"Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!

Impreza'ga seonduv.

Moderaatorid: vaska, Axxept

Sõnum
Autor
Duster
Guru
Postitusi: 1889
Liitunud: R, 02 Dets 2011 23:44:13 +0300
Asukoht: kehra

Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!

#61 Postitus Postitas Duster » L, 06 Apr 2019 21:40:00 +0300

Svammfilter on juamala ok asi, kui on õlitatud korralikult, õhulugejaga muidugi ei kära see versioon üldse. Krossitehnika on kõik svammfiltrite peal, pask läheb läbi ainult enda laiskusest.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto :D
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!

#62 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 08 Apr 2019 22:43:15 +0300

Duster kirjutas:Svammfilter on juamala ok asi, kui on õlitatud korralikult, õhulugejaga muidugi ei kära see versioon üldse. Krossitehnika on kõik svammfiltrite peal, pask läheb läbi ainult enda laiskusest.
Autos olnud Perrin'i tundus võrreldes selle RamAir'iga ikkagi tunduvalt toekam tükk. RamAir pole ka õlitatud vms., lihtsalt tükk svammi. Eks see väljendub ka 2x hinnavahes.
Hakkasin vaatama K&N omasid ja ehk tellin ühe sellise veel asenduseks: https://www.ebay.co.uk/itm/RC-8450-K-N- ... 1682093199
Seda HAI olukorda on kindlasti plaanis kas paremaks saada või likvideerida.

Kuna suvi on tulemas, siis uurisin palju üks uus aknatõstukimootor maksab. UK'st sain ühe kirja tagasi (Sprinting Hare JDM) hinnaga 275£ ja Autospiritist (härra Jüri Serov, senimaani väga operatiivselt alati hinnapäringutele vastanud) 305€...
Mitsuba WR-5 on veel Honda'dele ka pandud, nagu otsing näitas, aga nendel on kinnitustega plastikosa teistsugune (kinnitused, pistikud). Pea-aeg olin juba prooviks tellimas (Honda mootor 20£ vs. Subaru mootor 56£), et ehk kanntab ainult mootori osa vahetada, aga LÕPUKS õnnestus (vist) Eestist saada.

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!

#63 Postitus Postitas JoonasJJ » N, 18 Apr 2019 17:13:31 +0300

Kui nüüd kõik väiksed asjad kõrvale jätta (mida hing kindlasti ei lase teha), siis peaks masin sõidukõlbulik olema taaskord.

Eile käis siis masin kasutaja "t6nis1234" käe all dünopingis.
Küsisin endale nö. "90% seadet", kus kõik rihmad ei pea olema viimseni pingule tõmmatud. Soovin võimalikult palju sõidurõõmu saada ja need viimased 5-10-15-20hp'd pole tähtsad, et kellelgi rõõmsalt neid teoreetilisi maksimume ette sööta. Tehas lubas omalajal 206kw mootorist, nüüd peaks siis teoreetiliselt-praktikas olema 214kw rattast.
Täpsemalt oskab kõigest tema pajatada, kui ta seda teha soovib, aga graafik sai järgnev (vajuta pildil, et näha suuremalt):
Pilt

Auto sai vahepeal külge ka nrmärgid (tänud "Duster'ile" abi eest), et kõik huvilised saaks üle kontrollida, ega töösõitudeks mõeldud sõidukit ei kuritarvitata* ning kas kindlustus/ülevaatus on olemas (seda viimast pole veel, aga saab tehtud lähitulevikus):
Pilt

Nüüd on siis südamel hunnik marginaalsemaid asju, mida tahaks korda saada:
- HAI natuke rohkem CAI moodi teha
- uus aku
- kohustuslik Ida-Euroopa toon taha - akvaariumid jäägu tsiviliseeritumatesse riikidesse
- juhi aknatõstukimootor on lõpuks olemas ja vajab paigaldamist
- kliima võiks ära täita?
- ...ja nii edasi, edasi, edasi...

Jätkub.

*üks Audi foorumis olnud vend solvus nii väga selle peale, et keegi julges ära mainida, et miks foorumis firma autot eksponeeritakse, lastes oma teema ära kustutada :lol:

Kasutaja avatar
JoonasJJ
Guru
Postitusi: 1034
Liitunud: R, 24 Aug 2012 20:04:14 +0300
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: "Teeme Ära" nõuandla - kotkasilm STI sõidukorda!

#64 Postitus Postitas JoonasJJ » E, 29 Apr 2019 18:03:01 +0300

Alustaks siis tänuavaldustest!

SUURED TÄNUD järgnevatele abilistele:
Andres („andrec“ ehk Differ OÜ) – nagu juba aastaid ka kõikide teiste masinatega, kogu peamine töö alustades „saad pilgu peale visata“ kuni lõpuks vedelike sisse kallamiseni ehk siis kõik, et masin sõidaks
Marko („Type RA“) – turbokomplekt kuni väljalaskeni + muud vajalikku (tihendid jne.)
Tõnis („t6nis1234“) – seadistamine
Tõnu („Duster“) – oli ka pead-käsipidi juures, laenas tükke
Vanaisa Woofy („Tubaru“) – rääkis „omaaja“ lugusid (ja teab ka mingeid asju, mida veel mäletab)
+ veel mõned isikud, kes siin ei käi

Eks see autondus on kahe otsaga teema – üks moment on see, kui rahakotirauad avanevad ja homo oeconomicus sinus mõtleb, et kõikidest mõistlikest asjadest, mille peale see raha kuluda võiks, kulub see teatud kontingendi silmis nii tühisele ja banaalsele tegevusele, kui see autondus on. Teine hetk on aga siis, kui võtit keerad ja sõitu nautima asud – majanduslik mõistlikkus nihkub tahaplaanile ja rõõm, mida see tegevus pakub, võtab võimust.

Eelarve, nagu lubatud, jäi järgnev:
subarueelarve.jpg
subarueelarve.jpg (120.23 KiB) Vaadatud 7019 korda
Selle teemaga võiks siis kõik olla. Eks teen „kasutajate autode“ alla oma teema ka, aga selle jaoks on mul üks teistmoodi mõte, mida saan siis teostama hakata, kui mais lõplikult koju saan.

Siia praeguseks side lõpp. Pea on tühi, hetkel mõtteid pole. Tänud muidugi kõigile lugejatele-kommenteerijatele ka, teema on kõvasti tähelepanu saanud.

Joonas

---

NB! Mingi hetk tulen Inglismaalt koju ja plaan on soetada vähe suurema pagasiruumiga auto (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=184911).
Idee poolest võin mingisuguseid väiksemaid esmeid Eestisse sõidutada, seega kui huvi on, siis võib pöörduda.

Endale ostan kaasa kindlasti:
HKS õlifiltreid - https://www.eurocarparts.com/search/909774021 (enam odavamalt leidnud pole)
Forge turbokott - https://www.ebay.co.uk/itm/Forge-Motors ... 3477599854

Vasta