Ilmselt oled järeldustega õigel teel, aga pead ei julge anda. Nii uusi isendeid just väga palju lahatud ei ole su õnnetuseks.Andy kirjutas:Mingid salapärased plastikkõrvakesed, mis on vale käsitlemise korral kerged purunema ...?!
Forester MY13
Re: Forester MY13
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Forester MY13
Sai ka ükspäev proovitud Forester XT.
Üldiselt jättis väga positiivse mulje. Hea lihtne sõita, linnavahel meeldis enim I reziim, sai sujuvalt, ent märkamatult kiiresti fooride tagant minema. Sport asend oli natuke liiga tõmblev mulle, võimalik, et harjudes muutuks ka sõit sujuvamaks. S# on täitsa mõnus vahelduseks, kui tahad peal hoida.
Hämmastav kuidas CVT läheb iga uue mudeliga aina paremaks. 2009 kui tuli siis vilistas ja jättis suht kummise mulje. Diisel+CVT oli suur samm edasi ja nüüd XT peal on asi veelgi parem. Kummine tunne on vast ainult I modes energiliselt sõites, pane S või S# ja asi transformeerub. tavatempos sõites on I väga mõnus.
Sõidab nagu ikka suht mõnusalt, konkreetselt aga ilma suurelt raputamata.
90ga autopiloodiga näitas väga ilusat kütusekulu numbrit nii võimsa ja suure masina kohta.
minu arvates on tegu hetkel Subaru parima mudeliga.
Üldiselt jättis väga positiivse mulje. Hea lihtne sõita, linnavahel meeldis enim I reziim, sai sujuvalt, ent märkamatult kiiresti fooride tagant minema. Sport asend oli natuke liiga tõmblev mulle, võimalik, et harjudes muutuks ka sõit sujuvamaks. S# on täitsa mõnus vahelduseks, kui tahad peal hoida.
Hämmastav kuidas CVT läheb iga uue mudeliga aina paremaks. 2009 kui tuli siis vilistas ja jättis suht kummise mulje. Diisel+CVT oli suur samm edasi ja nüüd XT peal on asi veelgi parem. Kummine tunne on vast ainult I modes energiliselt sõites, pane S või S# ja asi transformeerub. tavatempos sõites on I väga mõnus.
Sõidab nagu ikka suht mõnusalt, konkreetselt aga ilma suurelt raputamata.
90ga autopiloodiga näitas väga ilusat kütusekulu numbrit nii võimsa ja suure masina kohta.
minu arvates on tegu hetkel Subaru parima mudeliga.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
veel pilte
http://en.responsejp.com/article/img/20 ... 03605.html
http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2662176
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
CVT... :/
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Forester MY13
Õudne eidekas näeb välja ja sti ning variaator, jube ljasnamjägi tjuuning.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Forester MY13
Euroopa versioonil kaovad tavaliselt need kõrvakesed, lisapeeglid jms. alati ära. Võimalik, et pole ka sellist tagadifuusorit jne.Duster kirjutas:Õudne eidekas näeb välja ja sti ning variaator, jube ljasnamjägi tjuuning.
Ühesõnaga vähem jaapani bling-blingi kui üldse meile peaks jõudma.
Re: Forester MY13
Subaru arengukavas on sees STI brändi populariseerimine, ehk siis teevad ka oma AMG ja M disaini paketid.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Forester STi
real-time Forester XT 2.0 CVT MY16
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
&
ex Forester 2.0 CVT MY13
&
ex Impreza 2.0R Sport AT MY08
&
ex Legacy 2.5 STW AT MY04
Re: Forester MY13
Mina ostaks, kui meil ikka müüma hakatakse ja hind jääb alla 40k eur.
Re: Forester MY13
Ma usun, et selle hind tuleb ca 35K, kuna natuke usaldusväärsemad allikad, kui motors24 räägivad, et tegu on tS mudeliga, mitte päris STIga. Ehk siis natuke STI juppe aga mootor on tavaline XT oma.tanelxt kirjutas:Mina ostaks, kui meil ikka müüma hakatakse ja hind jääb alla 40k eur.
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
Kas Eestis müüdavatel uutel Foresteritel on ka rea jälgimise süsteem ja nn. isetoimiv hädapidurdus? Mõni Subaru müügimees võiks vihjata kas Sti Forester tuleb meile ka siis võib olla isegi kannataks autovahetusega?
Re: Forester MY13
Oskad sa öelda mis on selle tS tähendus?JP kirjutas:Ma usun, et selle hind tuleb ca 35K, kuna natuke usaldusväärsemad allikad, kui motors24 räägivad, et tegu on tS mudeliga, mitte päris STIga. Ehk siis natuke STI juppe aga mootor on tavaline XT oma.tanelxt kirjutas:Mina ostaks, kui meil ikka müüma hakatakse ja hind jääb alla 40k eur.
Selline hinnatase oleks muidugi väga hea, kuigi jah pole ka päris STi, ne ryba ne mjaso
XT mootor on ka sinna vahele piisav aga ikkagi võiks juba olla mingi performance soft ka saadaval, müüakse seda mootorit juba üle aasta.
200kw ainult muidugi tarkvara pealt ei tule aga mingi +15kw lisa võiks ikka saada.
2015 paistab autoturul tulevat väga põnev ja eriti hea on, et valikud aina laienevad.
Re: Forester MY13
tuned by STItanelxt kirjutas: Oskad sa öelda mis on selle tS tähendus?
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Re: Forester MY13
Impreza GT MY98 (ex)
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
Impreza WRX MY07 (ex)
RS MY17 MLC edition
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: Forester MY13
Jaapani disaineritel on selle hea maitsepiiri tunnetamisega ikka veits probleeme Kuidagi palju tundub seda blingi, aga eks saab need udutule raamid ja mõned liistud mustaks ka värvida.
Samas maitse üle ei vaielda.