Impreza 2,0 160kw väljalase

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#16 Postitus Postitas Laskarpoiss » K, 19 Juul 2017 19:23:00 +0300

Tubaru kirjutas:Vf35 on jah STI turbo. Sellise rõhu juures on ilmselt üsna maksimum sellest välja võetud, loodan, et pihustid on kangemate vastu vahetatud ja et käigukast on kuuekäiguline (wrx pihustid jäävad kindlasti väikeseks ja originaal (viiene) käigukast seda jõudu kaua ei kannata) :D
Seda ei oska kahjuks ytelda mis seal veel tehtud on. Ei saanud infot kaasa, kuid kui kyynlaid vahetasin profilaktika mõttes, siis olid teised ilusad. Kast on viiene, kuid siiani peab, egas siis koguaeg teda maksimumini ei piina kah :D Talvel kaob kastilt otseselt pinge ära õnneks, ratta ja maa vahel tekib kergemini libisemine, eks siis tuleb rohkem hullamist (16 piikidega). Oleks huvitav teada mis seal veel tehtud on. kuskilt on ju se 196kw ja 415Nj rattast saadud. Mootori sisust pole aimugi mis seal on, võimalik et täitsa originaal. Peaks ilmselt panema veel STI cooleri peale, jahutaks paremini nats ehk seda sisse puhutavat õhku ja suurema scoopi kah kapotile. Väga jõudu hetkel nagu juurde ei tahakski, kui siis ainult seda et varem tuleks turbo järgi, kuid pole eriti mingeid ideid kuidas seda saavutada. Yks idee oli veel lasta progeda se asi jooma Etanooli. Soomes siin myyakse RE85 kytust. on 1/3 odavam E98 ja Shell super V-powerist. Kuid ei tea täpselt mis nad sellega seoses muudavad, äkki lähevad senised setingud sassi, või kuidas?

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#17 Postitus Postitas Tubaru » K, 19 Juul 2017 20:43:16 +0300

Ma tapsin ka viiese kasti talvel ära ja tavaliste naastudega veel. Piikidega tapab vägagi edukalt viiese ära. Soovitan paar kilo euri kuuese kasti jaoks kõrvale panna juba ;)

Üldiselt lõhnab see summuti teema juba selle järgi, et võiksid oma masinast teema teha ja seal nõu küsida, pärast endal ka lihtsam ja parem asjades orienteeruda :)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#18 Postitus Postitas Laskarpoiss » K, 19 Juul 2017 21:07:59 +0300

Tubaru kirjutas:Ma tapsin ka viiese kasti talvel ära ja tavaliste naastudega veel. Piikidega tapab vägagi edukalt viiese ära. Soovitan paar kilo euri kuuese kasti jaoks kõrvale panna juba ;)

Üldiselt lõhnab see summuti teema juba selle järgi, et võiksid oma masinast teema teha ja seal nõu küsida, pärast endal ka lihtsam ja parem asjades orienteeruda :)

Teen teema, nädalavahetusel aega tegeleda ehk rohkem arvuti taga ja siis yritan teha korraliku teema, ilmselt huviliste autode alla kuna mujale vist ei saa ja klubiliikmete tegemisi kah ei näe kahjuks. Aga ennem kysin veel yhe kysimuse mis avastasin täna autol. Nimelt Blowoff vei mis ta õieti on, on ka minu masinale peale pandud, ing seal peal nagu kraan, mida saab keerata, nool suunaga HARDER, mida sealt regullida saab täpsemalt ja kuidas seda oleks õigem regullida??? Võimalik et loll kysimus, kuid ehk elate yle, õpin yldjuhul kiirelt, turbokatega pole varem kogemusi, nende tuunimise ja muu sellisega. Tava mootoritega olen kodus :D

Kasutaja avatar
Tubaru
JDM
Postitusi: 3577
Liitunud: E, 06 Juun 2011 17:18:43 +0300
Asukoht: Pärnu

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#19 Postitus Postitas Tubaru » K, 19 Juul 2017 23:05:17 +0300

Reguleeritav blow off. Põhimõtteliselt mida rohkem "hard" seda suurema rõhu peale hakkab susistama (st. iga väiksema gaasivajutuse ja lahtilaskmise peale ei susista) eks leia endale see meeldiv variant, ise üritaks välja uurida, et mis seade sel masinal ikkagi on ja kuidas on turbo rõhk nii kõrgele aetud. Kõige kehvemal variandil on tegemist manual boost controlleriga ja lihtsalt tuimalt peale keeratud (kõige ohtlikum variant), kui aga ajust seadistatud vastavaks, siis võiks veel loota, et pole hullu. Kas wideband O2 (lairiba lambda sensor) lisanäidik on masinal? Mis numbreid fullboosti ajal näitab?
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#20 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 20 Juul 2017 08:07:24 +0300

Tubaru kirjutas:Reguleeritav blow off. Põhimõtteliselt mida rohkem "hard" seda suurema rõhu peale hakkab susistama (st. iga väiksema gaasivajutuse ja lahtilaskmise peale ei susista) eks leia endale see meeldiv variant, ise üritaks välja uurida, et mis seade sel masinal ikkagi on ja kuidas on turbo rõhk nii kõrgele aetud. Kõige kehvemal variandil on tegemist manual boost controlleriga ja lihtsalt tuimalt peale keeratud (kõige ohtlikum variant), kui aga ajust seadistatud vastavaks, siis võiks veel loota, et pole hullu. Kas wideband O2 (lairiba lambda sensor) lisanäidik on masinal? Mis numbreid fullboosti ajal näitab?

kust ma seda teada saan kas on manual boost kontroller??? Wideband on masinal, kuid kurvaks õnnetuseks on displeil just see nurk peetis mis näitab, kuid tundub et 6, midagi, kuid kindel pole, sest se nurk ikka vägagi peetis displeist. Palju seal olema peaks.

Kasutaja avatar
raig0
Ralliäss
Postitusi: 1344
Liitunud: P, 03 Veebr 2008 18:15:52 +0300
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#21 Postitus Postitas raig0 » N, 20 Juul 2017 08:33:07 +0300

1,7 bari käib pääle ja isegi 200 kilowatti pole saadud. Ja mingi 400 NM? Sorry, aga see on eriti sitt mootor või tagasihoidlik seade.
Segu võiks olla seal 11,5-12 vast. 1,7 juures äkki isegi 11:1
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#22 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 20 Juul 2017 09:17:25 +0300

raig0 kirjutas:1,7 bari käib pääle ja isegi 200 kilowatti pole saadud. Ja mingi 400 NM? Sorry, aga see on eriti sitt mootor või tagasihoidlik seade.
Segu võiks olla seal 11,5-12 vast. 1,7 juures äkki isegi 11:1

Päris 1,7 ikkagi ei käi, kuna displei on tuksis vähä, siis täpsemal vaatlusel selgub et käib ikkagi 1,4-1,6 umbes, sinna vahele. 1,7 ei tule ikkagi kuidagi, kui siis mingil tõusul teisega ja põhja gaasiga käik tyhjaks lastes. Ehk siis suurel koormusel.

K24
Rallisportlane
Postitusi: 482
Liitunud: P, 24 Juul 2005 19:54:45 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#23 Postitus Postitas K24 » N, 20 Juul 2017 16:22:24 +0300

200kW ja 400Nm rattast ongi stock turboga enam vähem maksimum STil.
Ma neid komponente seal nii kergekäeliselt ei vahetaks (väljalase, vahejahuti jms.), eeldusel, et auto on olemasoleva konfiguratsiooniga seadistatud. Iga natuke tõsisem muudatus tahab ideaalis uut seadistust või vähemalt kontrollimist, veendumaks et kõik on ok. Aga kuuene kast on varsti ilmselt vajalik nagu Lauri juba kirjutas. :) Mul on 5ne dccdga ka pakkuda kui vaja peaks minema (tegelik küsimus on muidugi millal, mitte kas. :) ).

Kasutaja avatar
Laskarpoiss
Subaruaff
Postitusi: 59
Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300

Re: Impreza 2,0 160kw väljalase

#24 Postitus Postitas Laskarpoiss » N, 20 Juul 2017 19:33:37 +0300

K24 kirjutas:200kW ja 400Nm rattast ongi stock turboga enam vähem maksimum STil.
Ma neid komponente seal nii kergekäeliselt ei vahetaks (väljalase, vahejahuti jms.), eeldusel, et auto on olemasoleva konfiguratsiooniga seadistatud. Iga natuke tõsisem muudatus tahab ideaalis uut seadistust või vähemalt kontrollimist, veendumaks et kõik on ok. Aga kuuene kast on varsti ilmselt vajalik nagu Lauri juba kirjutas. :) Mul on 5ne dccdga ka pakkuda kui vaja peaks minema (tegelik küsimus on muidugi millal, mitte kas. :) ).
:D Eks ma siis hakkan siit otsima kui peaks vaja minema. Ennem vast ikkagi ei hakka vahetama kui laiali on :D Aga egas ta ennem märkku ilmselt kah ei anna. Ei hakkagi jah seal midagi muutma hetkel. kui siis boostikella vahetan välja mingiaeg, et näeks korralikult numbreid sealt.

Vasta