Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Mure siis järgmine et mootor hakkas tühikäigul pöördeid kõigutama ja sõites kui vabale pista siis tühikäigupöörded kukuvad peaaegu nulli. Vahetatud on lambda andur ja õhulugeja. Mida võiks veel vaatata.
- t6nis1234
- Sõõrikujoonistaja
- Postitusi: 371
- Liitunud: T, 07 Sept 2010 15:07:50 +0300
- Asukoht: Harjumaa
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Võid proovida tühikäigumootori puhastamist.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Soovitan soojalt ka kontrollida käigukasti küljes olevat vabakäigu andurit, see tõenäoliselt seda konkreetset viga ei tooda, kuid tekitab muid lollusi kaasa arvatud võimsuse kadu, sest kui andur peetis, arvab masina aju, et tuuritad kohapeal. Sisselaske voolikute lekkekindlus tasuks ka üle kontrollida. P.S jändasin enda omaga kunagi ca 6kuud, kuni asja jonksu sain, lõplik lahendus oli uus tühikäigumootor.
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Oskab keegi öelda kas tühikäigumootori tihend hoiab ainult õhku või jahutusvedelikku kah? Ehk kui kriitiline on tihend vahetada kui mootor maas? Mis roll jahutusvedelikul seal üldse on? Tahaks kah lahti kiskuda aga uut tihendit pole käepärast...
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Tühikäigu mootor puhastatud ja vaakumvoolikud kontrollitud ja vahetatud aga viga on endiselt.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Mul sama seis Kiskusin tühikäigumootori maha, puhastasin. Peale pannes oli enne sõitu ja mingi 2-3 km sõidu järel ok, siis läks järsku hullemaks. Kas sellel tühikäigu klapil on ka mingi seos nt segusiibri asendi anduriga? Et kui viimane nt korralikult ei funka siis hakkab tühikäigu klappi kuidagi valesti liigutama? Tundub loogiline.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Taas katsetatud-proovitud, mul tundub asi korras. Suurema häda põhjustaja oli TPS (segusiibri asendi andur) pistik, mis ei olnud korralikult lõpuni lükatud (mootor käis maas), lisaks tühikäigumootori üks puuduv polt - see ülemine plastikosa mis fikseeritud kahe reguleerimist võimaldava väikese poldiga. Selle plastikosa ja metallosa vahel on tihend (o-rõngas) ja kui üks polt puudu, tõmbas väikese prao sisse ja sai sealt lisaõhku. Kuivõrd polt oli keermesse murdunud puurisin üle ja tõmbasin ühe poole ajutiselt nipukaga kinni. Kui funkama jääb saab üle keermestada ja uue poldi panna.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Kas segusiibrit saab kuidagi kalibreerida? Kuskilt lugesin, et kui akujuhe maha käinud ja segusiiber must siis auto ei saa enam aru kus null punkt on.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Kas see aju on nii tark? See andur on potekas mille takistus muutub. Ma usun et aju saab selle takistuse vahest aru ja absoluutväärtus on pohlad. Ei tea, arvan. Ehk et aku juhe maha, nullib näidud ja siis eeldab et süüde sisse keerates ongi 0 asend? Ja siiber peaks tühikäigul ilmselt täitsa kinni olema, tühikäigu mootori avatavast klapist saab siis vajaliku õhu tühikäiguks. Kui gaasi vajutad, siis sulgeb tühikäigumootori klapi. Kui gaasi vajutad aga aju ei tea seda (TPS andur ei anna adekvaatset infot), siis jääb ka tühikäiguklapp lahti ja õhu-bensu suhe läheb sassi. Võiks kuidagi nii olla
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Sai täna seda tühikäigumootorit sõrmebahel hoitud ja tekkis küsimus kas see plastikust või kummis koonus võiks põhjustada tühikäigu pöörete kõikumist kui on kulunud? Olgu öeldud, et tühikäigumootor ise töötab(sai testitud).
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Kiskusid selle pöörleva klapiosa kah lahti? Pole päris kindel mida mõtled aga kui see on pöörlev õhuklapp siis see peaks suutma kinnises asendis õhku kinni hoida, selleks ta ju ongi. Tühikäigul keerab mootor vahe sisse kust õhk mootorisse pääseb. Minul oli see nii tihe et hoidis ka puhastusvedelikku kinni. Selle plastiku ja metalli vahelise o-tihendi leidsid üles? See võiks usutavasti kah probleemi põhjustada kui pekkis.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Võtsin ainult tühikäigumootori oma pesast välja ja puhastasin veelkord ning testisin kas toimib. Tuttav keeras süüdet sisse ja välja ja tõdesin et asi toimib. Ainuke mis jäi silma oli just se kummist või plastist otsakoonus mis reguleerib õhukogust, sellel on aeg randi sisse söönud.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Kui sealt vahelt õhku saab siis tõenäoliselt on ka tühikäik paigast ära. Mul oli veel selline huvitav asi et massijuhtmed mis sisselaske küljes ei olnud korralikult kinni, põhjustas kah anomaaliat. Tasub üle vaadata, TPS ja tühikäigu andurid saavad vist mõlemad sealt miskitpidi massi.
Re: Impreza 2.0 Turbo 155kw aastast 1999 ei käi.
Need aju asendi unustamised vms imelikud lood kehtivad nende masinate kohta, milledel on ilma trossita gaas ja eraldi tühikäigumootor puudub. Segusiibri asendist on tühikäik kindlasti sõltuv, kuid mina viimase nurka ei näpiks, kui seda just keegi juba ära näppinud ei ole. Puhasta gaasiklapp ka ära ja veendu, et ikka läheb lõpupiirajani. Kusagilt manualist ehk leiad, mis pinget peaks tps gaas maas ja põhjas andma, mõõda üle. osadel masinatel on tps'i sees või suisa eraldi selline junn nagu neutral switch, kui see on katki, võib ka anomaaliaid olla. (pole 1999 aasta pillidega nii kursis).
Ei ole sitta ilma, on sitt auto
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.
Boxerihunnik: "Turbokuut" klassik impreza, "Fosiil" forester XT, BMW R1100GS.