Diiselmootor kakub
Diiselmootor kakub
08MY diislil avaldub veider käitumine. Kiirendades hakkab mootor ca 2500+ rpm juures kakkuma nagu ei saaks kütust kätte ja selline tunne tekib nagu miski vajutaks vahelduvalt piduripedaali (kuigi mina seda ei tee). Jõnksutab. Aegalselt kiirendades saab pöörded isegi 3000 lasta kuid sealt edasi on ikka sama. Õigupoolest eeldan nii sest pole kunagi selle jõnksutamise pärast nii kõrgele pööretele jõudnudki.
Teine teema on kiirendades gaasipedaali vabastades tekitab miski veidrat häält nagu inimene hingaks hästi järsult sisse, selline metalne hääl.
Masin on esinduses käinud kuid sealt öeldi et vigu arvuti ei näita ja kõik peaks olema korras. Kas see ongi nii et diisli pöördeid üle 2500 ei peagi saama?
VÕib olla ongi normaalne ja lihtsalt reageerin üle? Mida kogenenumad arvavad? Miski hakkab otsi andma?
Teine teema on kiirendades gaasipedaali vabastades tekitab miski veidrat häält nagu inimene hingaks hästi järsult sisse, selline metalne hääl.
Masin on esinduses käinud kuid sealt öeldi et vigu arvuti ei näita ja kõik peaks olema korras. Kas see ongi nii et diisli pöördeid üle 2500 ei peagi saama?
VÕib olla ongi normaalne ja lihtsalt reageerin üle? Mida kogenenumad arvavad? Miski hakkab otsi andma?
Re: Diiselmootor kakub
pöördusid vist valesse esindusse, küsi Mariinest.
se on sõitnud diisli tavaline probleem.
se on sõitnud diisli tavaline probleem.
Re: Diiselmootor kakub
Masin on sõitnud jah 100k. Siiani olen käinud Aspiritis. Peab siis vahetama ...
Re: Diiselmootor kakub
Kahtlustaks egr klapi viga, kuni 4000rpm peab ta ikka isuga kiirendama...
Katkuda võib ka august kütusetrassis või umbes filtrist või äkki isegi umbes dpf'ist.
Katkuda võib ka august kütusetrassis või umbes filtrist või äkki isegi umbes dpf'ist.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Diiselmootor kakub
Kas seda vaakumklappi puhastada ei anna? Esindus pakkus selle vahetust kuid pidi kallis lõbu olema - üle 250 euri ikka. Ma ei ole küll seda meelt et peaks tänapäevase auto juures kõike ise tegema aga kui käed töötavad ja protsess pole keeruline leiab sellele rahale hoopis parema kasutuse...
Re: Diiselmootor kakub
Kui oled Tallinna inimene siis Margus Nippon Autost viitsib ehk kaasa mõelda teemal ja suudab ka pädeva lahenduse välja pakkuda.
Kontaktid leiad: http://nipponauto.ee/
Kontaktid leiad: http://nipponauto.ee/
19' Outback Summit
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
16' Forester XT
12' Legacy UA 2.5
06' Forester XT 5MT
01' Outback H6
01' Legacy 2.5 Limited
Re: Diiselmootor kakub
Egr klapi saad väga suure tõenäosusega ise ära puhastada. Variant 2 on see, et ta pole vaakumiga vaid servomootoriga ja kui see küpse on, siis on väga suure tõenäosusega surnud (enda diisel toyol oli egr viga, puhastasin ära kuid kottigi kasu polnud, sai servo takistused mõõdetud ning avastasin ühe murdunud pinni, kiskusin ka tolle servo laiali ning jootsin klemmi tagasi, on töödanud probleemideta peale tegemist 45t km)
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Diiselmootor kakub
Sai siis Nipponautos ära käidud nagu mart050 soovitas. Diagnostika näitas et ilmselt on turbo labad kinni kiilunud ja see tekitabki "hinge kinnijäämise" suurematel pööretel kuna turbo on muudetava geomeetriaga. Osaliselt võib süüdistada müüdavat kütust. Edasine siis turbo mahavõtt ja puhtaks söövitamine.
Re: Diiselmootor kakub
Kas auto on algusest peale ühe omaniku kasutuses olnud? Mis sõidustiiliga on sõidetud, palju tavaliselt on auto tühikäigul kohapeal tiksunud?
Re: Diiselmootor kakub
Auto on minu käes olnud kogu aeg - 1 omanik. Esimesed kolm aastat sõitsin L-Euroopas (kuni 2011). Kohapeal pole eriti tiksunud. Sõidustiil ... kiirteedel sõitsin nagu lubatud oli, vahest kiiremini. Linnas eriti ringi ei sõitnud. Oli pikki otsi (500 km) reeglina üle nädala mingi pikem 150+ km.
Seal probleeme mingeid ei ilmnenud ei turbo ega DPF-ga. Enamus muresid kodupinnal miskipärast. Siin reeglina linnas, vahetevahel ka 120km otsad. Sõites üritan pöördeid üle 2k hoida. Muidu on dünaamika jube uimane.
Aspiritis (kus hoolduses käisin kogu aeg) öeldi mulle teisel külastusel DPF pärast et ostsin vale auto (tegelane kes istus A. Arikase vasakul käel).
Seal probleeme mingeid ei ilmnenud ei turbo ega DPF-ga. Enamus muresid kodupinnal miskipärast. Siin reeglina linnas, vahetevahel ka 120km otsad. Sõites üritan pöördeid üle 2k hoida. Muidu on dünaamika jube uimane.
Aspiritis (kus hoolduses käisin kogu aeg) öeldi mulle teisel külastusel DPF pärast et ostsin vale auto (tegelane kes istus A. Arikase vasakul käel).
Re: Diiselmootor kakub
Kodumaa kütus siis ehk tõesti.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Diiselmootor kakub
Sõiduga tundub sul kõik korras olevat ja egr klappi küll rohkem ei kahtlustaks, sest see tekitab probleeme just lühikeste linnaotsade tulemusena kus väljalase ja mootor normaalse töötemperatuurini ei jõua.sedrikv kirjutas:Auto on minu käes olnud kogu aeg - 1 omanik. Esimesed kolm aastat sõitsin L-Euroopas (kuni 2011). Kohapeal pole eriti tiksunud. Sõidustiil ... kiirteedel sõitsin nagu lubatud oli, vahest kiiremini. Linnas eriti ringi ei sõitnud. Oli pikki otsi (500 km) reeglina üle nädala mingi pikem 150+ km.
Seal probleeme mingeid ei ilmnenud ei turbo ega DPF-ga. Enamus muresid kodupinnal miskipärast. Siin reeglina linnas, vahetevahel ka 120km otsad. Sõites üritan pöördeid üle 2k hoida. Muidu on dünaamika jube uimane.
Aspiritis (kus hoolduses käisin kogu aeg) öeldi mulle teisel külastusel DPF pärast et ostsin vale auto (tegelane kes istus A. Arikase vasakul käel).
See turboprobleem oleks minu jaoks küll esmakordne kuulda ja see viitab tavaliselt ainult kehvale kütusele. (Taimeõliga sõites õnnestus uue Golfi turbolabad juba 10000km ära rikkuda "Autobild") Samas on Eesti diislit laborites testitud ja ikka ja jälle tõestatakse, et meie kütus on igati tasemel.
Võta siis kinni kust si..a saab...
Re: Diiselmootor kakub
See turbolabade teema ei ole midagi uut, paljudel geoga masinatel on seda muret olnud. Egr võib ikkagi ka vigast panna ja töötab ta nii külmalt kui kuumalt, niiet vahet eriti pole kas tegu on pikemate või lühemate sõitudega. Kui turbo juba nagunii lahti kistakse, siis oleks tark samamoodi talitleda ka egr'iga. Meie küte on kehva, tean üht toyotat, millel vahetati pihustid uute vastu välja ning 60kkm ja jälle 2tk peetis, tankis alekselast.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Diiselmootor kakub
Tankinud olen kogu aeg vaid Statoilis. Teenindused kõik vaid esinduses tehtud ja ise midagi putitanud pole ega "paremaks". Forester.org foorumit sirvides ei ole sarnast teemat üles leidnud. DPF küll ja see ei tundu eestimaise päritoluga olema kuigi tal võib kohalikke "nüansse" olla. Antud juhtumi probleem ongi selles et reeglina ei saa pöördeid kiirelt 3k-ni välja lasta, enne seda on ammu illegaalsed kiirused käes ja mütsinokk tagurpidi kui see nokaga üldse juhtub olema. Kiirteel ei ole samuti vaja kiireid põikeid teha ja ega saagi. Rahulikult 140 150 vahel sõites ei tule pähegi et midagi kuskil viga on sest kakkuma hakkab alles siis kui julmalt lapatsit anda. Ilmselt puudub mul ka vaprus et lasta konkreetne isend pööretelt piirajasse või isegi 4k välja - tundub et lendab kohe laiali ja hakkab poldisadu ... Aga küllap Nipponauto spetsid lahkavad asja ja siis saab ka testi teha. Enivei, foorumi nõu on kuulda võetud
-
- Subaruaff
- Postitusi: 52
- Liitunud: N, 07 Veebr 2008 20:55:29 +0300
Re: Diiselmootor kakub
Just oli analoogne juhtum ühe diisel Foresteriga mille ls oli 125000 km. Turbo labad olid kinni, neid saime liikuma. lisaks kalibreerisime pihustid, kütuse pumpa ja egri. Nüüd mootor töötab palju pehmemalt ja kiirendus on ka korras.