Foresteri jõudlus
Foresteri jõudlus
Tere,
Olen värske 2007 Foresteri omanik ja tahaks teada teiste kogemustest Foresteri jõudluse kohta, eriti just 2,0 bensiin 116kw vabalthingava kohta. Probleem nimelt selles, et nädalavahetusel kerghaagist vedades märkasin, et siin Lõuna-Eesti voortel jääb nagu jõudlusest vajaka, pikemast tõusust üles sõites 5 käiguga hakkab isegi tühja käruga kiirust kaotama ja parema jala sirgeks ajamine ei muuda midagi. Näiteks Kavilda ürgorgu läbides kukkus kiirust 90km/h pealt 80km/h. Ongi see normaalne selle mootori kohta? Ei kujuta ette, mis siis juhtub, kui mingi pool tonni jama ka käru peal oleks.
Kohe algul oli masinal ka niisama sõites jõudluse probleem ja vahel jõnksutas, siis lahendati asi esinduses lambda anduri vahetusega ja asi sai korda. Nüüd siis käruga asi kuidagi mannetu, et kas peaks ikka veel mingit viga kahtlustama või see ongi selle mootori piir?
Eelnev kogemus on Opel Omega 2,2 bensiin, 106kw ja sellel põhimõtteliselt polnud tühja käru tundagi.
Olen värske 2007 Foresteri omanik ja tahaks teada teiste kogemustest Foresteri jõudluse kohta, eriti just 2,0 bensiin 116kw vabalthingava kohta. Probleem nimelt selles, et nädalavahetusel kerghaagist vedades märkasin, et siin Lõuna-Eesti voortel jääb nagu jõudlusest vajaka, pikemast tõusust üles sõites 5 käiguga hakkab isegi tühja käruga kiirust kaotama ja parema jala sirgeks ajamine ei muuda midagi. Näiteks Kavilda ürgorgu läbides kukkus kiirust 90km/h pealt 80km/h. Ongi see normaalne selle mootori kohta? Ei kujuta ette, mis siis juhtub, kui mingi pool tonni jama ka käru peal oleks.
Kohe algul oli masinal ka niisama sõites jõudluse probleem ja vahel jõnksutas, siis lahendati asi esinduses lambda anduri vahetusega ja asi sai korda. Nüüd siis käruga asi kuidagi mannetu, et kas peaks ikka veel mingit viga kahtlustama või see ongi selle mootori piir?
Eelnev kogemus on Opel Omega 2,2 bensiin, 106kw ja sellel põhimõtteliselt polnud tühja käru tundagi.
Re: Foresteri jõudlus
Ilmselt ikka muu häda - gaasiklapp ära puhastada ja aju reset. Igasugune akujuhtmete mahavõtmine on parasjagu pask teema kui gaasiklapp natuke sitane on. Kohe annab tunda kütusekulus ja minekus, kogemusi on iga uuema masina pealt rääkida.
I've got AWD and i'm not afraid to use it!
Re: Foresteri jõudlus
Kas sama kehtib ka 2002 isendi kohta - gaasiklapp ja aju reset?
Kas hooratta vibra külmast peast võib olla ka jõudluse teema soojana?
Kas hooratta vibra külmast peast võib olla ka jõudluse teema soojana?
Re: Foresteri jõudlus
Eelkõige käib see jutt ikkagi masinate pihta, milledel on elektrooniline gaasiklapp st gaasitross ja tühikäigumootor puuduvad. 2002 masinal võib ka viimast puhastada, kuid selles on probleem harvem, pigem on tühikäigumootor see, mida puhastada. Mägedes tuleb pigem ikkagi vääne mängu ning 2,2l mootoril on seda madalatel pööretel kindlasti rohkem kui 2,0, kas ta nii õnnetu muidugi olema peab, ei ole kindel. Kas katalüsaator laseb ikka läbi korralikult, küünlad, pensusurve, käigukasti küljes olev vabakäiguandur...
Kõige kindlam oleks võrrelda analoogse korraliku masinaga, siis on teada, kas hakata otsima või tulebki leppida. Üleüldiselt on jõudluse saamiseks turboga masinad
Kõige kindlam oleks võrrelda analoogse korraliku masinaga, siis on teada, kas hakata otsima või tulebki leppida. Üleüldiselt on jõudluse saamiseks turboga masinad
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Foresteri jõudlus
+1Duster kirjutas:Üleüldiselt on jõudluse saamiseks turboga masinad