sport summuti
Re: sport summuti
Ei tea kas keegi on ka Eestis diisel Subarule sportsummuti pannud? (Ei peaks Imprezat selle podina pärast siis ostma )
Re: sport summuti
Sa saad arvatavasti esimene olla. Kuid päris pensuka podinat ära siiski oota, dislad käivad tühikäigul nii ökonoomselt, et pool podinast on ikkagi kadunud, kõrgemal pöördel peaksid küll õige hääle kätte saama.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: sport summuti
Mul oli kunagi 2.5 Rida 5 Audil Remuse sportväljalase. Oli sinna enne mind juba Itaalias alla pandud ja kui kati puhtaks sai, siis tegi see diisel koos turboga päris meeldivat R5 häält.Duster kirjutas:Sa saad arvatavasti esimene olla. Kuid päris pensuka podinat ära siiski oota, dislad käivad tühikäigul nii ökonoomselt, et pool podinast on ikkagi kadunud, kõrgemal pöördel peaksid küll õige hääle kätte saama.
Arvan, et ega Subaru boxergi päris hääletu ei oleks.
Re: sport summuti
Võtan vana teema ülesse jälle. Mõni ehk kursis kas 2006 foresterile 2.0 116kw ka selline turbo toru sobib nagu eelpool mainitud? Vajadus salongi natuke podinat juurde saada. Või tasub suurem töö ja investeering ette võtta ja eestpoolt ka miskit ära vatetada? Ka speab miskit juurde keevitama või ära käimama jne. Millised on üldiselt võimalused? http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 336908a034
MIlline võiks lõpptulemuse heli olla?
MIlline võiks lõpptulemuse heli olla?
Subaru Forester 2.0/116 Kw SG5 2006
Re: sport summuti
Kui sa tahad lihtsalt kõvemat häält, siis peaks piisama viimase püti eemaldusest, kui ikka vähe, siis ka resonaator minema. Turbokatele omast podinat saab ainult ebaühtlase pikkusega kollektoriga, seda vabalthingavatele vähemalt originaalis ei toodeta. Seda ei tehta sellel põhjusel, et see on poweri kadu. Turbokate puhul on lihtsalt oluliselt lihtsam ja soodsam toota sellist "podisevat" ja powerit kaotavat kollektorit. Kõige popimad subarud on ühtlase pikkusega kollektoriga ja twinscroll turboga, mis peaks mu väited tõestama, sama räägivad ka inimesed, kes on turboka nn podinast loobunud ja ühtlase pikkusega kollektori ostnud. Lühidalt-lihtsa vaevaga sa turboka soundi ei saagi ja kui tahad ikka väga siis pead leppima jõudluse langusega.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: sport summuti
Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
Subaru Forester 2.0/116 Kw SG5 2006
Re: sport summuti
Mul täpselt sama Japspeed all turbokal. Podinat annab välja väga mõnusalt kõrgetel pööretel. Istus külge 1:1-le, ainult tagumised tripid pidi pikematega asendama.Partikkel kirjutas:Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
ex vanad 2,5 liitrit
2008 2,5 XT
2008 2,5 XT
- BlackRabbit
- Guru
- Postitusi: 1254
- Liitunud: E, 14 Juun 2010 19:21:01 +0300
Re: sport summuti
Muidugi muudab helis. Nii nagu sinu lisatud video iseloomustab jääb helilaineid summutavaid kambreid vähemaks ja müra kasvab.Partikkel kirjutas:Kas kõnealuse Japspeed muffleri asendamine siis ei tekita helis mingisugust vahet? Sellel on resonaator kindlasti teistmoodi ehitusega. Tegelt on nii või naa plaanis uus muffler (Püttt lõpus) paigaldada kuna viimane kipub roostekarva minema. Küsimus oli ka see, et kas üldse sobib? Sellelel autole PS. kas ma olen valesti aru saanud või on asjad nii erinevad. Muffleri (pütt lõpus) SEES lõpus ongi resonaator? Pütt koosneb ju kolmest heli summutavast sektsioonist millest viimane on resonaator. https://www.youtube.com/watch?v=W6dIsC_eGBI
Jõudu sa sellega juurde ei saa, aga häält küll
See kuidas pütt alla istub sõltub selle kujust. See Japspeedi oma mulle ei meeldinud, sest jäi liiga alla. Prodrive puhul on näha, et mõeldud on ka auto põhjaalusele.
Ei ole lihtsalt toru toru sees vaid kõrgem osa pütist jääb kõrgemale nagu ka originaali korral. See tagab selle, et see ei jää liialt välja ulatuma või kuidagi ebamääraselt rippuma.
Re: sport summuti
Prodrive väljalase meeldis ka mulle heli poolest. Muidu mõnusalt vaikne, aga niipea, kui lõõrid avanevad, on mõnus, madal, jõuline hääl.
Stiilinäide mu kunagise masinaga (ära pane mu sõbra kommentaare tähele):
Stiilinäide mu kunagise masinaga (ära pane mu sõbra kommentaare tähele):
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: sport summuti
Tere, soojendaks ülesse vana teema .Nimelt huvitab see kas 2000 a. S Turbole istub alla sama aasta WRX-i summuti?