4. leht 8-st

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: N, 02 Jaan 2014 20:08:34 +0300
Postitas koomahai
Muu maailma kasutajate jutust olen aru saanud,et 2.0 N/A ei allu sellele protseduurile kahjuks. Kas mõnel mitte-turbomootoril ei ole proovinud?

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: R, 03 Jaan 2014 10:30:13 +0300
Postitas Spitfire
NA kohta väidetakse jah, et ei saa, seal vist põhiline häda see, et 2005+a. tulid hitachi ajud, mida väga raske, kui mitte võimatu modida. 2.0NA-del on see hitachi vist kindel, osadel 2,5NA-del on densod, mis alluvad eelpool viidatud modimisele.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: R, 03 Jaan 2014 15:06:02 +0300
Postitas BlackRabbit
Spitfire kirjutas:NA kohta väidetakse jah, et ei saa, seal vist põhiline häda see, et 2005+a. tulid hitachi ajud, mida väga raske, kui mitte võimatu modida. 2.0NA-del on see hitachi vist kindel, osadel 2,5NA-del on densod, mis alluvad eelpool viidatud modimisele.
2,5XT on Soomes tehtud Foresterid on ilusti modimisele allunud, aga ainult Tactrixiga.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: N, 10 Apr 2014 08:51:01 +0300
Postitas koomahai
Kas aju tootjat saab kuidagi visuaalselt tuvastada ka? On see kuskil kirjas kapoti all?
Tactrixi koduka järgi peaks viimane EcuFlash 1.44 N/A mootoreid alates aastast 2005 siiski toetama...

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: E, 14 Apr 2014 13:51:16 +0300
Postitas rents
kui keegi soovib oma klappe remontida, siis võib minu poole pöörduda - alternatiiviks töökodades küsitud ca 300 eurose hinnakirjale. Nimelt olen ise enda autol nendega maadelnud ja need klapid uuesti töökorda saanud. Võin selles osas ka teistele soovijatele nõu ja jõuga abiks olla.
Olen uurinud remonditöökodadest ning vabalthingatavatele puudub neil vastav programm, at funktsiooni täielikult välja progeda - pole lihtsalt piisavalt nõudlust, et selline soft mingi 500 eur eest osta. Enamus, kes käivad on ikkagi turbokad.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 10:28:47 +0300
Postitas Spitfire
koomahai kirjutas:Kas aju tootjat saab kuidagi visuaalselt tuvastada ka? On see kuskil kirjas kapoti all?
Tactrixi koduka järgi peaks viimane EcuFlash 1.44 N/A mootoreid alates aastast 2005 siiski toetama...
Kõige kindlam on vist kõrvalistuja jalgadealuse polstri alla piiluda, kus ECU asub. Kusagil foorumis väideti, et ka throttle body tootja ühtib aju omaga, throttle bodyle on siis tootja ilusti peale löödud ja kapoti alt loetav. Ma ise ei oska neid väiteid kinnitada.

N/A mootorite info, mis netist leidub, on üldiselt mõeldud 2,5 mootori jaoks. Mujal maailmas 2,0 N/A, eriti 2005-2008a kohta info praktiliselt puudub, kuna see mootor on vist siinse Lähi-Euroopa teema rohkem. Ebayst ka suht võimatu juppe leida, vähemalt mina pole suutnud.

Rents äkki kirjeldad kuidas klappide remontimine välja näeb?

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 11:37:18 +0300
Postitas rents
pole muud keerulist, kui see, et klappide pealmine osa (see mis on plastikuga kaetud) tuleb eemaldada. Kuna aja jooksul lihtsalt niiskus ajab klapi pealmise osa (see mis plastiku all) rooste, mis vajab puhastamist. Kuna pealmine osa pole originaalis eemaldamiseks ettenähtud, siis tuleb ettevaatlikult lammutada. tagasipanekul on seal kaks ühendustraati, mis on vaja väga peenikestesse avadesse sisse ajada. Muud kunsti pole, lihtsalt võtab aega. Hinnakirjad selle taastamise osas töökodades on absurdselt suured - elektrikul võtab see aega max 2-3h, mis tähendab, et 100-150 eur/h - rohkem kui jurist:) Ok, pumba osas on keerulisem - seal tuleb juba mähkida jms. kahjuks ma ei teinud oma taastamiseprotsessist pilte.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 13:25:59 +0300
Postitas Spitfire
Mul endal nendega häda veel pole, aga tean seda probleemi ja olen neile vahel kapoti all otsa vaadanud ja mõelnud, kuidas seda plasti sealt inimlikult lahti saab. Et siis niisama servadest kangutades?
Ise mõtlesin, et vb freespingis seda alumiiniumist korpust ülevalt servast maha freesida.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 13:42:55 +0300
Postitas BlackRabbit
Kui aju ümberprogemine ära jätta ja teha selle asemel kogu süsteem korda, siis ootabki ees keerulisem protseduur.
Seal tuleks hea tulemuse saamiseks juba uuesti mähkida, peale seda lakkida ja laagrid vahetada (errori põhjuseks on enamasti pump)
Mina ei tea, et peale pumba korrastamist oleks klappidega väga probleeme olnud.

Süsteem ise näeb välja selline:
Pilt

Klapp ja eelmainitud plastikust kate:
Pilt

Pilt

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 13:57:29 +0300
Postitas rents
sinu pildil pole kaugeltki eemaldatud pealmine osa - oled lahti teinud 3 kruvi ja klapi nö pooleks. Minul oli jutt ikka klapi pealmisest osas - seal peitub viga. see osa, kust tuleb klapile vool sisse. Kui asi piidruks ainult sellega, et võtad klapi pooleks, mis siis viga:) ning pump on selle süsteemi just vastupidavaim osa, klapid on nõrgemad. Kui pumpa talve perioodil regulaarselt puhastada ja kuivatada, siis kestab kaua. Pumpa on ka väga lihtne maha võtta ja lahti keerata, võrreldes klappidega.
ma ise võtsin selle plastiku üsna robustsel meetodil maha, teist korda teeks juba natuke peenemalt. Samas pärast kokkupannes asendasin plastiku momentliimiga, et oleks niiskuse eest kaitstud. võib kasutada ka vedelat kummi vms. epoga oleks vist liiga kapitaalne ning hiljem, kui jällegi vaja puhasatada, siis lahtisaamine raskem.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: T, 15 Apr 2014 14:10:16 +0300
Postitas BlackRabbit
rents kirjutas:sinu pildil pole kaugeltki eemaldatud pealmine osa - oled lahti teinud 3 kruvi ja klapi nö pooleks. Minul oli jutt ikka klapi pealmisest osas - seal peitub viga. see osa, kust tuleb klapile vool sisse. Kui asi piidruks ainult sellega, et võtad klapi pooleks, mis siis viga:) ning pump on selle süsteemi just vastupidavaim osa, klapid on nõrgemad. Kui pumpa talve perioodil regulaarselt puhastada ja kuivatada, siis kestab kaua. Pumpa on ka väga lihtne maha võtta ja lahti keerata, võrreldes klappidega.
ma ise võtsin selle plastiku üsna robustsel meetodil maha, teist korda teeks juba natuke peenemalt. Samas pärast kokkupannes asendasin plastiku momentliimiga, et oleks niiskuse eest kaitstud. võib kasutada ka vedelat kummi vms. epoga oleks vist liiga kapitaalne ning hiljem, kui jällegi vaja puhasatada, siis lahtisaamine raskem.
Kui sa nii ütled.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: R, 25 Apr 2014 15:36:28 +0300
Postitas koomahai
Teema jätkuks: kiskusin pumba maha ja lahti. Puhastasin ära ja leidsin,et laagrid mõlemad surnud. Kaks küsimust: kuidas selle tiiviku võlli otsast maha saab ja kas kellelgi targemal on laagrite koode/tootenumbreid? Oleksin info eest tänulik :)

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: L, 26 Apr 2014 20:09:25 +0300
Postitas rents
Pole seda ülemist laagrit vahetanud, aga pakun, et ikka piisavalt kõva kolakas ja see tiivik tuleb võlli küljest lahti. Laagrid sain eelpool mainitud kohasr Igorin.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: L, 10 Mai 2014 13:50:59 +0300
Postitas koomahai
Lammutasin kogu pumba laiali. Kui kokku saan ja asi ka tööle hakkab siis panen siia pikema kirjelduse protsessist koos piltidega. Niipalju võin öelda,et just nimelt ülemine laager on see mis pumba surma põhjustab. Oli koos lukustusrõngaga väga kõvasti kinni roostetanud ja on puhas ime,et mootor ise maha ei ole põlenud. Samas alumine laager oli suht heas korras.

Re: Cruise vilgub ja mootori tuli põleb

Postitatud: R, 16 Mai 2014 15:37:48 +0300
Postitas KääbikAju
MY07 Forester allub ilusti Tactrixi kaablile. Tellisin kaabli omale, kui peale garantiid pump teistkordselt üles ütles. Lihtsam on see pump eemaldada ja pimedad ette panna + veakoodid disableda. Kui vaja võin Tartus aidata selle probleemiga.