2. leht 2-st

Re: WRX punnsilm nõkutab/boosti regull

Postitatud: T, 01 Sept 2015 23:44:59 +0300
Postitas NuxMan
Ilmselt ikka selle pisidüüsi pärast see jama.
Hetkel 1mm düüs mis on keevituse ots. Sügava netis kaevamisega sain targemaks, et peab olema hoopis 1,2mm
mida väiksem auk seda suurem boost. Ilmselt tegigi sellepärast kütuse maha keeramist ja nõkutas.
..aga füüsika, et kas on sellest ka vahet kui pikk see düüs on??? see keevituse oma mul mingi 1cm pikk aga piltidelt vaadates paistab originaal väga pisikese pallina.
Kuna see on ju mitu korda pikem kas peaks selle ka veel läbi puurima ja lühikeseks jupiks tegema või pole sellel pikkusel vahet?
Kui on siis mitu mm see pikk on?


ostu/müük teemas ka keegi ei paku seda ja poed kehitasid õlgu selle peale :roll:

Re: WRX punnsilm nõkutab/boosti regull

Postitatud: K, 02 Sept 2015 05:26:00 +0300
Postitas raig0
Subaru esindused ka kehitasid õlgu?

Re: WRX punnsilm nõkutab/boosti regull

Postitatud: K, 02 Sept 2015 11:34:56 +0300
Postitas Duster
Pane see keevituse düüs ja proovi. Karburaatorite düüsidega oli küll see lugu, et augu pikkus oli sama oluline, kui düüsi augu mõõt st kui panid pikema düüsi, siis see käitus sarnaselt väiksema auguga düüsiga. Kuidas liiguvad aukudes õhk versus pensiin ja voolavuste vahe, sellele annaks vastuse mõni ägedam füüsikaspets ehk :D

Re: WRX punnsilm nõkutab/boosti regull

Postitatud: K, 02 Sept 2015 20:12:49 +0300
Postitas K24
Ikka on vahe düüsi pikkusel. Rusikareegel peaks olema et kaks korda pikem düüs, tähendab poole väiksemat voolavust. Igaks juhuks võib kusagilt üle uurida.aga peaks nii olema.

Re: WRX punnsilm nõkutab/boosti regull

Postitatud: T, 29 Sept 2015 13:36:40 +0300
Postitas keenius1
Kas vahetasid juba 2 silndri kolvi ära?

Re: WRX punnsilm nõkutab

Postitatud: T, 12 Jaan 2021 20:01:14 +0300
Postitas margusmms
Võtan vana teema üles. Üks 160kW GT ei taha käia. Kas kellelgi on jagada voolikute ühendamise skeemi - millised rõhu/vaakumi voolikud ja kus täpselt käivad?