelda, et kruiisimisel hoitakse pöördeid siiski alla 2000. Seda eeldusel, et mootor on soe. Külma mootoriga on pöörded 2000 peal ja enamgi. Automaadi eelis on ehk ka see, et väiksemagi gaasivajutuse juures tõusevad pöörded hetkega 2200+ peale. Manuaali mehed ehk sõidavad rohkem väände arvelt ja vahetavad käike juba enne kui 2000 kätte saavad? Andmata niimodi mootorile kordagi võimalust põletusega tegeleda.RogerW kirjutas:Pole oma silmaga näinud, aga uus automaadiga diisel peaks juba ise üritama pöördeid optimaalsna hoida - 2000rpm ja üle. Ehk oskab mõne uues automaadiga diisli omanik kommenteerida.
Subaru Outback 2.0D CVT
Re: Diiselmootor kakub
Mis vääne see alla 2000 sel mootori on? Alla 1600 ei toimu mitte midagi - tee või uks lahti ja lükka jalaga hoogu juurde. 1600-st hakkab midagi toimuma ja 2000 piirimail läheb juba lõbusamaks. Linnas on paras 2. käiguga sõita ja pikematel sirgetel jõuab ka 3. sisse panna. Ahjaa, tegelik kiirus 40-45 km/h on teise käiguga 2500 rpm ja 3. käiguga 1400
Kõik asjad saab õigeks, kui korrutada sobiva koefitsendiga.