2. leht 2-st

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: N, 31 Okt 2013 18:41:30 +0300
Postitas HUNT113
Mul II-gen Legacyl muutis isegi 1 ja 2 käiguga veojõu süsteemi.

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: P, 17 Nov 2013 18:00:03 +0300
Postitas makaXT2002SG
:D Jutt lühike Supsude ja kõikide heade ja väga heade läbivusega autode kohta kehtib üks väga kobe ütlus,Et mida paremad rehvid ja läbivus seda pikem maa on abi järale minna. :D :D :D

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 13:23:12 +0300
Postitas BlackRabbit
BlackRabbit kirjutas:
Tubaru kirjutas:Ma männikul liivakastis katsetasin seda, mulle jäi küll mulje, et lukustas keskdiffri ära ja läbivus paranes.
Täitsa võimalik- sest sellest Männiku tagumise künka järsemast nõlvast läks esimesega valutult üles.
Peab autost manuaali võtma ja lugema :)
Lugesin vahepeal manuaali ikak väga põhjalikult läbi ja seal pole sõnagi kirjas, et automaatkasti asend 1 või 2 veoskeemi või lukustust kuidagi muudaks.
Asendid 1-3 muudavad käiguvahetust tõesti, aga mitte diferentsiaali toimimist.
Lühidalt:

3 - Mõeldud maastikusõiduks ja vahetab käike kuni kolmandani. Kiirendusel vahetab käike alla
2- Vahetab käike kuni teiseni ja kiirendusel vahetab käigu alla
1- Mõeldud maastikusõiduks ja nõlvadest laskumiseks. Hoiab esimest käiku

Samuti puudus vastav info veojõu kirjelduste ja maastikusõidu juhendite osas.

PS. Rõhutatud oli, et Subaru Forester ei ole maastur vaid eelkõige sõiduauto millega saab kõrgema kliirensi ja 4 ratta veo tõttu sõita ka pindamata teedel ja kergemal maastikul ;)

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 14:44:06 +0300
Postitas HUNT113
BlackRabbit kirjutas:
BlackRabbit kirjutas:
Tubaru kirjutas:Ma männikul liivakastis katsetasin seda, mulle jäi küll mulje, et lukustas keskdiffri ära ja läbivus paranes.
Täitsa võimalik- sest sellest Männiku tagumise künka järsemast nõlvast läks esimesega valutult üles.
Peab autost manuaali võtma ja lugema :)
Lugesin vahepeal manuaali ikak väga põhjalikult läbi ja seal pole sõnagi kirjas, et automaatkasti asend 1 või 2 veoskeemi või lukustust kuidagi muudaks.
Asendid 1-3 muudavad käiguvahetust tõesti, aga mitte diferentsiaali toimimist.
Lühidalt:

3 - Mõeldud maastikusõiduks ja vahetab käike kuni kolmandani. Kiirendusel vahetab käike alla
2- Vahetab käike kuni teiseni ja kiirendusel vahetab käigu alla
1- Mõeldud maastikusõiduks ja nõlvadest laskumiseks. Hoiab esimest käiku

Samuti puudus vastav info veojõu kirjelduste ja maastikusõidu juhendite osas.

PS. Rõhutatud oli, et Subaru Forester ei ole maastur vaid eelkõige sõiduauto millega saab kõrgema kliirensi ja 4 ratta veo tõttu sõita ka pindamata teedel ja kergemal maastikul ;)
ET siis "Pargimaastur" :roll:

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 15:07:19 +0300
Postitas Tubaru
Mu masina kohta on öeldud "parketimaastur" :D
Aga SH kerega masina manualis on kirjas et tegu on maasturiga ;)

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 15:09:58 +0300
Postitas koomahai
Samamoodi on SG manualis kirjas,et autoga võib maastikul sõita :P

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 17:51:01 +0300
Postitas HUNT113
Ma sain liisingut sõlmides teada, et ostan sõiduauto asemel MAASTURI :D ja pidin sissemaksuks lisaraha otsima.

Re: forester mudasse kinni

Postitatud: E, 25 Nov 2013 19:13:51 +0300
Postitas BlackRabbit
HUNT113 kirjutas:Ma sain liisingut sõlmides teada, et ostan sõiduauto asemel MAASTURI :D ja pidin sissemaksuks lisaraha otsima.
Foresteri vanemaid mudeleid ei osata tõesti kuidagi liigitada. Küll on nad universaalid, siis SUV-id ja linnamaasturid.
Ühe ja sama pesula tšekkidelt võid avastada, et pesulas on käinud sõiduauto või "suur" auto. Kunagi ei või kindel olla, mis autoks sinu Forester kõrvaltvaataja silmis transformeerub :)

Forester Transformer