Impreza 2,0 160kw väljalase
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Impreza 2,0 160kw väljalase
Tere.
Kas keegi on omale sellist kolektorit tellinud, kuidas rahule jäite ja kas se annab reaalselt midagi juurde kah, hääl, kw, vääne jne... Hetkel originaal kolled. Tagumine pytt on prodrive, 2,5 tolli vist.
Kysimus just selle konkreetse variandi kohta, kuna neid variantte on miljoneid. Autol muidu natukene tehtud nipet näpet eelmise omaniku poolt, Dynos väidetavalt rattast 196kw ja 415Nj
Tänan ette mõistlike vastuste eest.
Ilusat suve kõigile!!!
Kas keegi on omale sellist kolektorit tellinud, kuidas rahule jäite ja kas se annab reaalselt midagi juurde kah, hääl, kw, vääne jne... Hetkel originaal kolled. Tagumine pytt on prodrive, 2,5 tolli vist.
Kysimus just selle konkreetse variandi kohta, kuna neid variantte on miljoneid. Autol muidu natukene tehtud nipet näpet eelmise omaniku poolt, Dynos väidetavalt rattast 196kw ja 415Nj
Tänan ette mõistlike vastuste eest.
Ilusat suve kõigile!!!
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
raig0 kirjutas:Pilti või linki pole näha.
Sorry, ehk nyyd on http://www.ebay.com/itm/120832235372?ul_noapp=true#
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Kõigi silindrite kolled tunduvad ühepikkused, seega peaks olema subaru hääl kadunud
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Kas jõunumbritele ka miskit teeb? Osad väidavad et pidavat hakkama kergemalt pöördesse minema ja et turbo hakkab isegi varem rõhku ylesse kruttima. Pole ise nii sinapeal veel selle asjaga, selleks uuringi siit.kutsa1 kirjutas:Kõigi silindrite kolled tunduvad ühepikkused, seega peaks olema subaru hääl kadunud
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
https://forums.nasioc.com/forums/showth ... ?t=1455871
siin arutatakse teemat rohkem.
põhimõtteliselt ebavõrdsete eelis vaid kiirem spool kuna turbo palju lähemal silindritele, ning subarule omane hääl.
siin arutatakse teemat rohkem.
põhimõtteliselt ebavõrdsete eelis vaid kiirem spool kuna turbo palju lähemal silindritele, ning subarule omane hääl.
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Nonii, sai siis selline asi täna kylge monteeritud, julgen väitta et asi läks halvemaks. Subarule omane hääl kadus, käib nagu tavaline 1,8l bmw ning turborõhk tuleb samal ajal ylesse, kui mitte isegi hiljem, ning puhub vähem rõhkku. ennem puhus teise käiguga tyhjaks lastes 1,6-1,7 umbes, nyyd yle 1,5 ei lähe kuidagi. Võimalik et minu auto seadistuse viga, kuid minu masinale isiklikult se ei sobi kohe yldse. Ja muidugi se mõnus podin ja subarule omane hääl kadunud. Homme läheb originaal alla tagasi, kaitse plekid kyll tuksis kõik, kuid eks tuleb selle kuumakindla lindiga yle mässida kõik, Peaks sama töö ära tegema ma usun, kui mitte paremagi veel.
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Sellise disainiga kollektorit ma küll ei soovitaks, vaid sellist:
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOL ... SwDNdVnosM
See tähendab, et pead 2,5 sti või spec c karteri instaleerima.
Häda on sellest, et sinu poolt soovitud kollel on jube palju põlvi ja mõttetuid keerakuid sees. Mida sujuvamalt ja sirgemalt gaasid voolavad, seda efektiivsem see on. Kindlasti peab sellise kollektori mähkima kollektori teibi sisse.
Veel on hea sellise kollektori puhul see, et töötaktid jooksevad kollektorisse iga 360 kraadi pärast, sest tööjärjekord on ju 1-3-2-4.
Oem kolle puhul pole jõudnud eelmise silindri gaasid täielikult põgeneda põlemiskambrist, kui juba toimub uus töötakt. Seega on EGT ka madalam.
Muidugi on ka ülioluline primaar ja sekundaar torude läbimõõt. Aga eks selle arvutab igaüks välja.
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOL ... SwDNdVnosM
See tähendab, et pead 2,5 sti või spec c karteri instaleerima.
Häda on sellest, et sinu poolt soovitud kollel on jube palju põlvi ja mõttetuid keerakuid sees. Mida sujuvamalt ja sirgemalt gaasid voolavad, seda efektiivsem see on. Kindlasti peab sellise kollektori mähkima kollektori teibi sisse.
Veel on hea sellise kollektori puhul see, et töötaktid jooksevad kollektorisse iga 360 kraadi pärast, sest tööjärjekord on ju 1-3-2-4.
Oem kolle puhul pole jõudnud eelmise silindri gaasid täielikult põgeneda põlemiskambrist, kui juba toimub uus töötakt. Seega on EGT ka madalam.
Muidugi on ka ülioluline primaar ja sekundaar torude läbimõõt. Aga eks selle arvutab igaüks välja.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
raig0 kirjutas:Sellise disainiga kollektorit ma küll ei soovitaks, vaid sellist:
http://www.ebay.com/itm/EXHAUST-MANIFOL ... SwDNdVnosM
See tähendab, et pead 2,5 sti või spec c karteri instaleerima.
Häda on sellest, et sinu poolt soovitud kollel on jube palju põlvi ja mõttetuid keerakuid sees. Mida sujuvamalt ja sirgemalt gaasid voolavad, seda efektiivsem see on. Kindlasti peab sellise kollektori mähkima kollektori teibi sisse.
Veel on hea sellise kollektori puhul see, et töötaktid jooksevad kollektorisse iga 360 kraadi pärast, sest tööjärjekord on ju 1-3-2-4.
Oem kolle puhul pole jõudnud eelmise silindri gaasid täielikult põgeneda põlemiskambrist, kui juba toimub uus töötakt. Seega on EGT ka madalam.
Muidugi on ka ülioluline primaar ja sekundaar torude läbimõõt. Aga eks selle arvutab igaüks välja.
Mis on EGT, olen vähe algaja nendes subaru ja yldse turbo masinate poolel, nii spetsiifiliste terminitega vähemalt.
Alla läheb igaljuhul originaal tagasi mähituna, kuna plekid on väsinud ja kolisesid juba. Eks kunagi hiljem mõtleb kogu selle väljalaske systeemi uuendamise peale, kuid siis kindlasti kysin siit head nõu
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
EGT - Exhaust Gas Temperature.
Mis turboga ta sul 1.6-1.7bar puhub? Kui originaal, siis tee endale teene ja käi seadista masin korralikult ära. Sellise rõhu juures toodab see TD04 tigu vaid kuuma õhku, mis ei ole pikemas perspektiivis kuidagi hea.
Mis turboga ta sul 1.6-1.7bar puhub? Kui originaal, siis tee endale teene ja käi seadista masin korralikult ära. Sellise rõhu juures toodab see TD04 tigu vaid kuuma õhku, mis ei ole pikemas perspektiivis kuidagi hea.
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Tubaru kirjutas:EGT - Exhaust Gas Temperature.
Mis turboga ta sul 1.6-1.7bar puhub? Kui originaal, siis tee endale teene ja käi seadista masin korralikult ära. Sellise rõhu juures toodab see TD04 tigu vaid kuuma õhku, mis ei ole pikemas perspektiivis kuidagi hea.
Ega ma pole kindel kas se näidik mul seal õigust näitab, digitaalne. Kuid nii ta väidab, turbo on pealevaadates originaal. Ise pole seadistanud, ostsin ta sellisena ja asi toimib ilusti. Eelmise omaniku käes on auto pikalt olnud. Soome auto ja siin soomes ta on tehtud selliseks. Ainuke asi mis häirib on see et korralikult elama hakkab alles 4000rpm. võiks natukene varem juba rõhku ylesse saada.
Eks kui läheb laiali siis läheb laiali, siis teeme ja ehitame uue mootori sinna, siis teab mis tehtud ja mis asi on.
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
4krpm on muidugi kohutavalt hilja originaali kohta. Originaal peaks ikka kuskil 2500rpm läheduses kikkis olema juba. Äkki on juba miski suurem vurr küljes, uuri külma poole korpuse pealt kirjasid...
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Kui rõhk tuleb 4000 pöörde juures,siis on tegu kindlasti sti turboga.
XT 4WD Turbo | Legacy GT Spec B
- Laskarpoiss
- Subaruaff
- Postitusi: 59
- Liitunud: L, 17 Juun 2017 22:44:03 +0300
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Sellised kirjad olid sinna graveeritud:Tubaru kirjutas:4krpm on muidugi kohutavalt hilja originaali kohta. Originaal peaks ikka kuskil 2500rpm läheduses kikkis olema juba. Äkki on juba miski suurem vurr küljes, uuri külma poole korpuse pealt kirjasid...
VF35 0412
RHF5513 407E
14411AA443
Ja suurelt peal kirjas IHITurbo
Panin täna originaali tagasi ja mässisin toruosad kangaga sisse ning auto jälle nagu algul oli, liigub ilusti ja hääl taas nagu peab olema yhel õigel subarul
Re: Impreza 2,0 160kw väljalase
Vf35 on jah STI turbo. Sellise rõhu juures on ilmselt üsna maksimum sellest välja võetud, loodan, et pihustid on kangemate vastu vahetatud ja et käigukast on kuuekäiguline (wrx pihustid jäävad kindlasti väikeseks ja originaal (viiene) käigukast seda jõudu kaua ei kannata)
07/XT->08/2.0D->07/XT->05/H6 mt->06/OBK 2.5->04FSTI->04XT->2010/OBK3.6L+08/STI